< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by Bahata =)
Komentari On/Off

muzika

Nightwish - Nemo.m...



O meni

Ime:Ana
Prezime:nije bitno...
Datum rođenja:29.10.1994.
Hobi:kuglanje
Volim:
-dečke
-subotu
-park
-frendice
-čokoladu
-sladoled
Ne volim:
-školu
-cure =)
-cajke
-dvoličnost
Frendice:
-Kika,Mateja,Nata,Vida,
Simona...
Frendovi:
-Česi,Brčo,
Opić,Chris,Cmrk,
Laljek...
Moj msn:anaj_kc@hotmail.com

MoJa AbEcEdA

A-Ana(moje ime)
B-blog(zakon)
-banana(mljac)
-barenje(hehe)
C-crna boja(deprimira)
-crvena(boja krvi)
-Chris-moj buraz
Č-čić(zakon frend)
-čokolada(mmm)
Ć-????
D-dimmu borgir(cool grupa)
Đ-đubre(zver)
DŽ-????
E-emo(zgodni dečki)
F-fuck off(riječ za 10)
G-galićka(emačica)
H-horor
I-in(lol)
J-jabuka(mljac)
-jagode(mljac)
-ja...(moje prezime)
K-krevet(uzitak)
-kiwi(mljac)
-Kika(best friend)
-kuglanje(naj sport)
L-lijenost(moja mana)
Lj-ljubav(oh eheh)
-ljubomora(grrrr)
M-manson(tip je super)
-Mateja(moja naj seka)
-motori(moj život lol)
N-neznam(moja česta riječ)
-Nightwish(naj grupa)
-Nata(seka broj 2.)
NJ-????
O-opaaaa(hhehe)
-opcala
P-punk(mrzim)
-pusa(kiss)
R-rane(uuhuu)
-raca(budala)
S-samoća(mrzim)
-sloboda(jeaaa)
-slatko(mmm)
-sladoled(njami)
Š-škola(mrzim ju)
T-Tea(naj sestrična)
-tama(uuu)
U-uuhuu
-ulošci(loooool)
V-voljeti(najbolje)
-vruće(ljeto)
Z-zima(grrrr)
-zezanje(obožavam)
-zagrljaj(volim jakoooo)
Ž-žvake(naj naj naj)

Moje frendice i frendovi

Evo nekaj i o njima...
Frendice:

::Kika::
...to je moj mali picek...
...jako ju volim...
...poznamo se od
malena...kiss...

::Mateja::
...moja seka...
..i nju jako volim...
...super je...
...mogu joj sve reći...
...kiss...

::Vida::
..jooj ona...
..nju trebate upoznat...
...zakon je...
...volim i nju...
...voli se zezat..
...voli M.H....
...kiss...

::Nata::
..moja seka broj 2...
...smehek moj lepi...
...volim ju...
..isto se voli zezat...
...super je...kiss

::Puppy::
...moje malo bichence...
...zove se Anamarija...
...ali ju ja zove puppy..
...volim ju jakooo...
..ona voli Juhicu...
...hehe...kiss

Frendovi:

::Chris::
...jooj to vam je moj
bracek...hehe..
...super je..
...fakat mi je poput brata..
...mogu mu sve reći...
...vojim ga...
...pusa bracek...

::Cmrk::
..on je moj sused u školi..
...sedimo skupa...
..ali nebumo nažalost...
...jer nas bu raska razmestila...
...kmeee...
..i njega volim ko frenda...

::Subo::

..on je fora...
...skupa pjevamo Thompsona...
...a luđaci...
...hehe...
...volim i njega ko frenda...

::Laljek::
..nemam kaj reći..
..osim pijandura...
...hheehe...

::Česi::
...zakon frend...
...svaku subotu on mene nosi...
...hehe...
...fora je...

::Opić::
...aahhh...
...često povrijedi ljude...
...tak da nemam kaj reći...

Eto to je to...
...ima ih još dosta ali ako još neko
hoće tu nek se jawiiii...

utorak, 19.02.2008.

.........mogla sam biti i prva.......

ejček ljudi..........evo mene.........nut......bila sam 16. i 17. u Belišču i Đakovu......bilo je cool...........thumbup.....tam sam kuglala sa svojom najboljom ekipom..........kiss........prvi dan smo bili u Belišču.....a tamo je tako dosadno.......za poludet........nut......došli mi na kuglanu i počeli kuglat........sve je bilo super.......zabavljali smo se s curkama iz Siska.....kiss........pozz cure........ženske su supeeeeeeeeeeer........ja sam prvi dan napravila 539.....slabooooooooooooooooooooo............cry......krenuli smo doma........cjelu večer sam isčekivala koja sam.....dojde meni navečer poruka......a ono trenerica piše da sam 3.!!!!!!!!yes.......zadovoljna ja..........ujutro smo krenuli za Đakovo........ja sam kuglala u 6 sati navečer........headbang....mlade sam dobila od čekanja........ali isplatilo se čekat.........kad sam završila trenerica mi je rekla da sam druga...........srušila sam 569 čunjeva..........thumbup.....LoL.....ostale cure iz ekipe su:Štefica-21,Katarina-22,Mateja-25.Helena-27,Kristina-32,Dolores-39 Dajana-36........oprostite cure pa nije fer da samo za sebe pišem......ne??????............LoL........kiss.....neznam kaj da više pišem..........dosadna sam već s tim kuglanjem......znammmmmmmm.........zujo.........i da nisam mogla u subotu van........crycrycrycry.......bila sam pre umorna.........grrrrrrrrrr.......a sad pozdravi:kiki,mateji,simoni,kety,cure iz 7.d.........cure iz Siska........ma ljudi sveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.............idem sad pozz......sljedeći post pišem dok bum imala 130 komentara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kiss........by

|Komentiraj 206| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.