kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Srpanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


× YeS oR No × by:plushrOOms :))

×about my blog×

ja, moj svijet i život oko mene....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

×i read...×

leejo
ninica
alex
ina, kim & tammy
erik & roman
stepH...
mirkec d ludak (onaj koji voli jogurt)
gogili


×who am i...×

ime: ivana
u can call me: ivky, ivka, ivka-pivka, zalac...
dođoh na svijet: 29.08.1990.(nemojte mi slucajno zaboravit Bday!!)
kontakt: ivky90@hotmail.com
živim u: Rijeci, najljepšem gradu na svijetu, a i šire...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

skul: GAM
bračni status: slobodna
volim: pasinu smrdljivu-piggy, svoju seku, prijatelje, ples, ples, ples!!! izlazit, malibu sprite, pit, sladoled, shopping, oblekicu, nakit... ma volim apsolutno sve sto vole mladi!dead
ne volim: ma sve ja volim...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moto: "... Leti ko lišće što vir ga vije, za let si dušo stvorena. Za zemlju nije, za pokoj nije... cvijet što nema korijena..."

×budalastine izreke stoljeca provalice×

* leeejo: Idemo im se prikljupat!!! (idemo se njima ubacit...)
* goga: leeejo+nutella= čokoladno mlijeko
* meee: imat ce i moj čendak (tko nezna to je leo) mlijeka!!! (kao ono imat ce i moja krava mlijeka...)
* goga: najbolje je mlijeko iz mljekare cendak!!!nut
*leeejo: gogi nemoj mi stiskat bradavice, cuo sam da i muskima moze mlijeko iz bradavica ic...
* mee: primjer povlacenja iz sociologije-leo je biljka i odustaje od zivota!!!
leeejo: ti mama biljkabelj
* roman: šupak, ej šupak!!!
saric: nakon 5 min, ej romane sta si me ono trebao?? rofl
* mee: point to the blackboard!! ja gledam blijedo... WTF??
* pajo: tko rano rani... ko ga jebe, ja spavam!!!
* bakica neka: sine koji je ovo autobus, ja ti ne vidim dobro!
nika: sesnajska!!! (neznas tko je coraviji) thumbup
* pajo: ej nika, ja sam u gradu i čekam bas... jel imas ti mozda vozni red od sesnajske?? cccccccc....
* me: eee, obecao si mi cugu, ajmo!!! pokreni se...
žic: sry ostalo mi je samo 50 kn, a moram malo speeda probat!headbang
* bojan: vidi ga antonio banderas (za neku veliku curu!!!)
* bojan: ja imam diadorrra carapanke... nut
* ja: fino leeejo na cemu ti zivis, pa 3 dana nisi nista jeo?!
leejo: JESAM ivana...
ja: a sta?
leejo: pa corny... fino
*žic: on ti je full visok decko... al full!
ja: a tko tebi nije visok, molim te?!? (bas sam zla)
*xXx: aaaaa, bacit cu se u nesvijest!!!
*Xxx: mi smo tu bas zato i dosli- da se slikamo s grobom!!!
*XXx: djeco, sta je to oralni sex?!? to je ono ''popusi mi...'' omg
* prof: ivana koja je uloga nefrona (ja nemogu nac naocale, neee vidim)
goga pokusava nes sapnut
prof: ajmo ivana, brze malo...
opet goga pokusava sapnut nes, ja neee cujem!!!
prof: GORDANA OCES DA TE SUTNEM???? hehehe...
* xxx: djeco jel znate vi sta je to homosexualni odnos? pa to vam je ono kad jedan muskarac glumi zenu, a drugi muskarca!!! okkeeejjj...
* ivky: e ajmo malo van u onaj stari grad, ja tamo nikad nisam bila!!! cryeek
* saric (pijan): leeejo jel te mogu pozvalit?!? omg omg omg...
* saric:debeli, debeeeli, deeeebeli...
mee: nisam ja debela!!!
* prof: nista ne radite, ne ucite uopce!!!
ja: jebote, kad ne stignemo... oooopsss!!!rolleyes
* ivky: (neki tip na mrtvom kanalu peca ribu) aaaaaa!!! ajme sta ce on skocit???bang
* cebo: ti bi se prodala za burek!!!
ja: pljas!!! samar... burninmad
* goga: trci pijana, optimisticna po parku bez tenisica...
leeejo: pa gogi di su ti tenisice??
goga: bo!! ups, izgubila sam ih!!! party
* goga: oggi e domenica!! (nije ni bitno koji je dan u tjednu, to je njoj svaki dan...)
* goga: iz tvojih ušiju u Bozja usta!!! ccccccc...
* goga: on je siptac!!! (siptar...)
* goga: jel znas ti koja je zivotinja labud???
matija: pa naravno da znam!!!
* roman: opet sam dobio labuda...
leeejo ludi: sa plisanog ili?
* sale: e ivana idem ja na jedno mjesto, al to ti nije ono mjesto znas...
* sale: covjece nemogu nikako pogodit rupu!!! (mislio je jadan na casu...)
* sale: kako je fora kad kazes paincakes!!!! (pancakes valjda!!)
* dee: nemoj se prepast kad ispred vrata nadjes veliku bijelu cipelu!!!rofl
* prof: romane a sto si ti kupio djevojci za valentinovo??
roman: a ja van nemam djevojku, ne idu mi bas te stvari... (tako nes...)
* tamara: leo zasto crvenkapica nije pitala vuka/baku zasto ima velik nos?!
leo: zato sto vuk ima njusku
* prof: tamara sto je to programna glazba?
tamara: to vam je profesorice glazba s programom
* korina: bosna i hercegovina su dvije drzave buahahaha!!!
* prof: kako se pise balon na engleskom??
tamara: bubleheadbang
* goga: e znas kako ga je ona nasamarala sakama!!! strasno nesto...
* korinin tata: korina ne smijes vise strajkat i ic u iskru za to vrijeme
korina: dobro onda cu ic negdje drugdje ili cu setat po gradu...
* prof: past simple od run???
nora: RUNNED
* marko: ja cu zavrsit na rabu ako te ubrzo ne vidim...
* pavao (pajotova kopija): himen je kost!!! oke... popravni odmah!!!
* ja: pa kako se zove na kraju onaj decko?
goga: pa eno...
ja: sta?
goga: eno ga!!!
ja: ma koga?
goga: pa eno se zove!!!
ja: a kako mu se sestra zove?
goga: ona
ja: pa koja jbt??
goga: ona se zove...
ja: pa tp te i pitam: kako se zove ONA?
goga: ime joj je ona!!!zujoyes
* prof: goga skini jaknu!
goga: necu... sad sam se uvrijedila!!!
prof: joj joj goga...
* prof: o kome je pisao Kumičić u romanu ''Kraljica lepa''?
goga: pa o lepoj... kiss
* leeejo: goga mi je procitala!
ja: pa procitaj sam...
goga: nezna on, ne umije on to!!!
*prof: nemojte muskima davat ruku nakon wc-a!!! mozda ruke nisu oprali.... ccccccc!!!
*prof: sta je leo? jel te na putu do skole lupila mokra carapa po glavi??? aaaa???
* dino (susjed): toliko sam vruc da bi na sebi mogao jaje ispec!!! omg...
* joey: romana dodji na plocu!!!
goga: al ja nisam romana...cry
* prof: ivna divan si rad uradila...
svi u cudu: a tko je ivna???
* prof: mala kako se ti prezivas?? irizovic??
* kule: daj kad ces metnut kameru na komp?!
ja: neznam dal cu je metnut, al mozda je stavim... smijeh
* leo: au fak!!! kihnuo sam si na majicu... kao da sam se ''pospermao'' iz usta!!!
ja: oke leo ovo ide na blog...
leo: nene, ovo ide za prat!!! eekeek
* dino (susjed): secem se ja po marinicima i pogodi me ono govno u glavu!!! skoro me ubilo...
ja: oke... a o cem se radi?
dino: pa pust... dead
* ja: leeejo ja nemam sta radit... umrijet cu od dosade!
leejo: odi piggy cesljat...
ja: okeeej...
* ja: piggy suti!!!
deni: baci ju pod tus pa ce usutit... aaaa!!!eeknamcor
* leeejo: odi piggy usisat!! manje ce joj dlake padat... thumbup
* martina: prof dal je to PRAVOKUT???
erik: ne nego raznost
* XxxX: 3 i 5 daju 4
* joey: nemogu od glasa!!! (a htio jadan recnes trece....)
* ja: kupila sam si maskaru double black designer!!
erik: sa??? double decker...
* ja: leejo sta znaci ''il morbo della mucca pazza''??
leeejo: tuzan pas (neeee... nego kravlje ludilo)
* leeejo: sta su to il gente comune (obicni ljudi)??
ja: komunjare... bravo ja...
* ja: poznata licnost na b
erik: borna iz zabranjene ljubavi... hahahah!!!!
* joey: sesar napisi reakciju etanola...
sesar: suti, nema pojma...
joey: dobro onad nap bilo koji alkohol...
mathea (kao tiho...): VODKA!!!
* ja: ja sam ucila povijest s ovom kremom...
dora: a obj mi kako molim te...
* ja: joj leo ti i azra ste pehinske degenije...
leeejo: zasto?
ja: pa... degenije kako biljke, a pehlinske umjesto velebitske!!!
* goga: jbt erik u kojem ti svijetu zivis?!
ja: patricijaaaaaaaa (taj svijet)
saric (blesavi): di je patricija??
* prof: ja sam kao mala ukrala cokoladu... i sta mislite jesam li vise ikad ukrala nesto??
svi: neeee (samo saric vice da)...
prof: ha, pa normalno da jesam!!! legenda... haha!

jos cu ih napisat, kad skupim materijala haha... napisite mi i vi nes u komentarima!!rolleyessmijeh
** jbg, neke mozda necete shvatit...**




×moje slikitze×

Photobucket
erikinho i breezeribelj

Photobucket
dee i zaka, manekeni moji

Photobucket

Photobucket
sekach i maki

Photobucket
pshg party hem

Photobucket
sekach i ja

Photobucket

Photobucket
erik

Photobucket
dino i ronnie

Photobucket
marina and mee

Photobucket

Photobucket
i tako leeejo pere prozore u riminiju lud

Photobucket
sršeka moja cerek

Photobucket

Photobucket
moja ludara koja nemoze samnom, a nemoze ni bez
mene!! smijeh

Photobucket
leeejo i ja

Photobucket
ekipica u san marinu

Photobucket

Photobucket
ninach njuska okolo...zubo

Photobucket
joj kako sam si fensi...

Photobucket
weeeee...

Photobucket
kissmum and dad in lovecerek

Photobucket

Photobucket
na tko to mene geda?! debeli debeli debeliiii

Photobucket
that's right!! i'm talking to u...

Photobucket
jos malliiii u veroni...rolleyes

Photobucket

Photobucket
moja druga seka tonka i ja

Photobucket
ma debeliiiii frik...

Photobucket
antonela, ina i erik

Photobucket
i mopsici vole papati jabuke...

Photobucket
matheica i tonkic(medo)

Photobucket
gogili i ja

Photobucket
mala ivky ''pava''

Photobucket
samo se ti zajebavaj ivana, nisi ni ti bas velika!!!

Photobucket
ivica i ja (novogradisko '07)

Photobucket
goga u riminiju

Photobucket
ekipica...

Photobucket
u metropoli...

Photobucket
leeejo i matheica u ravenni

Photobucket
saric, goga i ja smrznutiiii bang

Photobucket
natasa i ja...

Photobucket
gogili i nika...cerek


Free Music

Free Music



Free Music







petak, 31.08.2007.

Bitch is back...

Hello... kao što vjerojatno znate (vi koji me poznate), ovo je moj drugi blog... iskreno se nadam da će ovaj biti puno uspješniji nego 1. koji sam izbrisala iz, sada, totalno nevažnih razloga. eto, samo da objavim da ponovno krecem "žarit i palit" i da ovaj put necu biti milosrdna, zato me se čuvajte!!! jao, pa tek sam pocela, a vec pisem gluposti!!! nis, bye, bye!!!!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| × cOmmEnTs × (10) | × pRiNt ThIs sHit × | * |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.