<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

xXxNa oVoM ߣoGu Ć€t€ kRoZ
n€kO vRiJ€m€ uPoZnAt MoJ
mAŁł aŁł pOdO§tA zAnłmŁjłv
ŽłvOt.OvAj ߣoG płš€m KaKo
ßłh TaJ dJ€Łłć §vOg MaJuŠnOg
ŽłvOtA pOdJ€Ła §a VaMa,KaKo
ßł§t€ §€ łmAŁł č€mU §młjAtł,
TuGoVaTł,rAdOvAtł ł dJ€Łłtł
JoŠ §vAkOjAk€ €mOcłj€...
AkO §t€ zAdOvOŁjnł oVłm
ߣoGoM ł jA ćU ßłtł!!!xXx


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com


xXxO mAŁoJ cUrłcł kOjA płš€ oVaJ ߣoGxXx

~OnA jAkO vOŁł... ~


...sebe onakvu kakva je...
...jednog majenog...
...obitelj...
...prijatelje...
...lolypop...
Image Hosted by ImageShack.us

...sladojed...
...cokojadice...


~OnA mRzł...~


...bahate ljude...
...sve one koji je tjeraju da mrzi...
...sve one koji je preziru...
...sve one koji nemaju osjećaja...
...sve one koji je tjeraju na plač...
Image Hosted by ImageShack.us

...kad joj se naređuje...
...kad netko upravlja njenim životom...
...kad je netko vrijeđa...
...neka jela...
...kad ju sestra iživcira...


WhO łm R€aŁy Am???

xXxJa sam samo još jedna petnaestogodišnja cura u nizu koju preplavljuju razni osjećaji,i oni nekad prevladaju mnome i onda se nađem u velikim problemima....neshvatljiva sam osoba....nitko me ne shvaća....moja mišljenja...moje stavove...iako ja mislim da bi trebali.Život mi nije jednostavan,niti jednoj osobi više ne vjerujem ni mojim prijateljima...jer svi su me nekim djelom iznevjerili....i tim djelom ja sam postala druga osoba....i smatram da sam samo jedan višak na ovom svijetu kojeg treba odbaciti....ja nisam osoba kakvu me svi gledaju....ja tugu prekrivam smješkom,i kad se nađem u kriznim situacijama ja ću imati smješak na licu...smješak je moj zaštitni znak,on mi je jedini najbolji prijatelj...čudno zar ne???Živim na jednoma malom ali podosta ljepom otoku Rabu...točnije u Loparu XD....tamo žive moji prijatelji i moja obitelj koju jako volim kao i prijatelje([nekim djelom])...volim se zabavljati i sklapati razna prijateljstva....život mi je malo kompliciran ali naučila sam se nositi s tim XD...trenutno sam sretno zaljubljena,i jako mi je drago zbog toga.....=)
Image HostedbyImageShack.us
[Antony]Image Hosted by ImageShack.us
.... završila sam 8a razred =(...i usoješno se upisala u srednju(HTK),gdje dnevno provodim 12 sati sa svoji, ludim bananama koe obožavam...=)

~˘˙łzŁj€v Mojłh O§j€ćAjA˙˘~

Azurno nebo cekamo zoru
pet- sest mladih golubica
nasmijesena su im lica
i poslije mnogo godina
u mome srcu draga slicica
Zajedno smo momke gledale
zajedno po rivi setale
pravile se da smo vazne
ma da smo pametne i snazne
sanjale smo zemlje daleke
Hej ljepotice moje prijateljice
gdje su nasi snovi ostali
hej sve smo mi kao ptice selice
svaka svome jugu odleti
Djevojcice zene postale
a neke su se vec i udale
ja jos cekam azurne zore
ma ja jos zelim preplivati more
ja jos sanjam zemlje daleke

Image Hosted by ImageShack.us




Oči te moje u daljini traže
ruke se šire u zagrljaj zovu
prolaze ljudi uzalud pitam
dal' su te sreli voljeni, vrati se srcu mom
Najdraža moja ljubavi
kaži zašto me ostavi
kad sam te najviše voljela
zašto, zašto baš sada ljubavi
I noćas opet razmišljam o nama
bilo bi tako lijepo da smo skupa
i molim zvijezde da mi sad kažu
gdje da te tražim ljubavi ne mogu bez tebe
jer sve je ljepše kad se dvoje vole
kad srce želi pjevati najdraža ljubavi!

Image Hosted by ImageShack.us




credits: duckdz. - x,x,x

16.07.2008.

x~ˇ^˘°YoU aNd aŁŁ mY fRł€nD§ aR€ fOr€w€r łn My H€aRt°˘^ˇ~x

Ameeee,pa kako ste mi vi,više mi se nitko ne javlja na blogić....
šmuc...tužna sam jer ste me zaboravili=(=(=(....
Ali dosta o tuzi....evo uspila sam se upisat u srednju u HTK=)...
i tamo ima meni puno dragih ljudi koje jako voljam....
iako žalim za onim starim ludim 8a razredu koji mi fali i to jako!!!!
Fali mi i moj Biby ki je kilometrima daleko i nisam ga vidila
već dugih misec dana....=(=(=(=(=(....
...ali ima i dobra strana čula sam se s njim priko moba i jako
sam sretna jer je možda shvatil kolko mi on puno znači....
Bila sam prije par dana vani,točnije rečeno prije dužeg vremena
i bilo je predobro da bi bilo istinito...normalno Meri je obukla štikle
i dvaput je pala i natukla guzicu....hihihiihi...ali dont wory bit će bolje...
E da ne zaboravim...bile smo se ja i moja Mery šetat prije 2 days...
bile smo kod Tine na icekoffeu ki ni niš valjal...pa nan je Tina rekla kako
je razbila jedno 4 ili 5 šalic a onda je naša pametna meri jadnu Tinu
poslala po čašu vode s ledon pa je tina malo fali opet razbila čašu..hihihi....
a ča ćeš ludo pa živi!!!!!
E da i bile smo na aquaganu ali se nismo kupale jer je bilo ružno vrime...
nego smo šle zekat malo Bora(Boška Buhu)...a onda mia je meri pričala
kako su Prko i Bulin došli Dragu kod nje i Jenny mrtvi pijani...a ja sam samo
slušala i smijala se ko tuka....da mi je bilo bit s njima tu subotu...hehe..
Neznam o čemu da vam pišem pa vas pozdravljam i šaljem
big kises...čao=P!!!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us