Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Fairy words On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

Counters

OVOLIKO VAS JE BILO OD 08.06.2007

PRVI BLOG. klikni me!
Image hosted at bigoo images


Ja sam:
Malena djevojčica sa Kvarnera; Trenutno okupirana faxom; Svima dosadna sa skljocanjem fotoaparatom; Okruzena svakakvim ljudima, Ali svagog od njih volim na svojstven nacin; Zaljubljena preko usiju, Jako lolim svog dagog - najdražeg; Vozacica malenog, crvenog ali brzog FERARIJA; Ovisna o rostilju i cedeviti; Pre slabog karaktera da se stavim cigareta; Savrseno utrenirana u mjesanju bevandi; Najsretnija kada me dragi - najdrazi vozi ma motoru; Obavezno pred Tv-om dok se prikazuju Prijatelji (sada na DVD izdanju); Prava putnica sa zeljom posjeta Dublinu...
Image hosting codes



Dostupna na e-mail adresi bwolf@net.hr !

Love Black & White Tongue Kisses Icons


...The road of excess leads to the palace of wisdom!... - WILLIAM BLAKE
Sexy Star Stomach Sex Appeal Icons

Linkovi

image hosting for myspace hosted images


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Net.hr
MySpace Graphics codes


...ČOVJEK KOJI NE ČITA DOBRE KNJIGE NEMA NIKAKVE PREDNOSTI NAD ONIM KOJI IH UOPĆE NE ZNA ČITATI... - MARK TWAIN
free image hosting hosted images


...Ako sumljaš da mi se nešto dogodilo, ne plaći od sreće, već pogedaj osmjeh na mom licu i sjeti se da gnjida poput mene nikada ne umire!...
Miscellaneous Icons


...Mladost je najkraće, najskuplje i najčudesnije putovanje u našem životu... - SCIASCIA
Blog images codes


...Što je sumlja? Osječaj koji te tjera da tražiš ono što inaće nebi htio znati... - DE FLERS
MySpace images

BBubbly
EEmotional
LLight
LLittle
AAdventurous
WWarm
OOriginal
LLegendary
FFuzzy

Name / Username:




ponedjeljak, 25.06.2007.

...Ljeto nam se vratilo...

Recimo ovako - koliko god ja vise voljela zimu (za mene ima vise pogodnost), ovo ljeto je pravi gust! Danas sam zaboravila na fax, na sve sto moram napraviti, sto sam morala napraviti i otisla na more... Uzivala sam vise nego ikada, dobila bojicu, igrala picigin...

Gust mi je hodati u suknjici...
Gust mi je gledati preplanule decke kako setaju bez majci uokolo...
Gust mi je baciti se u more...
Gust mi je igrati picigin...
Gust mi je cijele dane sjediti na istom mjestu, na istoj plazi, sa istim mi dragim ljudima i ne raditi APSOLUTNO NISTA KORISNO...
Gust mi je kada navecer sjednem na terasu nekog kafica i na povjetarcu ispijam bevandu...
Gust mi je jesti morske plodove po ljeti (veci nego zimi)...
Gust mi je sa dragim - najdrazim setkarati uz lungo mare kada sunce malo zadje...
Gust mi je sjest na katamaran i otic na zrce i vratiti se prvim katamaranom...
Gust mi je kada dok sam u provodu navecer mogu mirno izaci van bez da trazim jaknu, majcu itd....
Gust mi je spavati u satoru sa dragim - najdrazim kada odemo tako negdje...
Gust mi je otici na ljetni karneval...
Gust mi je lezati u hodniku na lufticu, sa casom hladne fante i citati neku dobru i kvalitetnu knjigu dok lima hladi...
Gust mi je sto nema teske odjece....

Ma gust mi je, ljudi moji, sto iako je ljeto kobno za mene ipak dodje...
Ne, cudno je to sto preko zime i kada se negdje tako lupim da vidim sve zvijezde koje postoje (i su one koje su se ugasile) niada nemam niti jednu plavicu na sebi...
A preko ljeta!!!! Sva sam puna plavica, ogrebotina, natecenih djelova tijela... Ali neka to me podsjeca na vrijeme kada sam bila tek mala curica, koja se igrala u parku ispod bakine kuce sa dijecom iz cijele ulice... Kada nisam znala sto je to problem nego sam po cijele dane (i noci uglavnom) gradila kule od pjeska, igrala lovice, skrivaca, boja ili jednostavno sjedila na klupici i besuzpješno pokusavala nauciti raditi pletenice....

Dala bi sve da se sada mogu popesti na staru amulu i vjesati se, da mogu sjesti u pjesak i sva se zablatitibez da me netko cudno gleda ili da cujem "pa imas x godina, nisi vise djete! Studiras, misli malo na buducnost i nemoj se glupirati"...
Jedino sto sa sigurnoscu mogu tvrditi je da bi moj dragi - najdrazi sjeo samnom u taj pjesak ili se popeo samnom na tu amulu...



Tuzno je sto kada prodjem pored tog istog parka u njemu nema djece, svi sjede pred tv-om, kompom, ps-om ili jednostavno neznaju kuda ce sami sa sobom...
Ja sam ostala zaprepastena kada sam proslo ljeto sestru odvela u park (malo poveca razlika medju nama), pa kada je htijela napraviti kucicu pa nije znala niti sa cime, niti gdje, niti kako... U moje je vrijeme park bio pun nasih nastanbi, krikova djece... Bilo je - SNADJI SE - ako nisi znao napraviti kucicu ljubomorno bi gledao u druge dok su imali svoje...

Vise nema krikova djece, nema kucica, nema mama i baka kako ispijaju kave na balkonima, nema lovice, skrivaca, boja... Cak je i staru amulu neko posjekao...

Zato treba misliti na fax, na to kako se izvuci iz kredita, dugova i kako sam sebi osigurati da sigurno stignes doma... Naravno, ako si si vec osigurao dom, da se imas kamo vratiti...

ALi neka, ja cu opet sjest na plazu sva plava i ogrebana, i opet cu igrati picigin, i ponasati se kao maleno djete dok se sa dragim - najdrazim bacam po moru... I OPET cu se sjetiti kako je bilo kada sam JA BILA MALA i sa prezirom gledati ovo sto je danas... Pa cu zivjeti u mislima... Vratiti cu se u naj park i napraviti svoju VLASTITU KUCICU, i opet pasti sa amule... Makar to mogu...



| Talk to me softly . . .Barem ostavi utisak... (10) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.