Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Fairy words On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

Counters

OVOLIKO VAS JE BILO OD 08.06.2007

PRVI BLOG. klikni me!
Image hosted at bigoo images


Ja sam:
Malena djevojčica sa Kvarnera; Trenutno okupirana faxom; Svima dosadna sa skljocanjem fotoaparatom; Okruzena svakakvim ljudima, Ali svagog od njih volim na svojstven nacin; Zaljubljena preko usiju, Jako lolim svog dagog - najdražeg; Vozacica malenog, crvenog ali brzog FERARIJA; Ovisna o rostilju i cedeviti; Pre slabog karaktera da se stavim cigareta; Savrseno utrenirana u mjesanju bevandi; Najsretnija kada me dragi - najdrazi vozi ma motoru; Obavezno pred Tv-om dok se prikazuju Prijatelji (sada na DVD izdanju); Prava putnica sa zeljom posjeta Dublinu...
Image hosting codes



Dostupna na e-mail adresi bwolf@net.hr !

Love Black & White Tongue Kisses Icons


...The road of excess leads to the palace of wisdom!... - WILLIAM BLAKE
Sexy Star Stomach Sex Appeal Icons

Linkovi

image hosting for myspace hosted images


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Net.hr
MySpace Graphics codes


...ČOVJEK KOJI NE ČITA DOBRE KNJIGE NEMA NIKAKVE PREDNOSTI NAD ONIM KOJI IH UOPĆE NE ZNA ČITATI... - MARK TWAIN
free image hosting hosted images


...Ako sumljaš da mi se nešto dogodilo, ne plaći od sreće, već pogedaj osmjeh na mom licu i sjeti se da gnjida poput mene nikada ne umire!...
Miscellaneous Icons


...Mladost je najkraće, najskuplje i najčudesnije putovanje u našem životu... - SCIASCIA
Blog images codes


...Što je sumlja? Osječaj koji te tjera da tražiš ono što inaće nebi htio znati... - DE FLERS
MySpace images

BBubbly
EEmotional
LLight
LLittle
AAdventurous
WWarm
OOriginal
LLegendary
FFuzzy

Name / Username:




petak, 08.06.2007.

...Zaucila sam se ja...

Oni koji me znaju me u ovim trenucima uopce ne prepoznaju... Pocevsi od mog brata koji me u srijedu sa posla zvao:
ON: "Hej mala. Ja radim do 8 idemo negdje gledat tekmu?"
JA: "Sta si dobio sut kart od djevojke ti? Neznam dali cu imati vremena!"
ON: "Nisam ja nista dobio nego su mi planovi propali. A i tvoj je dragi - najdrazi za. Ma sto uopce radis?"
JA:" UCIM!"
ON: "Daj nemoj me zezati, ozbiljno te pitam!"
JA: "A ja tebi ozbiljno odgovaram... Ozbiljno ucim! Ma joj neda mi se s tobom raspravljati pokupi me oko 8 i 10"
(poklopih slusalicu)
On i inace ima naviku nevjerovati mi kada kazem nesto tipa da ucim ili da radim nesto, tako da je nepunu minutu nakon sto sam poklopila slusalicu zvao majku i poslao ju da provjeri sto radim... Zena se skoro uslagirala kada je uocila mene za stolom, punim papirica (sarenih, radi vizualnog dojma) i knjiga, sa kemiskom u ruci i naucalama i zadubljenu i razno razne zakonike, dok je na zidu bilo poljepljeno puuuno članaka raznih zakona... Nakon sto mi je provjerila temperaturu i zjenice (da nisam mozda na necemu), ponosno je izasla iz sobe i isla mi skuhati kavicu da mi pokaze kako voli kada sam vrijedna...

Oh, kada me braco pokupio (moj je avtic bez benzina pa iskoristavam bracu) i kada smo usli u nas kafic moj me braco pred sima pohvalio kako sam vrijedna bila pa se i moj dragi - najdrazi
isprsio i ponosio se sa mnom kako sam bila vrijedna pa mi je kupio cokoladu!!! A ja jako jako jako volim cokoladu...



Pa sam si razmišljala, ako cu dobiti toliko cokolade kada budem ucila svaki put... To se cak i isplati... cool

A onda sam se jako naljutila na konobaricu (neku novu) i njenu prijateljicu pa sam pozelila da mi je pri ruci knjiga iz sociologije pa da ih mogu sa njom istuci... Prvo zato jer ne volim kada se o meni prica kao da nisam prisutna, a ja sjedim za stolom pored, a onda zato jer ne volim ta zenska smijuljenja i ne volim kada neko jako bulji u mog dragog - najdrazeg... To me jako naljuti... Ali opet sam si razmisljala, pa ja sam razmisljala o knjizi iz sociologije...

Ali to je opet mozda jer knjiga ima 800 strana, pa je preteska za nositi, a kamo da sada sjednem i naucim ja sve to... Sanjat cu ju poceti... Ali z ozbiljno!



| Talk to me softly . . .Barem ostavi utisak... (19) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.