Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Fairy words On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

Counters

OVOLIKO VAS JE BILO OD 08.06.2007

PRVI BLOG. klikni me!
Image hosted at bigoo images


Ja sam:
Malena djevojčica sa Kvarnera; Trenutno okupirana faxom; Svima dosadna sa skljocanjem fotoaparatom; Okruzena svakakvim ljudima, Ali svagog od njih volim na svojstven nacin; Zaljubljena preko usiju, Jako lolim svog dagog - najdražeg; Vozacica malenog, crvenog ali brzog FERARIJA; Ovisna o rostilju i cedeviti; Pre slabog karaktera da se stavim cigareta; Savrseno utrenirana u mjesanju bevandi; Najsretnija kada me dragi - najdrazi vozi ma motoru; Obavezno pred Tv-om dok se prikazuju Prijatelji (sada na DVD izdanju); Prava putnica sa zeljom posjeta Dublinu...
Image hosting codes



Dostupna na e-mail adresi bwolf@net.hr !

Love Black & White Tongue Kisses Icons


...The road of excess leads to the palace of wisdom!... - WILLIAM BLAKE
Sexy Star Stomach Sex Appeal Icons

Linkovi

image hosting for myspace hosted images


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Net.hr
MySpace Graphics codes


...ČOVJEK KOJI NE ČITA DOBRE KNJIGE NEMA NIKAKVE PREDNOSTI NAD ONIM KOJI IH UOPĆE NE ZNA ČITATI... - MARK TWAIN
free image hosting hosted images


...Ako sumljaš da mi se nešto dogodilo, ne plaći od sreće, već pogedaj osmjeh na mom licu i sjeti se da gnjida poput mene nikada ne umire!...
Miscellaneous Icons


...Mladost je najkraće, najskuplje i najčudesnije putovanje u našem životu... - SCIASCIA
Blog images codes


...Što je sumlja? Osječaj koji te tjera da tražiš ono što inaće nebi htio znati... - DE FLERS
MySpace images

BBubbly
EEmotional
LLight
LLittle
AAdventurous
WWarm
OOriginal
LLegendary
FFuzzy

Name / Username:




nedjelja, 03.06.2007.

...Prvi post...

Recimo da je ovo nov korak koji sam bila primorena napraviti jer sam zaboravila log in podatke od starog mi bloga!
Ovdje ću samo nastaviti pisati, a ako vas zanima sto sam već pisala - pogledajte => BLOG 1

Tako da ovo smatram samo nastavkom bloga onoga!



| Talk to me softly . . .Barem ostavi utisak... (1) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.