*......Šatro cura iz Rijeke......*

*..godina nowa..swima donese sreću..u nowo ljeto..ja bez tebe neću..točno u ponoč..iskreno i od srca..želim da twoje..srce za mene kuca..*

..ewo ljudi moji..sretna wam nowa...swima puno ljubawi,sreče,para,sexa,bogowa sexa,ljepih dečkiju i trebica narawno..
za našu dragu nam mušku populaciju..buaahah..ugl..bio parti..došlo mac ljudi..cuge ko u priči..skupili i prewiše para..plesalo se po šanku..posebno sam pripremila dwa stola di smo ja i anamarija rasturale..šta da wam kažem..osim da su swi bili sa swima..skoro..kondome sam morala skupljat okolo..jbt..swi bili mrtwi weč u 10..u ponoč su dwa tipa naprawili nešto ugl da one rakete stoje..pa im pukla na pola..skicee..zakačili u neko kamenje..ugl..bombadirali smo pehlin,mariniče i wiškowo..hahaa..pa su onda počeli rigat..swuda po malo..pa smo ih poslali wan swih..pa je stojan skoro pao po stepenicama..pa se neka skica penjala po ogradi i zidu od deset metara..stawit ču wam slikice owih dana..samo da mi mala laurica sprži cd..*pusa*
P.S...idem na skijanje u subotu..jadna ja..weč prwu subotu benčiča propuštam..al zato idem s ekipom..i pit čemo za swe was..tako da se wračam oko 12.01..onda organiziramo još jedan parti..samo kako i se loris i stojko mogli još jednom prie škole napit..*pusa*

02.01.2008. u 00:11
° 30...ostawi trag... ° ...printaj... ° WTF? °