kaladontom peri zube da te dečki bolje ljubemouthwash

ako je ljubav droga onda sam ja najveći narkomansmokin

kad vidiš bijela patike ti se sjeti keca iz matematikecry

ima jedaN grad al neznam mu ime al mislim da se zove NE ZABORAVIME MEsmijeh

kad vidiš dudicu reci joj hvala jer ti je trebala kad si bila malarofl

od koljevka pa do groba naljpe je đačko dobacerek

volim te volim zašto bi krila sa usana tvojih otrov bi pila

1 riječ je premalo
100 riječi prevoše
2 riječi dovoljne
VOLIM TE

imam jednog druga
koji me prati a ime
mu jeTUGA

LUTAT ĆU SVIJETOM I TRAŽIT SREĆU AL SVOJ RAZRED ZABORVIT NEĆU.:SVI D RAZ NAJBOLJI

morem plovi lađa
a u lađi vila nemoj
me zaboraviti
kolegice moja mila!

potok teče
tok-tok
ja te ljubim
cmok-cmok

ja sam tele
ti si fon
skupa smo telefon

samo zatvori oči i ja sam tu,
al prije toga pozovi taksi i budi cool

nikad nemoj previše vojeti
jer će te poslije
boljeti

ako je grijeh
što te volim
neka mi se nikad ne oprosti

srušila se crkva,
zidovi su pali,al
našePRIJATELJSTVO
nisu zatrpali

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


O MENI:
JA SAM IVANA
OBOŽAVAM 5D
ROĐENA SAM 1996
ZNAK HOROSKOPA:JARAC
VOLIM :OBITELJ
ŠKOLU
PRIJATELJE
KOMP
CHAT
NE VOLIM:OGOVARANJE
SVAĐANJE
LAŽI
TUČNJAVU
PUŠENJE
TJELESNI
TEHNIČKI
Oš PETRA PRERADOVIĆA
NAJ FRENDICE:TANTA
SAŠKA
MIKICAImage Hosted by ImageShack.us

NAJ FRENDOVI:GAOC
VUKI
AKUZATIV
DAMĆI
KAKICA
ŠPIRO

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

sada o mojim prijateljicama.
mihaela je super cura,sve mi pomaže zna glumiti
i plesat.pomaže mi na povijesti i ja njoj i tako stalno mi smo si naj frendiceImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (16)
Svibanj 2008 (29)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

moj raz život i školaImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


Myspace Clocks at WishAFriend.comHi5 Graphics
Hi5 Graphics at WishAFriend.comMyspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hrnonowaveludbangeek
http://www.24sata.hr/
Image Hosted by ImageShack.us
http://img388.imageshack.us/my.php?image=jmpmc4.jpgImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


Image and<embed src=

subota, 14.06.2008.

href="http://bigoo.ws">Love Letters Generator at bigoo.ws


bigoo.ws

Create your own Mood-Meter

EVO VAM JOŠ SLIKICA

Teddy Bear Gram Generator at bigoo.ws

center>
Tombstone Generator

provided by: www.bigoo.ws


Aquarium Generator



| komentiraj! (0) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.