....nema naslova.....


evo mene... bas sam dobre volje nesto u zadnja dva dana....heh.... bas mi je dobro... i tako... ja sma dobro... nema nista novog... u skoli je ok... joj neznam sto da vam pisem... heh...znate kak sam sretna sto sam opet sa doris naj...kak je ona super...joj...ja to nermrem opisat... i eto.. dosla sam se samo javot...da vidite da sam ziva..i hvala vam na tak puuuno komentara...lol... a sad bi trebala ic...e znate sta...ja vam volim i gudeljicu...ali ipak doris volim najvise....i volim claru...ma ja volim puno lnjih...ali neda mi se sada nabrajati...heh....a sad idem....sve vas ljepo pozdravljam i nadam se da ste svi dobro...e da danas su maskare...lol...ja necu ici... tj ici cu ali necu...lol...pa sad skuzite...ali necete skuzit...daj ajde pisem same gluposti...e znate sta mogla bi napisati nesto o svojim naj frendovima..pa ovako

doris: ona vam je jedna super osoba... iskrena je..i na nju se uvijek mogu osloniti i traziti pomoc od nje...ona mi je i naj frendica naravno... nikada je necu zaboraviti... i nadam se da cemo jos dugo ostati naj frendcie...ja nju fakat obozavam i nebi mogla bez nje... ona i ako se prestanemo druziti ona ce ostati jedna ljepa uspomena... zato sto imam toliko srece da sam je i upoznala....i bas mi je drago...

eto to su moje naj frendice...heh...a sad se moram zuriti na bus..inace bi ja jos dosta toga napisala...heh..ajde ljudi idem ja..pozddravljam sve a posebno doris....


20.02.2007. u 11:32 | K | 53 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


prvo morate rijesiti test o meni...obavezno..
i molim vas nemojte varati...
rijesite kaj znate jer me zanima
kolko znate o meni...
i nemojte dva puta ispunjavat test
zato kaj me to zivcira....
a sad sretno sa testom....lol
TEST

neda mi se opisivati....
same gluposti iz mog
dosadnog zivota...
citajte,gledajte i
naravno komentirajte...

...LiNkIcHi...


evo vam za avatare...bas je super....

josip

valentina

stefi

doris

barbara

maja

snoopy blog


....o mEnI....


ime: ivana
prezime: nije bitno
datum rodenja: 28.11.92
horoskopski znak: strijelac
skola: osnovna skola medvedgrad
razred: 8c
naj jelo: hm...
naj pice: pa... ma neznam...
frendovi:katarina dzidzic,dora, ena, tea, stefi, kefa, ana,ivana,doris, lana, ani, fic, hrc, gudeljica, turky, lory, maja, barby, iris, rina, matea, valentina, karmela, ante, lucko, josip, aco, raguz, susnjar, lipovac, miro, luka, posavec, sabiuna, lucija, jakov, ivona, marta, senad, rafaela, ines, petra, romana, galovicka....

volim...
.... jednog decka cerek
.... se zajebavati nut
.... pametne ljude
.... ali ne prepametne
.... svoj mobitel
.... komp
.... svog psa (kimia)
.... slusati glazbu
.... jestinjami
.... frendove i frendice
.... doru, kao frendicu, naravno

nevolim...
.... ici u skoluheadbang
.... ucitimad
.... bahate ljudebang
.... umisljenelud
.... ljude koji lazuburninmad
.... skrte ljudepuknucu
.... sve profesorebang
.... tokio hotel, bolje receno mrzim ihheadbang
.... pederepuknucu
.... i jos puno togabang

...GlUpOsTi....


Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us