...bez naslova...


evo me opet... nisam bila dva dana... tak nekaj...heh.... neda mi se vise pisati post ko prije svaki dan... dosadilo mi je to... i nemam nikakve koristi od toga osim kaj gubim vrijeme na te gluposti da bi to neko mogo procitat i ostavit mi komentar.. nema smisla... mislim pisat cu ja i dalje posteve ali ne tako cesto... i tak... kod mene nema nista novog... osim kaj idem na natjecanje iz zemljopisa.....heh.... i tak... u skoli je uzasno... neda mi se uopce ucit... niti biti u skoli.... ma dosta toga... nisam jos ni jednu ocijen u dobila u ovom polugodistu...jeee.... i tak... neznam kaj je jos bilo... nista... sutra iam informatiku... mrzim ic na informatiku dosadno mi je... joj rekla sam da je dosta o soli... a ovak nema nis zanimljivog... evo mogla bi ko i u svakom postu stavit jednu pjesmicu....evo jedna super pjesmica...mislim nije pjesmica tak nekaj...lool....

oprosti mi mama za sve patnje i boli, nisam mogla drugacije jer moje ga srce voli. nekad smo bili zajedno, a on sada drugu zenu ima a ja nesto najljepse na svijetu njegova sina. dok noc tiho pada na ovaj grad, ja znam da vise zivjeti necu, zavoljela sam jednog crnog covijeka a cni muskarci ne donose srecu. molim te mama pricuvaj maleno moje, jer ono je majko dijete kceri tvoje. pricaj mu ponekad o zivotu njegove majke, pokazi mu ocevu sliku pricaj mu o njemu neka dijete na oca ima lijepu uspomenu. nauci ga da se raduje u zivotu, da ponekad trpi i da covijeka cesto boli, nauci ga da ne mrzi vec da voli, znam da vise zivjeti necu ali pruzi mom sinu sto si pruzila meni, topao dan ,ljubav i srecu. kad mene vise nebude na svijetu tom, dovedi nekad i sina na grob moj. oprosti mi majko kao sto sam ja oprostila njemu, odgoji mog sina i hvala ti majko hvala na svemu....

fakat je prekrasno...to je to za danas.. nem,am vise kaj za napisat pa idem ja... pozdravljam sve ko i inace... neda m se nabrajat... a posebno pozdravljam enu...po njezinom zahtjevu...ajde bok...


23.01.2007. u 10:32 | K | 72 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


prvo morate rijesiti test o meni...obavezno..
i molim vas nemojte varati...
rijesite kaj znate jer me zanima
kolko znate o meni...
i nemojte dva puta ispunjavat test
zato kaj me to zivcira....
a sad sretno sa testom....lol
TEST

neda mi se opisivati....
same gluposti iz mog
dosadnog zivota...
citajte,gledajte i
naravno komentirajte...

...LiNkIcHi...


evo vam za avatare...bas je super....

josip

valentina

stefi

doris

barbara

maja

snoopy blog


....o mEnI....


ime: ivana
prezime: nije bitno
datum rodenja: 28.11.92
horoskopski znak: strijelac
skola: osnovna skola medvedgrad
razred: 8c
naj jelo: hm...
naj pice: pa... ma neznam...
frendovi:katarina dzidzic,dora, ena, tea, stefi, kefa, ana,ivana,doris, lana, ani, fic, hrc, gudeljica, turky, lory, maja, barby, iris, rina, matea, valentina, karmela, ante, lucko, josip, aco, raguz, susnjar, lipovac, miro, luka, posavec, sabiuna, lucija, jakov, ivona, marta, senad, rafaela, ines, petra, romana, galovicka....

volim...
.... jednog decka cerek
.... se zajebavati nut
.... pametne ljude
.... ali ne prepametne
.... svoj mobitel
.... komp
.... svog psa (kimia)
.... slusati glazbu
.... jestinjami
.... frendove i frendice
.... doru, kao frendicu, naravno

nevolim...
.... ici u skoluheadbang
.... ucitimad
.... bahate ljudebang
.... umisljenelud
.... ljude koji lazuburninmad
.... skrte ljudepuknucu
.... sve profesorebang
.... tokio hotel, bolje receno mrzim ihheadbang
.... pederepuknucu
.... i jos puno togabang

...GlUpOsTi....


Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us