opet ja...


evo mene opet...hvala na kometarima...lol... evo vec je nedjelja..sutra skola... joj... mrzim ici u skolu... bilo mi je dobro jucer...mislim malo dosadno al bolje to nego u skoli... nisam nista ucila preko vikenda.. nije mi se dalo... a nema veze... lol... evo neznam sta da vam pisem...ovo ce biti jedan jako kratki post... evo jedna pjesmica:

jos jedna minuta
ostaje do kraja zivota moga
zato pisem par rijeci
sadrzaja zivota svoga

ostavljam ovaj papir
na stolu svoje sobe
ne krivi majko sebe
sto se desilo tako
morala sam to uciniti
jer sam ga voljela ludo
nemogu vise podnijeti
da drugu gledam s njim
bolje je ipak umrijeti
zavrsiti jednom s tim
ne zelim vise zivjeti
jer mi je dosta svega
zato se moram ubiti
da zaboravim njega
bila sam suvise zaljubljena
al on to nije znao
bio je sretan s drugom
njoj je sve poklanjao
zbog moje smrti majko
nemoj njega kriviti
vjeruj mi on nije znao
da cu se tbog njega ubiti
zeljela bih samo da ga vidim
da mu kazem par rijeci
tada bih bila najiskrenija
htijela bih mu istinu rijeci
mozda bi i njemu bilo zao
al nebi htijela nanositi
mu bol, da i njemu zivot zagorcim
ne zelim jer znam da je VOLI....

pjesmica mi je fakat super...evo to bi bilo to za danas...jos bi samo htijela pozdraviti par ljudi zato kaj vec dugo nisam pozdravljala...lol... mislim jesam al nisam nabrajala pa cu sad:
.......lana thumbup
.......stefithumbup
.......valentinakiss
.......doriskisscerekthumbup
.......lorenathumbupkiss
.......barbynutbangthumbup
.......teakiss
.......enakiss
.......anakiss
.......karathumbup
.......majathumbupkiss
.......josipthumbup
.......luckothumbupkiss
.......hrcthumbupnut
.......lukanutkisscerek
.......ficnutthumbup
.......mateonutthumbupkiss
mislim da je to to..ak sam nekog zaboravila nek se sam javi...lol...ispravit cu...ajde idem sa...sve vas pozdravljam i svima saljem veliki kiss...


21.01.2007. u 14:27 | K | 34 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


prvo morate rijesiti test o meni...obavezno..
i molim vas nemojte varati...
rijesite kaj znate jer me zanima
kolko znate o meni...
i nemojte dva puta ispunjavat test
zato kaj me to zivcira....
a sad sretno sa testom....lol
TEST

neda mi se opisivati....
same gluposti iz mog
dosadnog zivota...
citajte,gledajte i
naravno komentirajte...

...LiNkIcHi...


evo vam za avatare...bas je super....

josip

valentina

stefi

doris

barbara

maja

snoopy blog


....o mEnI....


ime: ivana
prezime: nije bitno
datum rodenja: 28.11.92
horoskopski znak: strijelac
skola: osnovna skola medvedgrad
razred: 8c
naj jelo: hm...
naj pice: pa... ma neznam...
frendovi:katarina dzidzic,dora, ena, tea, stefi, kefa, ana,ivana,doris, lana, ani, fic, hrc, gudeljica, turky, lory, maja, barby, iris, rina, matea, valentina, karmela, ante, lucko, josip, aco, raguz, susnjar, lipovac, miro, luka, posavec, sabiuna, lucija, jakov, ivona, marta, senad, rafaela, ines, petra, romana, galovicka....

volim...
.... jednog decka cerek
.... se zajebavati nut
.... pametne ljude
.... ali ne prepametne
.... svoj mobitel
.... komp
.... svog psa (kimia)
.... slusati glazbu
.... jestinjami
.... frendove i frendice
.... doru, kao frendicu, naravno

nevolim...
.... ici u skoluheadbang
.... ucitimad
.... bahate ljudebang
.... umisljenelud
.... ljude koji lazuburninmad
.... skrte ljudepuknucu
.... sve profesorebang
.... tokio hotel, bolje receno mrzim ihheadbang
.... pederepuknucu
.... i jos puno togabang

...GlUpOsTi....


Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us