.....novi post.....


ej evo mene... jucer mi je bio uzasan dan.. prvo sam dosla u skolu.. eni nije bilo dobro i ja sam ju otisla otpratit doma a nismo nikom rekle... i tak kad je razrednik doso u skolu zvao je odma starce i reko da smo markirale koja budala...mrzim ga... io tak...onda su mi starci nesto srali..i ja pitam dal mogu di ic van.. i stari kaze da nemogu i onda nakon nekih 1h kaj sam nagovarala pustili su me.... i tak ja krenula prema crnomercu i bio mi je prazan mob... i stari me nij mogo zvat.. i onda je opet srao nesto... ma mrzim starce.. joj... i ja krenem prema crnomercu.. i na crnomercu vidim ljude koje bas i ne volim i njihovom pojavom dan mi e bio skroz upropasten... ma najgori dan do sada... mislim ne zvuci tak grozno kak je bilo... al nema veze.. proso i taj dan... i nadam se da ih vise nece biti...

ZA DORIS: doris fakat si mi odlicna frendica i zelim da ostanemo frendice.. i hvala ti na onim prekrasnim komentarima.. i ja isto mislim o tebi... nikada te necu zaboraviti... jel takvu frendicu kao ti tesko je nac.. i ti si mi naj frendica i nemogu te zaboraviti... nikada...nebi te mogla izgubiti..jel kad bi te izgubila ja neznam kako bi ja zivjela...bilo bi mi uzasno... eto to bi bilo za doris.. sam jos doris ja tebe volim...obozavam te.. nemogu opisati sto osijecam prema tebi... fakat si mi puno puta pomogla i utjesila me i to ti nikada necu zaboravit i da znas ak ti nekaj treba da znas da sam uvijek uz tebe...lolim te... kiss....

ZA LORENU: lory ja tebe jednostavno obozavam... super si mi frendica.. jedna od naj... ne poznajem te jos dovoljno al si mi fakat super.. i drago mi je da smo se upoznale.. i da smo napokon postale dobre.. fakat sam te brzo zavoljela i brzo si mi postala tako super frendica.. i nebi htijela da itko nase prijateljstvo razdvoji.. jel nebi htijela izgubiti frendicu poput tebe... samo da znas da te obozavam...i lolim te.. kiss...

ZA VALENTINU: valentina je tebe fakat volim.. i nemgu bez tebe.. prava si frendica.. iskrena si... mozda me nekada znas izivcirati ali i najbolje frendice se kadkad posvadaju kaj ne? nebih mogla bez tebe.. uzasno bi mi falila.. jel svaki put kad te vidim ja sam sretna.. popravis mi raspolozenje.. nikada ti nisam tak nesto rekla.. ali sad cu to napisati i da znas koliko mi znaci tvoje prijateljstvo i da nebi bez tebe mogla.. dosta puta si me utijesila kad sam bila tuzna i popravila mi raspolozenje.. zalim samo da znas koliko mi znacis i da si posebna osoba u mojem zivotu...obozavam te..lolim te..kiss...

ZA DZIDZICKU: evo ja mislim da svi znaju... naj frendica.. nikada je necu zaboraviti... makar se je odselila ja cu je pamtiti kao jednu odlicnu i iskrenu frendicu.. koja je uvijek bila dobre volje.. uvijek je bila za zajebanciju i kad bi bila s njom nikada mi nebi bilo dosadno... i onda kada sam bila tuzna ona je pricala gluposti da sam se morala smijati... jednostavno ju obozavam.. i koliko god ona daleko bila ja cu je uvijk voljeti i zauvijek ce ostati jedna prekrasna uspomena u mom srcu koju nikada i nitko nece uspijeti izbrisati...volim te...

imam osijecaj ko da su mi one jedine naj frendice.. prije sam mislila da je netko drugi.. ali prema njima nikada ovako nesto nisam osijecala i vjerojatno nisam ni znala sto znaci najbolji prijatelj... sada sam napokon shvatila da su mi one naj frendice i da bez njih nebi mogla.. jednostavno ih previse volim... a ostale frendice isto volim ali nemam osijecaj da su one naj frendice.. mislim odlicne su frendice ali nisu mi bas sad ono naj,naj... fakat ih je dosta... ali doris,lorenu,valentinu i dzidzicku moram izdvojit od svih.. jel su one nesto posebno.. nemogu objasniti...fakat ih volim...
evo dosta za danas.. nadam se da vam se svido post... i ostavljajte puno komentara.. sve vas pozdravljam i svima saljem jedan veliki kiss...


20.01.2007. u 12:44 | K | 43 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


prvo morate rijesiti test o meni...obavezno..
i molim vas nemojte varati...
rijesite kaj znate jer me zanima
kolko znate o meni...
i nemojte dva puta ispunjavat test
zato kaj me to zivcira....
a sad sretno sa testom....lol
TEST

neda mi se opisivati....
same gluposti iz mog
dosadnog zivota...
citajte,gledajte i
naravno komentirajte...

...LiNkIcHi...


evo vam za avatare...bas je super....

josip

valentina

stefi

doris

barbara

maja

snoopy blog


....o mEnI....


ime: ivana
prezime: nije bitno
datum rodenja: 28.11.92
horoskopski znak: strijelac
skola: osnovna skola medvedgrad
razred: 8c
naj jelo: hm...
naj pice: pa... ma neznam...
frendovi:katarina dzidzic,dora, ena, tea, stefi, kefa, ana,ivana,doris, lana, ani, fic, hrc, gudeljica, turky, lory, maja, barby, iris, rina, matea, valentina, karmela, ante, lucko, josip, aco, raguz, susnjar, lipovac, miro, luka, posavec, sabiuna, lucija, jakov, ivona, marta, senad, rafaela, ines, petra, romana, galovicka....

volim...
.... jednog decka cerek
.... se zajebavati nut
.... pametne ljude
.... ali ne prepametne
.... svoj mobitel
.... komp
.... svog psa (kimia)
.... slusati glazbu
.... jestinjami
.... frendove i frendice
.... doru, kao frendicu, naravno

nevolim...
.... ici u skoluheadbang
.... ucitimad
.... bahate ljudebang
.... umisljenelud
.... ljude koji lazuburninmad
.... skrte ljudepuknucu
.... sve profesorebang
.... tokio hotel, bolje receno mrzim ihheadbang
.... pederepuknucu
.... i jos puno togabang

...GlUpOsTi....


Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us