.....mrzim se.....


mrzim sama sebe,
zelim se ubiti,
i zauvijek spavati,
nikada se vise probuditi,
zelim biti sama,
tamo gdje je tama,
nikada vise biti sa svima vama,
na ovom prokletom svijetu,
gdje nema ljubavi ni mira,
i gdje samo tuzna nota svira,
nadam se da cete vi uzivati,
i biti sretni sto cu ja zauvijk zaspati...

jel vam dobra pjesmica?? napisite u komentarima...meni se bas svida...lol...

joj kak sam ja glupa...mrzim se...heh... ma nis strasno... joj u skoli je koma... mrzim skolu, mrzim skolu, mrzim skolu, mrzim skolu, mrzim skolu, mrzim skolu... tak bi mogla pisat cijeli svoj zivot zato kaj fakat mrzim skolu... a i profesore zato kaj su glupi... najrade bi se sad odselila u drugu skolu... joj da.. uglavnom ak sad neki profesor kak je znao prije citat blog ako ga sad cita znajte da vas ja bas i ne volim i da mrzim skolu... haha... dosta o skoli... e da ja,mateja i ena smo napisale jednu pjesmicu za nas tri... sad cu je napiat meni je bas super...lol...

KLOSARICE
tri idiota klosari pravi,
onaj tko je hrabar neka nam se javi,
mi smo klosarke najvece u gradu,
zato nam se svi decki dadu,
kod nas uvijek ima nesto cuge,
to je nase ko jebe druge,
s nama cugat nikad neces moc,
mozes samo pokraj nas lijepo proc,
al naravno moras nas pozdravit,
u suprotnom cemo te zadavit,
kad mi zelimo nesto od tebe,
moras dat sve od sebe,
inace ziv neces bit
a mi cemo nazdravit za tebe i nastavit pit,
drugacije smo nego vecina ljudi,
i ti takav budi,
onda mozes uc u ekipu nasu,
upad je : donesi jednu punu vinsku flasu,
kad jedanput nasu ekipu nades,
vjeruj mi, tesko ces da iz nje izades...


kaj nije super... meni se bas svida... nemam vise kaj pisat.. pa cu vas sad sve ljepo pozdravit.. i svima saljem veliki kiss, i ostavite mi puuno komentara do sljedeceg pisanje.. kissach....


19.01.2007. u 15:33 | K | 52 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


prvo morate rijesiti test o meni...obavezno..
i molim vas nemojte varati...
rijesite kaj znate jer me zanima
kolko znate o meni...
i nemojte dva puta ispunjavat test
zato kaj me to zivcira....
a sad sretno sa testom....lol
TEST

neda mi se opisivati....
same gluposti iz mog
dosadnog zivota...
citajte,gledajte i
naravno komentirajte...

...LiNkIcHi...


evo vam za avatare...bas je super....

josip

valentina

stefi

doris

barbara

maja

snoopy blog


....o mEnI....


ime: ivana
prezime: nije bitno
datum rodenja: 28.11.92
horoskopski znak: strijelac
skola: osnovna skola medvedgrad
razred: 8c
naj jelo: hm...
naj pice: pa... ma neznam...
frendovi:katarina dzidzic,dora, ena, tea, stefi, kefa, ana,ivana,doris, lana, ani, fic, hrc, gudeljica, turky, lory, maja, barby, iris, rina, matea, valentina, karmela, ante, lucko, josip, aco, raguz, susnjar, lipovac, miro, luka, posavec, sabiuna, lucija, jakov, ivona, marta, senad, rafaela, ines, petra, romana, galovicka....

volim...
.... jednog decka cerek
.... se zajebavati nut
.... pametne ljude
.... ali ne prepametne
.... svoj mobitel
.... komp
.... svog psa (kimia)
.... slusati glazbu
.... jestinjami
.... frendove i frendice
.... doru, kao frendicu, naravno

nevolim...
.... ici u skoluheadbang
.... ucitimad
.... bahate ljudebang
.... umisljenelud
.... ljude koji lazuburninmad
.... skrte ljudepuknucu
.... sve profesorebang
.... tokio hotel, bolje receno mrzim ihheadbang
.... pederepuknucu
.... i jos puno togabang

...GlUpOsTi....


Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us