Box 3...hihi...

Pjesmica...



Free Music

Free Music



Free Music

Image Hosted by ImageShack.us








< svibanj, 2009  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (6)
Siječanj 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


cOmMenTaRI Yes/No

design by: ...KuChKa...

sve i svašta...xD...

Ja čitam...
moje prijateljice...silvich i dorchy
www.animals.bloger.hr

petak, 08.05.2009.

izlet...weee...

ljudi bilo je supp...onak baš cool na izletu bili smo u zagrebu...u kazalištu trešnja((bilo malo dosadno...xD))...onda smo bili u andauntoniji...((znam da sam krivo napisala alkaj mogu...xD...))!tamo je bilo...uuu...svaćega...bilo je guba...bilo je ljublejnja,šamaranja...a i aj sam napokon dobila nešto što sam htijela...minutu kasnije dobila sam šamar...((igrali smo istine ili izazova...xD))bilo je cool...samo ja sam dobila 100 šamara...moram priznati jedna osoba me stvarno iznenadila...čak sam dobila njegovu slikicu...mislim on je meni baš sladak...ali nebi htijela bit s njim....njemu je sve šala...tako da...((samnom nebi bilo ništa drugačije...xD))
neznam zašto je on takav...nadam se da će on pojetiti moj blog...i vidjeti što aj mislim o njemu...
pa ovako on je...hmmm...zabavan,zakon,cool....sličan meni zapravo...samo kaj sam ja malo popularnija od
njega...al sve se to da srediti...xD...on uvjek kaže nešto za kja znam da nemisli baš tako...
iako je umišljen((kao ja:::P))to nema veze...važno je samo da je on tu kad ga trebam...xD...a sad pozz...
da vam budem iskrena neda mi se bit na blogu..xD...ako me netko treba...malajekomad2009@hotmail.com
(moja addressa msna...)a idem sada pozzmah



| CoMmEnTiRaJ (0) | PrInTaJ | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.