Box 3...hihi...

Pjesmica...



Free Music

Free Music



Free Music

Image Hosted by ImageShack.us








< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (6)
Siječanj 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


cOmMenTaRI Yes/No

design by: ...KuChKa...

sve i svašta...xD...

Ja čitam...
moje prijateljice...silvich i dorchy
www.animals.bloger.hr

subota, 18.04.2009.

zašto me svi mrze???'

od ove školske godine...svi me mrze...jest da sam sama za to kriva...al
nemoraju me mrziti..onak...sve je počelo time što je jedan Bojan...počeo mi govoriti da sam kurva...kasnije me pitao neke stvari..i onda mi je rekao:
prije sam se šalio da si ti kurva...al sad vidim...da je to istina...
taj tren kad je on meni to rekao...ja...nekako...počela sam plakati...
od tada...plaćem svaki dan...prijetelji su mi to počeli govoriti...
a sada imam samo svoju bff Mariju...koju volim kao sestru...
svi su drugi protiv mene...ali nisam ja za sve kriva...i oni su krivi za nešto...
neki se ljute na mene...samo zato što sam ja nekom napravila neš loše i
odmah svi se ljute...meni je moj život glup...kad moram tak reć...
dosta mi je mržnje prema meni...neprijatelja...konflikata...svađa...
i da nenabrajam...
čak me optužuju da ih ogovaram...a zapravo oni mene...
ali ja živim u nadi da jednom...oni će shvatiti kako je to...kad te svi mrze...
zbog nečega šta ti nisi učinio...crynorolleyes
pozz svima...wavemah



| CoMmEnTiRaJ (0) | PrInTaJ | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.