Box 3...hihi...

Pjesmica...



Free Music

Free Music



Free Music

Image Hosted by ImageShack.us








< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (6)
Siječanj 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


cOmMenTaRI Yes/No

design by: ...KuChKa...

sve i svašta...xD...

Ja čitam...
moje prijateljice...silvich i dorchy
www.animals.bloger.hr

petak, 27.02.2009.

zašto opet????

zašto opet meni se to događa...opet frendice ubijaju me po starom...
cry rolleyes headbang
nezzz šta da radim one nisu podnošljive guše me svojim riječima...
joj...a sad više nema smisla sve ovo jer one me smatraju izdajicom...
a ja opet glupa po starom...heheh...šta ćete takav je život..
a el vas frendovi muče...???
ja mislim da vas muče...jer to je uobičajno...jer sigurno se ponekad zakačite
...blabla
i sam još da kažem Ily moje frendice...bezobzira na sve...al samo hoću da vide kako je meni bilo sve to vrijeme dok su me svi smatrali glupačom...
al ja sad sam močnija od svih...imam toliko toga za napraviti da nezz
odakle da počnem...
ajde evo vam jedno
prvo zelim se ispričati svakoj osobi na ovom planetu koju sam povrijedila
jer znam kako je meni kad me netko povrijedi...ali nitko nemisli da je to
istina...samo sam se jednoj osobi povjerila...i ta mi je osoba pomogla...
nikada nismo bili tako dobri...ta osoba ispunila me dobrotom...a tek njene
riječi skoro sam se rasplakala...ali sada kada vam pišem ovo plačem...



ALI IPAK DRAGO MI E DA SVI JOŠ NEGDIJE U DUBINI DUŠE
BAREM MISLE DA SAM DOBRA OSOBA...

bok ljudi...neda mi se više pisati...javite ako imate problem sa frendovima
...ajd zzwave



| CoMmEnTiRaJ (1) | PrInTaJ | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.