Box 3...hihi...

Pjesmica...



Free Music

Free Music



Free Music

Image Hosted by ImageShack.us








< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (6)
Siječanj 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


cOmMenTaRI Yes/No

design by: ...KuChKa...

sve i svašta...xD...

Ja čitam...
moje prijateljice...silvich i dorchy
www.animals.bloger.hr

nedjelja, 15.02.2009.

ej evo me opet...

ej ljudi kak ste mi???šta ima novo???ste dobro???hihihi...ja baš...i nisamcry
da...iseee...ljudi su tak nepravedni...mrzim to...burninmad
to mi je nešto najgore na svijetu...4 od 5 toga...ma mrzim...sve bezobraznike...
i bezobraznice...odnosno...ne mrzim...no
svi su mi ljudi zakon...ofc...a vama???...hoooo...hiiiii...
upravo sam tak živćana...da bih se mogla ubiti...a i cijeli svijet...mad
ma ofc...sigurno je i vas neko naživciro...sam u pravu???namora biti da je danas
možda neki drugi dan...hiiiiiiiii...ma al ja volim živjeti!!!
a vi ???
sigurno volite...ak kažete da ne...niste u pravu...ja obožavam život...jer je ljep kad se živjet
zna uzmite sve ljepo što vam život da!!!
nemojte zaboravitinamcor
ni slučajno...ok???hhhhiiiiiiiiiii...ali znam da voljena vas osoba uvjek rado vas se sijeti...
čak i kad se najmanje nadate...
ljudi nebi više o ovom...ok???????...wave kiss wink
hihihih...ma ljudi neda mi se pisati ajde...wave
kiss pozzzzzzzz veliki!!!!!!!!!!!



| CoMmEnTiRaJ (0) | PrInTaJ | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.