Box 3...hihi...

Pjesmica...



Free Music

Free Music



Free Music

Image Hosted by ImageShack.us








< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (6)
Siječanj 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


cOmMenTaRI Yes/No

design by: ...KuChKa...

sve i svašta...xD...

Ja čitam...
moje prijateljice...silvich i dorchy
www.animals.bloger.hr

utorak, 10.02.2009.

HA HA HA!!!

išle dvije bake preko ceste...jedna prdne...a druga...kaže...ukrala si mi
riječ iz usta...rolleyes


dođe mujo i kaže hasi...govori samo da,da,da...dođu lopovi i pitaju hasu...
hoćeš da te pretućemo??? haso kaže da,da,da...i pretuku ga...
opet dođe mujo i kaže hasi...govori samo ne,ne,ne
ponovno dođu lopovi i upitaju hasu jer ti dosta...a on odgovori ne,ne,ne
...i opet ga pretukli!!!cry

zašto plavuša baca tablete u vodu...zato šta na tabletama piše...plivaparty


jedan je svećenik stalno u crkvu išao na biciklu...jednog dana...upita ga policajac...kako vi poštujete sva pravila u prometu???a svećenik odgovori...pa lijepo sinko Bog je uz mene...e sad ćeš platit kaznu zato što vas je dvoje na biciklu...ha,ha,ha...belj naughty

bokić ljudi i komajte mi blog...kiss bokić...



| CoMmEnTiRaJ (6) | PrInTaJ | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.