rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Design by: PoisonWings
Komentari On/Off

A ko sam ja?

Paaaa ja sam jedna mala helena, jedna mala curica koju je iskrivio jedan dečko jednom je nazvavši ČUDOVIŠTEM. da. i tako ta jedna mala helena kreče na put, tražeči jednu pametnu pametnu i jaaaako jaaako ljepu curu koja se zove ana. i onda... i ONDA! i onda ju je našla u šumi betonskih zgrada. bilaje tako ljepa. mislim, nije bila osoba uopče. bijo je to mali leptirič, odma je pobjegao od te male helene pa ga ona nije dobro vidla. sam je reko da se ne predam... i tak sad mala helena traži tu ljepu leptiricu koja je vodi kroz zamračenu šumu sa opasnim i groznim životinjama ko onaj dečko koji joj je to reko tog jednog dana. i trenutno mala helena luta šumom.
i ne predaje se.
Ana Beatriz Barros Icon Pictures, Images and Photos



srijeda, 10.09.2008.

Neke moje slike

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Diet Pills


Sad imam 49
želim imat 47
Još samo malo i ana će bit sretna! :*

23:47 // Komentari 1 // Isprintaj// *//

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.