Image Hosted by ImageShack.us
.....IcOnI I SrAnJa......

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-

Image Hosted by ImageShack.us


Shot at 2007-07-06
SkOlA Je nAJ DoSaDnIJa sTvAr kOJU Ja pOzNaJEn....Ja je mrZIn....aaAaAaaAaAa...bangbang


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06
VeNs jE POzNaTA MRKa CiPeLa....ImA CoOoLLL SlIcIcE.....thumbupthumbup


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07


OvE SlIciCe Su zANimLJiVe.....doStA ToGa Je IsTnE...HEhE

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07
HiP-HoP...jE sUpER...JA Ga tREnIrAnn...zAkON jE...cOolLl..


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Ho<br />
<br />
<a href=Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

OvE sLiKE...Su ZaKon...PRE LiPe sU ....AlI NaDoDaT cU iH jOS..HihI

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us






< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Srpanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtaRi jEp/NoPe ?

diZaJn By: zRinE

Opis bloga

yesAlOOoO LJudI...EVO NaPRaVilA SAn BloG....oVdI cE sE dOgaDaT sVe ISvAstA....pRvo Cu se prEStVit...
iMe Mi Je DAlIa...zOvU Me DaLcI,DaLIllA iLI BoDljCa...HeHE...zNaN da Je MaLo GluPO Ali eTo...pReZiMe NiJe JoS BitNo..heHe....zIVin u NaJ liPsEn gRAdU SplItUUuUu....idEn U NaJ bOljE SkoLu tO jE POJISANNNN...lOL.....IDen 6 rAzREd....TRenIRaN hIP HOp U D"N"F...heheh....i komajte mi..pApA

Image Hosted by ImageShack.us



VoLiN:

Partije
Izlaske

Sminkanje
Prijatelje

Prijateljice
Druzenje


Image Hosted by ImageShack.us


NeVoLiN:

Razmazene
Sebicne

Umisljene
Kurve

Jednu osobu
Razmazene

Placi pizde
Pickice...

Fufice
Svadanje



EvO MOJa JedNa SlIKiCa...HEheyes


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...sAd StIzE mOJa eKIpiCaAa...


Image Hosted by ImageShack.us


GABYyyyy
...moja jubica mala...legenda teska....uvik valja neke baze....moja bFf...hEhE...ide 6 razred...LolIn Je!!!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

VIVICAaaaa
..moja jubica mala...to van je teska legenda....smije van se po cili dan...kad je uvati ludavica nema van spasa...ide 6 razred...moja bFf...loLin JE!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MELYyyyy
....moja jubica mala....isto luda...jos luda od vivi...ludavica je uvati svaku minutu...ide 6 razred..moja bFf..hehe...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ANAaaaa
...ide 6 razred....legenda...mrzi kad joj ljudi govore CEKAJ...HeHe...voli se zajebavat..trenira teniss.jejej....ma sve naj..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

TINAaaa
...trenira Hip-hOp...upoznala san je priko msn-a... ide 6 razred....u skolu bol..hehe...ma sluper je zenska voli se zajebavat...hehe...kizza

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MIAaaaa
....to van je legenda....ona van je u svon svjetu....na satovima spava...ma svasta...ide 6 razred....puno je LoliN...kizza

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

LATOoooo
...ona van ide 7 razred...uvik je sritna...uvik se zajebje....pola njih je u nju zacopano...hehe...ma super je zenska....pusaaa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KLARAaaa
....ide 7 razred...pre lipa je...naj prije su joj mia i lato...hehe...visoka je...wooow...sve superrr...Lol


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

JONICAaaa
...ajme ona je super..ide na hiP-hoP...voli zajebanciju...lol...ide u skolu bol...6 razred....upoznala san je priko msn--a...ma sve najjjj...


Image Hosted by ImageShack.us


ANTONIAaaa
...ona lese Hip-hoP vec 2 godine...kad je uvati smih nemoze stat....pre dobro plese...hehe....ide 7 razred...kizza

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

PERICKAaaa
...trenira HiP..hoP...vec 2 godine..ide 7 razred...naj prija joj je antonija...hehe....pre lipa....super plese...kizza

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ANAaaa
...ajme super je...ide isto na hIp-HOp...pre dobra je....upoznala san ej priko msn--a....ide 6 razred...sve naj...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

HAJDIiii
...ide 7 razred...pre lipa je....isto san je upoznala priko msn--a...dobra je,voli zajebanciju...neznan sta da jos napisen ma sve super..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

BUGAaaa
...ide 7 razred...u skolu pojisan...hehe...lipa je...druzi se sa osmasicama...hehe...ma sve najjjj...


Image Hosted by ImageShack.us


SANDAaa
...ajme pre dobra zenska...luda je ...ide 8 razred...skolu pojisan...ide na HIp-hOP....kizza

Image Hosted by ImageShack.us


KACAaa

...ajmeeee...super je...ludilo zenska...pre dobra...uvik se zajebaje...uvik izmislja neke svoje plesove ma sve naj...

Image Hosted by ImageShack.us


KLARAaaaa
...ajme ona je carica...ide 6 arzred...u skolu bol....zajebaje se ka lud...ma super je...mogla bi pisat do sutra...hehe

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


HIVAaaaa

...ide 6 razred...u skolu bol....oblaci se reperski....prije je hoda sa khmm....lol....super je...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MEDOooo
...ide 7 razred....vozi bike....trenira jedrenje....ide u skolu pojisan...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

RINOoooo
...ide 7 razered...u skolu lucac...ma car...zna se zajebavat...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


SIMACcccc

....on van je legenda...uvik nesto sere..nekad je doobar a nekad je ocajno dosadan...ali ima smisla za humor...ali super je....ono je gore malo zajebancije


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


CRNIiiii

...on je car..ide 6 razred..u skolu lucac....moze te ga zvat...crni,zuti,crveni,zeleni...ma kako god ocete.....trenira kosarku...hehe....ona van je 24 sata u knjiznici na kompicima...ma super je...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KERICcccc
...on van je isto car...trenira break.....voli se zajebavat..ide 6 razred...u skolu lucac...trenira u DNF....ma super je...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

JOPAaaaa
...on van ide 6 razred...u skolu lucac....uvik zajebaje ljude....kad se njemu nesto nesvida na vama onda ste gotovi...zezat ce vas cilo vrime...ali car je zeza se ka lud...ma super je...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

TONYyyy
....on je car teski...nemoze biti veci....ide van 7 razred...u skolu lucac...pre dobar je...ma sve naj...












...LiNkIcHi...=)

-JoNAa a.K.a lUdAcHa-
-hajDi..AnD..nJEnE PrIkIcEE-
-MoA mALa KARlIsSA-
-zRinE a.K.a LiPOtIsSA-
-LaToO a.K.a Moa LipA-
-mOa ViViSsA..a.K.a JubISSa-
-mOa mELi...a.K.a JUbIsSa-
-bIkERi..LoL-
-tInIsSaA_FrOm_BoOL-
-Mia a.K.a liPoTicCaA-


mAlo sLikCiCA lOVeEE....


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

nedjelja, 06.01.2008.

DiCeK noVe goDiNe.......!!!!!!

bILi SmO nA Rivi..jA,ViVi,mEli i joS jEDNi nIJe bITnO Ko!!!!Na rIVi jE BiLO SvE I SVaStA piVAlA Je cLioNiJA onNDa Su PuCaLI pEtArdE I PrE LiPIeeEeeEe.......kAd Je OdKucAlA pONOc...oTiSli sMo mAlO blIze i pLesALI...BiLo Je pre LUDoOo........coLoNiJa jE BiLa dAlA Sve o SeBe dA BUdE pRe dObRo...I UsPilA jE..sTAlI sMo DO 2 iPo......tO jE BilA LuDa i nEzaBoRaVnA NOvA GoDiNaAaAaAaAA KoJu sMO Mi pRezIViLi....niKaD jE NECEMo ZaBOrAvIt..MALO MI KOMENTARA OSTAVITE...hehehe...kizza

Photobucket



| Aj kOmEnTiRaJ! (208) | pRiNtaJ! | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.