ej...My NeW pOoStiCh...lol...cry... - mala girica - Blog.hr
  lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


~°?YeP/nOp?°~

Opis bloga

NoOgOoMeT i SvE dRuGoO
mA vJeRuJtE biT ćE sVaŠtA
hahaha...
aLi SaMoO KoOmAjTe...hehe...



KoO oOsTaVi 10 iLi ViSe KoMicHa, iDe
PoOd LiNkIcHe....
NADAM SE DA STE TO VI....

mOJi nAjDRazi LinKiCHi

lEiChha...my little sister...hh

EliZAbEtHICa

AnjiSSA

INesHIca

TeiCHa

MaRiNiChIcHa

VeRo

KaYA

i to je to...ako mi puno komate...mozda bas vas stavim pod najdraze linkiche.

nEsToO Oo MeNii...hehe i SvAšTa DrUgOo

KaKaV ti Je MoJ bLoGaChiCh?
Super je
dodaj jos slika
malo ga prepravi
super uz malo dorade
Jadan
Dobar
mozes ti i bolje
nista ne mjenjaj i nastavi ovako
  
pollcode.com free polls



Make A Text Magnifier At WishAFriend.com

EvOo i JeDnA pJeSmicHa Za VaS...hehe

Boomp3.com

petak, 27.06.2008.

ej...My NeW pOoStiCh...lol...cry...

nadam se da wam se sviđa moj nowi blogich...ewo...samo da was prvo obawjestim...da...wi meni samo komajte...a...meni steka komp...pa kad ja wama komentiram ...komich se ne zeli poslat...pa...vi meni samo komajte...a...kad se meni poprawi to sto mi steka...swima cu wam wratit...duplo wise komicha...
lol...cry...sretantuzanbeljzubo

e...sad...imam jos jednu nowu obawjest...posto swi znate wec da smo izgubili od turaka...onda owo nije wise blog samo o nogichu...
ja cu i dalje pisat o nogichu..al ne tako puno...sad ce biti i puno o mom zivotu...tako ce bit naprimjer u owom postichu...pa...ewo...
i da samo jos jedna poruka za sve...:::thumbup

Otvaranjem ove poruke ubio si jednog Turcina, a slanjem nekom drugom dva,
Prema osmijehu na tvom licu zakljucujem da si Hrvat. Saljimo ovu poruku dalje i vratimo Hrvatima osmijeh na lice!
I ne zaboravi samo je mrtav Turcin dobar Turcin!smijehsmijeh

e...sad o mom zivotu...


konacno je zavrsila skola...taj opaki pakao...proci cu sa 4...a dobro sa ces sad...ono
ja sam zadovoljna...
u sljedecem postu cu objavit svoju sliku...al sad nisam doma...pa je neogu stavit...a steta...prvi put se zelim otkrit..
a...neogu...cry...headbang

i...sad sam kod sestricne...pa zati i iam novi postich...jer da sam doma nebi ga mogla objavit jer mi steka internet...lol...cry...ubit cu se...I kill my self...hehe...namcor

x.a...sa sad... eo vam video slavena bilica...da vidite kako je reagirao nkon trećeg gola
protiv engleske na wembliyu...:::.xcerek



x.a...eo wam i jos njegova navijacka pjesma.xsmokin



x. i eo...wam jos i samo je jedno....x...karaoke i owako.xkiss

x.owako:::



i karaoke.x::::



x. i to je to.x

papa--- i swih was kisam do sljedeceg posticha do sljedeceg posticha...mahwave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.