MADE BY: PEACEDESIGN

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




yesa ovo su i blogači koje čitam

smijeh ludjak

naughty mimi

wave lazoo

wave mara

smijeh nix & mole

thumbup šašave curke

wave ivchy

smijeh nogometaš

mah ludacha

wave mateich & serda

mah anuška :)

wave silvija



Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-08




Counters
Counters






Free Image Hosting at www.ImageShack.us


zovem se maja...imam 16 godina...13.6.1991.i blizanac sam...hehe...
idem u gimnaziju,jezičnu...mogu vam reći da je odlično...društvo,profesori,sve...al nisam štreberica,daleko sam ja od toga...živim u bjelovaru,ali ne još dugo...hehe...
hm...šta volim...volim...
...od glazbe.....pop,tehno,naše domaće,bla-bla...pjeva
...filmove...triler,horor,komedija,romantičnee... roflcryeek
...i još puno toga volim,svoje prijatelje,mamu,tatu,baku,djeda,svog peseka,a najviše svoju ljubav....... naughty
...i svakako moram napomenuti da sam ja neozbiljna,mislim volim se zezati,jako....luda,šašava,zvrckasta mala curica sam ja...hehe...zuborofl
...valjda je to dosta o meni...... beljsmijeh
ako koga još nešto zanima,neka me pita
yessmokin


a ovo sam ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a ovo moja ljubav

Free Image Hosting at www.ImageShack.us













MMischievous
AAdventurous
JJealous
AAwkward

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



inače ja ovako provodim dane,hehe...šala...

Free Image Hosting at www.ImageShack<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<font color=#33FF33>ovo je molba:</font><br />
<br />
<br />
<a href=Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-11







ovo je moja mamica,samo što nije gledala dok se slikalo..al to je stara slika,sad je plava
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovdje su moji,malo se rasplesalismijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



moje lipo dvorište(bakino djelo),ali to je prvo dvorište...ima još jedno,samo nemam sliku...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-11




Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-04



Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-03


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-08

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-08


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-08


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-14


malo slikica tree hilla....

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-14


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-14


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-14


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-14


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-14

ja sam inače luda za motorima,pa....nagledat ćete se slika....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




hmmm...čiji je to...haha...naravno,moj...tj.od mog starog


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

evo ga i tu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us






ovi izvode vratolomije:


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-11




Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-11




Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us
Shot with Canon PowerShot A510 at 2007-07-11


a ovo je od moje ljubavi:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



a evo da malo se vidi jerkovićevo djelo,da ne kaže da ga se nisam sjetila...wink

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-03


Nemogu zaspati ako te ne poljubim,ne mogu zaspati ako te ne zagrlim,ne mogu da te ne držim dok spavam,budna sam jer te nema...NETKO MI JE UKRAO MEDU...

Poslije mnogo godina kad pročitaš ovaj stih,kroz tebe će proć neki plamen tih.Gdje ću biti ja,to zna samo Bog,ali vječno ću se sjećati imena tvog!

Pričao si da me voliš,a s ljubavlju nadu kriti.Mislila sam da nema sile koja će nas rastaviti,a sad zbogom,nevjerniče,nek ti naša ljubav sudi.Ti si ljubav drugoj dao i vjeran joj sada budi.Dođi na moj grob,obiđi me i na njega spusti lice,a iz groba čut ćeš riječi: " Još te volim,nevjerniče!!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-11


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-11


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-12


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ZBOG TEBE

Noćas su zvijezde zasjale
samo za tebe i mene.
Noćas mi je vjetar tvoje ime šapnuo,
bol u srcu probudio.
Zbog tebe sam noćas zaplakala i
stare uspomene probudila.
Noćas sam shvatila
da te nisam preboljela.




BOL

Dušu počinje boljeti sve jače,
što se to dogodilo sa nama.
Noćas padaju hladne kiše,
noćas znam da ne plačem sama.

Otišao si tako brzo,
moji dani su sve tiši,
bez tebe ja sam suza,
sama djevojka na kiši.

Mrak će izbrisati moj lik
i sigurno će vidjeti novi,
a ja ću sanjati još samo jednom o tebi,
jer noćas će umrijeti ti snovi...



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




JESEN

I ove mi noći kroz stare krošnje
vjetar šapuće tvoje ime,
a u duši raste želja
nezaustavljivo,poput plime.

I ove mi noći luna sa neba,
donosi obrise tvoga lica.
I zastade na usnama riječ,
a grlo je napeto kao žica.

I ove mi noći zvijezde sa neba,
sjaje ljepotom duše tvoje.
I znam da je dobro,znam da je pravo
ovo između nas dvoje.

I ove mi noći tvoj osmjeh sa neba
šalje toplinu i ljubav tvoju.
da u ovoj jesenjoj noći
ugrije hladnu dušu moju.


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-12



Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-12


Image Hosted by ImageShack.us



Onaj ko te rasplakao,nije vrijedan tvojih suza.a onaj ko ih je vrijedan.neće te rasplakat.

Ljubav,to je cilj života.kada ljubiš nekoga,to nije sramota....rekla bih ti nešto,ali neću glasno,pogledaj u moje oči i sve će ti biti jasno.

Tražila sam te u trnju i zvijezdi,tražila samo te u moru i mramoru,u zjene sam zavirivala ne bih li te otkrila...a ti si bio tu ,kraj mene...

Ljubi onu koja je dobra,a ne onu koja je zgodna.Jer dobrota ljubav stvara,a ljepota oči vara!!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-02


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ZBOGOM

Nikad više oko mi zasjati neće,
a padat će hladne kiše
na grobu moje sreće.

Nikad više nećete čuti moj glas,
jer moja duša u zemlji
sad nalazi spas.

Nikad više mojih pjesama neće biti,
jer posljednju gorku suzu
na ovu pjesmu ću sliti.

Umirem noćas noseći posljednju
ljubav sa sobom.
Umirem, a ostavljam samo
jednu riječ:
-ZBOGOM-




MALO SMIJEHA

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-13


U raju svatko ima svoj sat.Kazaljka sata se okrene svaki put kad pomisliš na sex.Tvoj sat čuva Sveti Petar i služi mu kao ventilator!!

Živim,živim,životu se divim,odjednom iskočim iz života i zaljubim se u idiota...

Sinoć sam željela biti kraj tebe,ležati uz tvoje tijelo,ljubiti tvoje usne...a jutros,jutros sam,hvala Bogu,trijezna!!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-02



Kad bi zrno grozda bilo mjera ljubavi,ni svi vinogradi svijeta ne bi bili dovoljni da ti pokažem koliko volim...GEMIŠT!!

Muškarci su kao sladoled-naizgled hladni,ali čim ih lizneš,rastope se!

Tvoji su zubi ko biseri-ne bijeli,nego rijetki: noge ka u srne-ne vitke,nego dlakave,ali ipak imaš nešto sportsko u sebi-glava ti je ka balun!!


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-12


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-12


ma njemu je najljepše!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-14



Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-14


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-02

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-02



...:::Zabavni Portal:::.. - 100% zabava,smješni video,slike,Vijesti ...




Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-03


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-02



ajooj,mmmmm.......za cure.....



Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-13




Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-11


da nam je jednog od njih....


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-11




Free Image Hosting at www.ImageShack.us



eto i tu motora,skutera...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



srijeda, 07.11.2007.

opet...novi...postek....hehe...

Evo konačno se odlučila napisat novi post…wavemahparty.ajd…nije ovaj put puno prošlo….hehe…zuborofl..evo da odma na početku spomenem da moram obavezno spomenuti svoju vanjicu jer sam obećala da ću ovaj post napisati za nju…wavesmijehyeshehe…..evo šaljem veeeeeejiki pozdrav vanjici…mahwavekiss.neki je znaju,neki ne…pa….šta da vam kažem….veseja,vedra i zabavna cura,najbolja frendica na svijetu…hehe…nadam se da će tak i ostati…da ovaj put neću izgubit najbolju frendicu i da me neće povrijediti…crynosmijeh.mislim da sam ovaj put našla iskrenu osobu i osobu od velikog povjerenja….što mi je najvažnije…do sad je uvijek bila uz mene,kad sam je najviše trebala,bila je tu….to zna i sama…ja sam uvijek uz nju kada njoj treba netko,kad trebamo savjet jedna od druge,uvijek si ih djelimo….šta nam više treba…imamo sve…i hvala joj za sve što je napravila za mene….do sad…..eto…..nešto malo za moju vanjicu….iako ću je sada vjerojatno spominjati u svakom postu,pošto samo skoro stalno zajedno…hehe…partyyesnaughty..

Pa….sad malo o nečem drugom….npr.o zanimljivostima…..šta se događalo u proteklih tjedaan dana…da krenemo…..u subotu je mojoj jubavi i meni bilo 2 mjeseca…jeee…kissyesparty.eto,baš se poklopilo da je u subotu….hehe…iako smo u subotu bili svi baš nikakvi…mislim,nismo imali volje skoro za ništa…bangrolleyeseeksmokinjedino smo plesali…..i to onak…da-ne…ah….da….al svejedno je bilo ok….kao što sam napomenula u prošlom postu….društvo je super,pa kad smo svi zajedno se zajebavamo i podignemo malo tu tužnu,bezvoljnu atmosferu….finopartyyesheadbang….a nemože nam barem nikad bit dosadno,to je najvažnije….sljedeća će subota zato bit bolja,nadam se….hehe…veselija…a dobro,toliko o suboti…šta da vam još kažem i napišem…hmm….o školi mi se ne da pisat,iako je sve super u školi,u zadnje vrijeme dobivam četvorke…to je dobro…hehe…..sad će ivan reć da on na to ima utjecaja,hehe…yessmijehzubo.pa,može se reć da nekim djelom i ima…dobro aj,o školi dosta..i previše….šta još…pa to je uglavnom sve…još mogu samo reć da jakooo vojim svog malog…cerekcerek..obožavam ga….svakim danom ga volim sve više i više…svakim danom mi fali sve više…nemogu izdržat ni jedan dan da se ne vidimo….nozalivencerek…hehe…da moram bit tjedan dana bez njega,neznam,ne želim to ni zamišljat!!!!nocry Vidimo se i za pola sata mi već faji….stvorili smo veliku ovisnost jedan o drugome,ono,dddddddddddddd…hehe…ah ta ljubav…šta radi…..hehe….neka,tak i treba bit…glavno da se mi volimo….da da….jube,znam da čitaš ovo,i ebiga.....moram to napisati.... nek se zna...hehe....cerekkisscerekbelj

Pa ljudovi i ljudice,opet imate malo više za čitati…sad barem imam o čemu pisati,pa se moram raspisat…da sve kažem,jer se sad u tjedan dana izdogađa gomila stvari…ali dobrih stvari,naravno…. Pa komajte mi….ja ne stignem jednostavno komat svima…al kad ću imat jaaaaako puno vremena,svima ću komat,ostavit ću vam gomilu komova…..sam da uhvatim cajta….headbangburninmadyesparty Kizzza svima,nekima najveća….a najveća za vanjicu i mog malog…pošto ih u ovom postu najviše spominjem….eto,toliko od mene….kissmahwavepjeva

P.S. ovaj put nema slikica….hehe…. drugi put….cryburninmadlud

- 22:18 - Komentari (15) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.