Objavljeno: utorak, 03.07.2007.

LJUBAVNE PORUKICE

cerekVoljeti nekoga,a ne biti s njim,isto je kao osuđen biti,a ne biti kriv.Teško je voljeti,a ljubav kriti,u duši plakati,a nasmijan biti!!
cerekDaj mi pet minuta i skrenut ces sa mnom s puta. Kad osjetis ljubav pravu izgubit ces zamnom glavu, a sve ono sto te mami dobit ces kad budemo sami!!
cerekNoć je pala,ugasio se dan,nema te kraj mene al svrati mi u san.Ruke te moje traže,srce te moje zove,nedostaješ mi ljubavi noći ove...
cerekUmrijet ću noćas zato što te voli.Da mi ljubav vratiš jedino te molim.Uvenut ću tiho,kao crvena ruža jer patnja je jedino što mi život pruža!!
cerekET...MILOV...OTAZ..ap crevkir u milov et ad alker masin adakin it ad alitejs es mas ovarpu ČITAJ UNATRAG
cerekevo samo da ti se javim u bolnici sam.nemoj se brinuti pronešli su mi secer u krvi kamenac na bubregu bakterije u zelucu i tebe u srcu
cerekKrenut ću sutra putem nekim...lutat ću dugo svijetom dalekim,tražit ću novu sreću za sebe,al znam da nemam sreće bez tebe!!!
cerekAko se ikad sretnemo, nemoj mi ruku dati. Ako se ikad vidimo, pođi i nemoj stati. Ako se ikad nađemo, daleko od mene stani. ako se još volimo, doći će naši dani
cerekProlaze dani i vrijeme se gubi,ne daj me ljubavi žele me drugi,ne daj me ljubavi cuvaj me za sebe,kunem se životom volim samo TEBE
cerekOGLAS-pobjeglo mi je srce,samo mi je ostavilo poruku da odlazi tebi,pa ako ga vidis uzmi ga sebi!Ne daj mu da luta i pusti ga da kraj tvog vjecno lupa!!!
cerekVOLIM TE, a voljeti ne smijem; ŽELIM TE, a želje su velike; ČEKAM TE, a čekanje je dugo; NADAM SE, a nada je vječna!


- 14:29 - Angel Pray... (2) - Print Angel Pray... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.