Objavljeno: petak, 15.06.2007.

BLIŽI SE KRAJ!!!

I napokon nam dolazi kraj školske godine i dugo toplo ljetocool.Još samo par dana...Samo ne znam šta ću bez svog društva, jer se nećemo baš tak često viđat.Falit će mi naše prepričavanje doživljaja od subote, pomfri i cedevita, Anđino brbljanje, Marinino "kaj" i "dodavde", Majino grickanje noktiju, Rotovo štrebanje pod svakim odmorom...zujoFalit ćete mi jako!! Nadam se da ćemo ić svaku sub van.I sam da još kažem da sam u komi jer sutra ne smijem van.A baš sam se nadala da bi nam ovu subotu moglo bit zanimljivo pošto smo svi na okupu.Baš mi je žao, kriv je moj stari jer me ne pusti.Ne znam šta mu je sad puklo u glavu.puknucu
Al sam ja zato napisala svoju petrarkističku pjesmu!
Meni i nije baš nešt, a vi napišite u komentare svoje dojmove.


ZA TEBE

U nebo gledam i zvijezde brojim,
`ko zna dal` u tvom srcu postojim.

Za tebe čuvam sebe i
Ne bojim se onih što kažu da nisam za tebe.

Možda shvatiš jednog dana
da sam te voljela,
Nisam ja bez nekih mana
da te ne bih preboljela.

Nismo jedno za drugo, rekao si
Kad na moje srce mislio nisi.

Ne gledaj me više očima sažaljenja
jer one koja te voljela više nema.

Sjećanja na tu ljubav još me uvijek prate,
Molim Boga da se više nikad ne vrate.

Gif Flower Images

Gif Flower Images

- 21:30 - Angel Pray... (7) - Print Angel Pray... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.