Objavljeno: četvrtak, 03.05.2007.

Danas je u školi bilo baš zanimljivo, vjerovali ili ne.To je vjerojatno zato što nisam odgovarala biologiju(izvukla sam se po 100-ti put)wink. A imali smo i 2 sata latinskog, što znači 2 sata zabave.Pozdrav profesoru!waveMaja i ja smo dugo pokušavale nać neki razlog zašt je obuko onu zelenu majicu ispod, al dobro.Bilo je tu svega, od zvukova električne gitare iz Sakačevog mp3-a, pa Anđinog pjevanja(I feel good) do glasova jadnika koji su odgovarali i molili za veću ocjenublabla.Bože šta sve na ovom svijetu ima!!Jedva sam čekala da napokon odemo na pomfrinjami.Cure morat ćemo navratit u "Spitzu" da vidimo kaj tam ima.Joj da, moram se ispričat Maji što joj ispočetka nisam dala da jede sa mnom, al prepustila sam joj svoj tanjur kad je došo onaj tip(propuštena prilika)headbang.Momentalno sam izgubila apetit.Pucam od smijeha kad se sjetim tipa što je povraćo cijele ćevape, ha, hayes.Jedva čekam subotu!!!

- 15:24 - Angel Pray... (3) - Print Angel Pray... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.