Objavljeno: ponedjeljak, 30.04.2007.

Ja ću poludit! Jutros me je stari probudio u pola 8, on nije normalan.bangKo se još diže iz kreveta prije 12 sati kad ne idemo u školu? Spava mi sezijev, a nisam se još ni naspavala od onih svatova. Bilo je za poludit!!!Kamerman me cijelo vrijeme maltretirao do krajnjih granica, kažem vam. Marina i ja smo pokušavale pobijeć od njega, al nam nekak baš i nije išlo.Snimao mi je ispod suknje (da ima šta gledat kod kuće on, a i cijela Garešnica)naughty Ma baš me boli briga!!! Bitno da smo se mi dobro najeli, naplesali i (naravno) napili. A bilo je i dobrih komada. npr.Domagoj(Marina će znat o čemu poričam), naš konobar, svirač koji je cijelo vrijeme buljioeeku Sandru(Marininu sestru),budući profa, a naravno tu je uvijek i moj dobro raspoloženi susjed(zaštitar)kiss.Evo sad idem nazad kod bake, valjalo bi nešt i učitheadbang. Baš mi fali pomfri, danas smo trebale ić u Lauru. Ajd pozdrav!wave

- 10:09 - Angel Pray... (3) - Print Angel Pray... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.