jaaa...

Ime:Erna
Prezime: svatko ima svoje tajne... lol
Prvi udah ovog smrada od
zraka udahnula sam: 21.5.1997.
Ak znate računati mogli biste znati da imam
11 i pol godina.
Živim: u Koprivnici
Horoskopski znak:bik (krava lol)
Naj jelo:hm... nema ga
Naj piće:negazirani sokovi
Naj boja:tamno ljubičasta
Hobi:slušanje muzike, surfanje po
internetu... Plešem u plesnom
studiu JUMP, treniram več 2 i pol godine
i baš mi je super tam.
Naj film: Step up 2:The streets
Slušam:Linkin Park, Cinemu Bizarre,
Marilyna Mansona,Alohu From Hell...
Ako imate nešto za pitati moj msn je:
Ernach_Kc@hotmail.com



brojim od:
25.10.2007.


Free Website Counters
Free Website Counters


kakav vam je moj blog??
super
odlican
ok
nesto mu fali
lose
glupo
pollcode.com free polls



slikice!!

Kad noć se spusti i hladnoća ti
Obuzme tijelo, ti se sjeti mene jer
Ja prodajem deke iz turske u pola cijene!


kako da te nađem u izlasku sunca,kako da te jutrom budim,
kako da zajedno jutrom otvaramo oči, kako da te pronađem
u kapljici rose, kako... kad se budim u podne?!?


zamišljam tebe i sebe daleko od svih,čuje se cvrkut ptica
i šum mora dok sunce grije naša oznojela tijela...
a mi i dalje krpamo gumu...


Tebi ne fali daska u glavi,
Već cijela stolarija!!!


Pita plavuša drugu plavušu:
- "Jesi li bila na IQ testu?"
Druga joj odgovara:
- "Jesam i hvala gospodu Bogu nagativan je."


1.Poljubac u ruku - PRIJATELJSTVO
2. Poljubac u obraz - POŠTOVANJE
3. Poljubac u čelo - ČEŽNJA
4. Poljubac u rame - POHLEPA
5. Poljubac u vrat - STRAST
6. Poljubac u usta - LJUBAV
7. Tuče li djevojka mladića - IMA JU PRAVO POLJUBITI
8. Ugasi li djevojka mladiću šibicu - ŽELI BITI VOLJENA
9. Baci li djevojka nešto mladiću - KAZNA OD 10 PUSICA
10. Prije ljubljenja - ZABRANJENO PUŠENJE
11. Ako se sjedi - DJEVOJKA SJEDI NA KOLJENU MLADIĆA
12. Ako se leži - DJEVOJKINA GLAVA LEŽI U RUCI MLADIĆA
13. Tapšanje na rastanku - SANJAJ ME
14. Poljubac zatvorenih očiju - ISKRENA LJUBAV
15. Stisak ruke - ŽELIM BITI SAMO S TOBOM
16. Stati na nogu - IZJAVA LJUBAVI
17. Čeprkati po kosi - NE MOGU BEZ TEBE
18. Nakašljucati se - VOLIM TE
19. Staviti kažiprst u suta - ZAGRLI ME
20. Staviti palac u usta - POLJUBI ME
21. Igrati se prstenom - SANJALA SAM TE
22. Gledati u oči - VOLIM TE, VOLIM TE
23. Šaka kao odgovor - DA
24. Čelo kao odgovor - NE
25. Pucketati prstima - DANAS DOBRO IZGLEDAŠ
26. Uzme li djevojka nešto mladiću - NA RASPOLAGANJU
27. Grickati usne - LJUBOMORA
28. Štipanje - ŽELIM TI NEŠTO REĆI
29. Šmrcanje - SASTANAK U ISTO VRIJEME
30. Stati na pete - VOLIM SAMO TEBE
31. Tuče li mladić djevojku - ŽELI DA BUDE NJEGOVA
32. Plaziti jezikom - POLJUBI ME ODMAH
33. Poljubac od 60 pusica - NIJE DOZVOLJEN
34. Lagani poljubac - PRIJATELJSTVO
35. Prije ljubljenja - GLEDAJ U OČI
36. Ne smije se iskorištavati - LJUBAV DJEVOJKE
37. Djevojku ne pitaj za poljubac - ODMAH POSTUPAJ
38. Milovanje tijela djevojke - SAMO UZ DOZVOLU
39. Mladić ima pravo poljubiti - DJEVOJKU OD 13 GODINA
40. Poljubac jezikom - DOZVOLJEN
41. Gleda li mladić djevojku duže od 3 minute - LJUBOMORA
42. Puhne li mladić djevojci dim u lice - ŽELI SEX
43. Pokloni li djevojka mladiću zakon mladih - LJUBAV
44. Pokloni li mladić djevojci zakon mladih - LJUBAV
45. Tko posjeduje zakon mladih- DAJE GA DRUGIMA


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


comments off/on

by bLoG MaSteR (:

Opis bloga

Ja, ja i Erna...l0l.
Pa, pisat ću ko i svi,
naravno o mojem životu.
VAŽNA NAPOMENA!
NE PLJUJTE MI PO BLOGU!

linkići

super cura, morate posjetit!
kikica
tjasicaaa
Enchy & Hilary
ludo zaljubljena!!
utopljena u prolivenim suzama
luda slovakinja
neobicna cura
najnovije vijesti o slavnimaaaa
mala_Ivy
happy
plawa
najnovije vijesti o slavnimaaaa



SmS-oVi


/ Muškarci imaju problem za svako rješenje! /
/ Najbolji način da sakriješ prištiće jest da na ulicu izađeš gol! /
/ Gore s haljinama, dolje s hlačama! /
/ Ponekad mi toliko lutaš po mislima da se zapitam
kako te noge ne zabole! /
/ Kakve cure imaju košarkaši? Do jaja! /
/ Ja hoću nešto što je u modi, što svatko radi i što
nikad ne dosadi. Samo se moramo paziti da se, zaboga,
dijete ne rodi iz toga! /
/ Bolje šest sati u školi nego ne spavati uopće. /
/ Živi kao da ti je svaki posljednji i jednog češ dana
doista biti u pravu! /
/ Ako si na WC-u, nemoj radit ništa navrat nanos i na
svoju ruku! /
/ Ako se prije spavanja obriješ sjekirom, spavat češ
kao zaklan! /
/ Budi svoj, ostali su ionako zauzeti! /
/ Mo"bljitelj m jE p@o s peToga kATA #falja B-ogu
NiJe m"u n$taaaa!!! /
/ Nikad ne vjeruj njegovu blistavu pogledu, jer to je samo
sunčeva svjetlost koja probija kro šupljinu u njegovoj glavi! /



VICEVI :)
Počeo Perica kasniti u školu.
Kasni on tako svaki dan i napokon
ga pita učiteljica što je tomu razlog.
-Pa nedaleko od škole stavili
su novi natpis na kojem piše
"Uspori! Škola!"


-Ako u jednoj ruci imam 40 jabuka,
a u drugoj 50, što točno imam?- pita
učieljica Ivicu.
-Velike ruke, učiteljice!- kao iz topa
odgovori Ivica.


Našla se 2 luđaka te jedan kaže:
-Pogodi što imam u ruci!
-Znam-imaš mrava!- reče ovaj ponosno.
-Pogrešno, pogađaj još jednom!
-Pa... da nije muha!
-Opet pogrešno...
-Aaaa, znam! Deva!
-Ma nije fer, vidio si, hajmo još
jednom...


Ivica je po tko zna koji put
zakasnio u školu, zbog čega
mu se učiteljica ljutito obrati:
- Da čujemo koji originalni
razlog danas imaš!
-Jutros sam zabunom istisnuo
previše paste i, vjerujte mi,
trebao mi je cijeli sat dok je nisam vratio
u tubu...





Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



utorak, 07.10.2008.

elou...

Elouuuuuu...Kak ste mi vi?
M ja sam vam ockey...
U školi mi je onak... sve dosadno.. al kome nije??
Imam nekolko petica (oko 10, uglavnom iz glazbenog),
ja mislim da dvije četvorke i trojkacry...Ma baš
me briga... Po cijele dane pišem zadaće i učim se, stvarno
nam daju previše zadaća... Npr. 4 strane iz hrvatskog, 10
zadataka iz matematike, 2 strane iz povijesti... itd.
Ali sam navečer uglavnom na msn-u.
Svejedno idem van... malo se družit... i tako dalje...sretan
Najbolje je prije škole, onda svi dođu i zezamo se...
lažemlazelazelaze... svi krepavamo od smijeha!!
Jelena se danas smijala jednom vicu kaj da se napušila...
al onak... totalno...smokin.
Počeli su me hvatati ovi smajliji... lol.
E da, da vam prokomentiram komentare...
pošto dugi nisam pisala blog preko ljeta dosta sam zadovoljna
s komentarima. Počela sam slušati grupu Aloha from hell...
ima dobre pjesme...
Ma vidim da vam dosađujem...
Onda idem... komajte miiii!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.