okice...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

< rujan, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)

Opis bloga

moja razmišljanja...
moje pjesme...
ukratko:moja sranja...

kolko vas je bilo...
od 19.5.07...
u 21:38...

Counters
Counters

ovo je moj pravi blog
zašt imam 2 bloga?
zato kaj na onom blogu imam svašta
pa bi bilo glupo da još i pjesme ubacim...
i zato su one tu...
pa ko želi nek ih čita...
sam nekih ne kopira i pejsta...
jer u te pjesme je uložen trud...
bilo bi mi glupo vidjet moje pjesme na nekom drugom blogu...

nešto o čovjeku
(još nije znanstveno dokazano da sam čovjek)
koji piše ovaj blog...
==>žensko sam
==>rođena 7.9.92
==>živim u vrbanima
==>idem u osmi razred

==>volim
==>pisat
==>spavat
==>bit na msn-u
==>jest
==>buraza
==>mjuzu
==>filmove
==>mobitel
==>alena
==>lunu
==>čitat
==>praznike
==>vikenda
==>ljeto
==>jagode
==>klošarit
==>boks
==>i još puno toga...

==>ne volim
==>školu
==>zenzu
==>belapičku
==>ponedjeljke
==>glupe ljude(ivu volim)
==>umišljene ljude
==>prepotentne osobe(valjda se tak piše)
==>narcisoidne ljude
==>bahate ljude
==>zločeste osobe
==>dvolične ljude
==>zimu
==>učit
==>pisat zadaću
==>i još puno toga


kakva sam?
-pa sad...
-znam bit umišljena...
-znam bit bahata....
-znam bit prava kuja...
-al jbg...takva sam...
-i nemam se namjeru mjenjat

subota, 08.09.2007.

Odnio mi vjetar tugu,
odnjet će i ovu bol...
Vratio mi sretne tane,
odnjeo s rane sol...
Nestalo je ono vrijeme,
nestali su oni dani
kad sam bila tvoja sjena,
kad mi srce bolno rani...
Al sad nema toga,
volim drugog ko Boga,
volim ga i samo njega...
Voljet mogu poslje svega...
Ništa nam sreću pokvariti ne može,
ništa nam ljubav spriječiti neće,
s njim je sreća od mora veća,
s njim je srce prestalo da pati,
s njim se duša naučila radovati...



| Just Say SomeThiNg (3) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.