okice...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

  svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)

Opis bloga

moja razmišljanja...
moje pjesme...
ukratko:moja sranja...

kolko vas je bilo...
od 19.5.07...
u 21:38...

Counters
Counters

ovo je moj pravi blog
zašt imam 2 bloga?
zato kaj na onom blogu imam svašta
pa bi bilo glupo da još i pjesme ubacim...
i zato su one tu...
pa ko želi nek ih čita...
sam nekih ne kopira i pejsta...
jer u te pjesme je uložen trud...
bilo bi mi glupo vidjet moje pjesme na nekom drugom blogu...

nešto o čovjeku
(još nije znanstveno dokazano da sam čovjek)
koji piše ovaj blog...
==>žensko sam
==>rođena 7.9.92
==>živim u vrbanima
==>idem u osmi razred

==>volim
==>pisat
==>spavat
==>bit na msn-u
==>jest
==>buraza
==>mjuzu
==>filmove
==>mobitel
==>alena
==>lunu
==>čitat
==>praznike
==>vikenda
==>ljeto
==>jagode
==>klošarit
==>boks
==>i još puno toga...

==>ne volim
==>školu
==>zenzu
==>belapičku
==>ponedjeljke
==>glupe ljude(ivu volim)
==>umišljene ljude
==>prepotentne osobe(valjda se tak piše)
==>narcisoidne ljude
==>bahate ljude
==>zločeste osobe
==>dvolične ljude
==>zimu
==>učit
==>pisat zadaću
==>i još puno toga


kakva sam?
-pa sad...
-znam bit umišljena...
-znam bit bahata....
-znam bit prava kuja...
-al jbg...takva sam...
-i nemam se namjeru mjenjat

nedjelja, 20.05.2007.

==>ova pjesma je BILA posvečena mom bivšem dečku...
Padaju hladne kiše
dok pogledom mi miluje lice...
Ledeni obrazi ispunjeni su mi tugom,
jer noćas ću opet
pripast nekom drugom...
I dok sklapam oči i
zamišljam dodire tvojih usana,
on u meni budi sječanja...
Od noćas ću biti njegova,jedina...
I plakat ću dušo
dok šaptat će mi nježno...
I zvat ću te u ovim dugim noćima,
jer sreća je s tobom ostala...
I voljet ću te jedini
dok će ona ljubiti ti lice,
dok će on grliti me nježno...
Jer-umjesto tebe,on grli me....
-umjesto mene,ona ljubi te...
-umjesto nas,drugi vole se...



==>ovo sam napisala kad sam upoznala svog dečka...
Oprosti ja to nisam smjela,
al njegove oči me ljepše gledaju,
njegove ruke me ljepše miluju,
njegova blizina otapa led s mog srca...
Pored njega sve je ljepše,
pored njega se lakše diše,
pored njega ni bol ne boli...
Čini mi se da je život ljepši
sve više i više...
Oprosti ja to nisam smjela,
al eto dogodilo se...
Ja sam ga zavoljela...



==>jednoj maloj plave kose...
Jedna mala plava
ljubav mi uze...
Jedna mala plava
kriva je za moje suze...
Jedna mala plava
nezna kako me boli,
kad ih vidim zajedno
jer znam da ga ne voli...
I zapitam se često
da li kad je ljubi misli na mene,
dal naše pjesme
bude stare uspomene?
S vremenom će i moje rane proči...
Možda će i meni nova ljubav doći...
Al jedno znam-
nikome neću ljubav pokloniti
kao njemu...
Jer on je bio moj jedini...
Najbolji u svemu...



Image Hosted by ImageShack.us



| Just Say SomeThiNg (28) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.