< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

?

O MENI

AniČiNica:
-vesela
-malena
-brzopleta

voli:
-iskreni
smijeh
-dugo
spavati
-pjevati
-plesati
-sanjariti
-boje
-crtat
-sive
starke
-slušati
pjesme

ne voli:
-ustajat iz toplog kreveta
-neke ljudske osobine
-osječaj usamljenosti
-razočaranje
-mamu na primanjima

savršen dječak:
-ima svoje ja
-poseban je
-drag
-romatičan
i voli mene

nemoguće?

ponedjeljak, 16.06.2008.

želim pobječi iz ovog smrada.

ev..udostojila sam se kreniti tipkati s nadom da cu neš dobro istipkat.

za početak neke boring stvari:

što se tiće škole proci cu s 4.
imat cu neki jadan prosjek 3. i neš sitno.
al ipak je 4.=)
trgam se još za dva-tri predmeta.
točnije nadam se pokonjenim ocjenama.

danas sam imala ispit iz glazbene.
solfeggio.
nastvnica mi je rekla:*sve se vraća sve se prašta*
ja onak.aha.doviđenja.
a da ne spominjem ispit iz tambure za koi nisam ni znala da ga imam.
al dobro..valj cu dobit neke labudove(kako bi to reko gabicin stari)

e da.luka pizda mi nije vratio moih 100kn.
to je bilo za očekivat.
sad moram čekat do njegovog rođendana.=(
(koi je btw za tjedan dana)XD



danas sam se prvo osječala ne očekivano sretno.
smajli od uha do uha.
onda sam tu volju ubila.
baš se osječam šugavo.
nemam nikog.
i nigdje ne pripadam.

sad kad završi škola.
ja ću samo crtat.
crta.crtat.crtat.crtat i crtat dok ne crknem.
u svojoj žutoj sobi napravit revoluciju.

neču imat vremena ni za jelo.
tj imat ću al neču jest.
baš neću.
oču izgubit 5 kg.a ak to uspijem.
sreći nema kraja.
izgladnjivat ću se dok ne postanem anoreksično mršava.
dok mi svaka kost ne izviri iz kože.
možda ni onda neću prestat.
i bit ću si ljepa. (lijepa)

kad odrastem neću bit televizor i neču bit tv.
bit ću anoreksični neskvaćeni umjetnik bez prijatelja i sreće.


aha.

- 21:39 - Komentari (3) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.