Borba s klilogramima

ponedjeljak, 09.04.2007.

71.dan

dobro jutro....hahahahah danas sam stigla u 4 ujuro doma!! bilo je lijepo! otisli smo na cugu...frendica ga je upoznala i cini joj se dobar i zgodan!! hehehehhe a meni je mrakkkk!!! kasnije smo otisli s cuge i bili u autu do pol 4 pricali zajebavali se...i ljubilikisskisskisskisskisskisskisskisskiss....mmmmmmmmmm nadam se da ce ta veza uspjeti...rano je jos za reci...al meni se on fakat svida!pukla sam ko kokicaludludludludludlud!! vrijeme ce rec svoje!!!

danas sam papala rizi bizi...nisam mogla pojest cijeli tanjur...uhhhh!! bila sam pretrpana nakon pola tanjura.....vjerojatno zato sto sam se jucer za rucak prejela...vecerala nisam...

bjezim sad na kavicu jutarnju!! pusaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamah
mahmahwavewavemahmahwavewavewavewavewavewave

- 15:50 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • 29.1.2006. poćinjem borbu sa kilogramima.
    nemojte pasti u nesvjest kad vam kažem kolika sam!
    danas je taj dan! odlučila sam!!! podržavajte me! ne ismijavajte me!!!!


    moj mail...ako imate ikakvi pitanja...
    maladebeljuca@net.hr

Linkovi




  • Karakter club