Borba s klilogramima

četvrtak, 22.03.2007.

52.dan jucer, danas 53.dan 2 tretman

evo jucer nisam stigla pisati! stigla sam s faksa u 8 i odmah sam otisla van se s nekim naci hihi!!
sta je bajbolje nisu me misici na nozi boljeli oni napred vec od grcenja odozada! smijesno je...bar meni!!
danas je drugi tretman! jedva cekam!! blizi se subota! to ne cekam! uhhh!! kuhanje uhhhh!
jos malo pa cu morati na faks!! a tako mi se nedaaaaaaaaaaaaaa!!! legla bi u krevet i odcorila jos jednu rundu!!!

jucer sam papala meseko na naglo-žlicica ulja! i salatu od rajcice!

sada se peku krumpiri u pecnici!! nadam se da ce valjati!! jupiiii!!! hehehe

sad sam gore na katu a dolje se pece! nadam se da nece zagoriti!! hehe a tak mi se neda dole otic i pogledati to!! ajd jos 10 minuta pa cu ici!! krumpire sam odrezala na 1 cm debljine i posolila malo i stavila na njih malo maslaca jako malo! tako da na sve to mi je ispalo oko zlicica i pol maslaca!! ona mala za caj zlicica!!

idem sad malo surfat po netu pa se napapati i na kavicu i na faks!! beeeee!!! pisem sutra o bolovima u misicima jer danas ce mi stavit tranzion na maksimalnih 127 a jucer sam samo do 100!! uhhhh!!

pusek svima!!! pa pa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- 11:29 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • 29.1.2006. poćinjem borbu sa kilogramima.
    nemojte pasti u nesvjest kad vam kažem kolika sam!
    danas je taj dan! odlučila sam!!! podržavajte me! ne ismijavajte me!!!!


    moj mail...ako imate ikakvi pitanja...
    maladebeljuca@net.hr

Linkovi




  • Karakter club