high school musical

Titanic!

Avril 20

ASHlY TIsDaLE <3333

ashly tisdale at her concert i she touched my hand


Hm, kaj je život!?

ponedjeljak, 30.06.2008.

.......hy.......

........bok dugo vam nisam pisala pa ću
sad......evo kako je prošao moj tjedan
vezano za folklor......u utorak otvorio
se međunarodni festival dječjeg
folklornog stvaralaštva DUGA....
prvo su došla djeca iz drugih gradova
i zemalja.....to su makedonija,poljska i
vinkovci.....svako dijete iz našeg kuda
trebalo je primit to dijete na spavanje..
ja sam primila dvije cure koje su završile
sedmi razred....oni su iz vinkovaca.....a zovu
se Marijana i Dora....one su totalno kulthumbupthumbup
drugi dan imali smo svečani mimohod i nastup....
naša grupa je bilav fenomenalna....na kraju smo
svi otplesali lipeg ivu....poslije tog naša voditeljica
nam je dala male bonove....ti bonovi znače da
imamo pravo na dva soka...od devet pa
do pola dvanaest bili smo na partyu...
tamo smo mogli iskoristit te bonove.....
u četvrtak djeca iz vinkovaca išli su kući...
mi smo ih ispratil i onda smo bili cijeli dan
slobodniyesyesyesyesyesu petak išli smo
sa kudom u crikvenicu...kretali smo oko sedam
a vraćali se oko deset sati.......šta da kažem
bilo nam je super......u subotu došla su djeca
uz splita,bosne i hercegovine,buševca,zagorja i
slavonskog broda....oprt smo trebali nekog primat
na spavanje....ja sam primila tri djevojčice....a zovu
se paula,paula i ivana.....taj isti dan svi kudovi
išli su u jedan sat na plitvička jezera.....tamo smo
isto nastupali.....bilo nam je lijepo......u nedjelju se zatvarao
festival DUGA.....poslije smo imali opet nastup i mimohod..finofino
finofinofinoposlije su sva djeca išla na party...i išli svojim kućama..
puno djece se sprijateljilo s makedoncima....svi su plakali....
kad smo ih ispratili išli smo kući....meni se vrtilo u glavi
zujozujozujozujozujozujozujozujoi tako je prošao
moj tjedan..............................................................................komajte
mi.......

- 14:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Ožujak 2009 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (26)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
.....u owom.....blogu.....bit....će swega po malo.....ljubawi, prijateljstwa........i tako tog.........

....ewo koliko was gleda moj blog.....
site statistics

.....ewo owo je moja najbolja glumica......

Vanessa Hudgens


Slatko

Slatko

VOLIM TE

love

love

Picture

high school musical what time is it

High School Musical Wildcat Spirit

High School Musical Broadway Dreams


High School Musical

High School Musical.


high school musical boys






.....ewo owo su wam glumci iz
mog naj filma....


High School Musical Stars

....high school musical...

high school musical<

High School Musical Cast

high school musical 3
hug