< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (1)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (3)
Kolovoz 2006 (13)
Srpanj 2006 (11)
Lipanj 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design by: Free

Opis bloga

chao...u ovome blogu pisat ću sve o mom životu i ljudima u njemu...pisat ću o školi i društvu u njoj a riječ je o jednoj srednjoj školi u Splitu(kada škola bude)...a do tada o litu i turistima društvu i turizmu..he...he..

NITKO ME
NITKO KAO TI NE POZNAJE
ZNAŠ TI MOJA SLABOST KOJA JE
AL SE PRETVARAŠ
KOSA TI
NA NEVJERU MIRIŠE
I FALI TI
DUGME S KOŠULJE
RANE NA USNAMA
BROJIM U MUKAMA
JER NISU OD MENE
S NJIM NEK TI KRENE
PREŽIVJET ĆU
SUZE U OČIMA
VARAŠ ME NOĆIMA
AL` UZALUD KRIJEŠ
JER LAŽNO SE SMIJEŠ
IZDRŽAT` ĆU

Noć kad si se udavala

Tu noć kad si se udavala
Nitko ne zna zašto si plakala
Da li radi tamjana
Ili starih uspomena.
Tu noć kad si se udavala
Nitko ne zna zašto si plakala
Ili ti je kroz glavu prošlo sve.


Tu noć kad si se udavala
Mene pijanog su odnijeli
Moji prijatelji, vjerni psi
Do jutra me tješili
Da ima milion takvih kao sto si ti
I da ću te preboljeti.


Tu noć kad si se udavala
Meni kroz glavu prošlo je ...


Postoje neki drugi svjetovi
Za nas bi bili rajski cvjetovi
O samo da si htjela pobjeći
Ovako stisni zube ne placi.


Tu noć kad si se udavala
Meni kroz glavu prošlo je
Tvoje smiješne za maturu haljine
Sandale boje mjesečine.

Postoje neki drugi svjetovi
Za nas bi bili rajski cvjetovi
O samo da si htjela pobjeći
Ovako stisni zube ne placi.


ANARHIST

Ja nisam nikad volio satove iz matematike
Bježo' sam u podrum, slušao sam bendove
Volio sam Azru, Parafe i Pankrte
Volio sam kad gitare, bas i bubanj zapraše

Jer ja sam anarhist, anarhist, pankrt, pankrt, iludist
Ja sam anarhist, anarhist, pankrt, pankrt, iludist

Ja nisam nikad volio satove iz matematike
Usvajo' sam gitaru, kao Strammer šišo se
Mišljenja su tuda oduvijek me gnjavila
U mom svijetu vrijede samo moja pravila

Jer ja sam anarhist, anarhist, pankrt, pankrt, iludist
Ja sam anarhist, anarhist, pankrt, pankrt, iludist

Ja nisam nikad volio satove iz fizike
Polet mi je bio nešto poput Biblije
Gdje su danas oni buntovnici od nekad
Skinu li kravate barem tajno, ponekad
-Prljavo kazalište

Everithing I Do I Do It For You

Look into my eyes - you will see,
What you mean to me.
Search your heart - search your soul,
And when you find me there, you'll search no more.

Don't tell me it's not worth tryin' for.
You can't tell me it's not worth dyin' for.
You know it's true,
Everything I do - I do it for you.

Look into your heart - you will find,
There's nothin' there to hide.
Take me as I am - take my life,
I would give it all - I would sacrifice.

Don't tell me it's not worth fightin' for.
I can't help it - there's nothin' I want more.
Ya know it's true,
Everything I do - I do it for you.

There's no love - like your love.
And no other - could give more love.
There's nowhere - unless you're there.
All the time - all the way.

Oh - you can't tell me it's not worth tryin' for.
I can't help it - there's nothin' I want more,
I would fight for you - I'd lie for you.
Walk the wire for you - ya I'd die for you.

Ya know it's true.
Everything I do - I do it for you.
-Bryan Adams

Anđjeo u Tebi

Pod njegove plahte kako si to zalutala
neki ljudi ne smiju se sresti
ne postoji slamka da bi se za nju držala
dok mu nosiš nenadane vijesti
Ljudi se kvare, valjda si to naučila
ni on nije kakav ti se čini
potonulu lađju sakrit ćes ispod jezika
usidrena tajna u tišini

šta on ima sa ditetom u tebi
da se stidi, da ga skriva
kad zavolio ga ne bi
šta on ima s ditetom u tebi
šta ti vridi da ga prizna
kad zavolio ga ne bi

U javnom wc-u flomasterom ispisan je zid
to brodolomci šalju poruke u boci
to ne vidi nitko, čita ih samo dragi Bog
koji može ovo ludilo zakočit

Toliko ljudi vuku se u kolonama
u svojim urnama na cesti
ti ne vidiš nikoga na koga bi sad računala
bar jednog kojeg vridilo bi sresti

šta on ustvari ima sa anđjelom u tebi
šta ti vridi da ga prizna kad zavolio ga ne bi

- Gibonni

Prijateljice

Azurno nebo cekamo zoru
pet- sest mladih golubica
nasmijesena su im lica i poslje mnogo godina
u mome srcu draga slicica.

Zajedno smo momke gledale
zajedno po rivi setale
pravile se da smo vazne ma da smo pametne i snazne
sanjale smo zemlje daleke...

Hej ljepotice moje prijateljice
gdje su nasi snovi ostali
hej sve smo mi kao ptice selice
svaka svome jugu odleti...

Djevojcice zene postale
a neke su se vec i udale
ja jos cekam azurne zore, a ja jos zelim preplivati more
ja jos sanjam zemlje daleke...

Hej ljepotice....

-Severina

MOŽEŠ IMAT' MOJE TIJELO

Gdje sam rođen tu je sve sirotinja
vuk je u nas domaća životinja
škrta zemlja nikoga ne hrani
da preživiš moraš radit' vani
Šljakao sam ja u tuđoj zemlji
sanjao sam o voljenoj ženi
sa arbajta kad bih doš'o doma
gledao sam kako raste ona

Mislio sam sreću kupit' novcem
sriedio sam stvar sa njenim ocem
prenesoh je preko kućnog praga
mislio sam da biće moja draga

Rekla mi je prvo veče
rekla mi je sve
možeš imat' moje tijelo
ali dušu ne

Samo tijelo ništa mi ne znači
kraj bahnhofa takve mogu naći
želio sam da me stvarno voli
da joj ljubav nije aerobik
Kad je sa mnom da ne skriva pogled
da ne gleda uvijek negdje pored
zagrljeni kada zora sviće
da budemo kao jedno biće

Nije mogla dugo da zanese
u nas nije bilo graje djece
sporo su nam prolazili dani
za večeru kad bi sjeli sami

Razboli se, Bog je mladu uze
pamtim vječno njene zadnje suze
i šaptaje ti si čovjek vrijedan
ali život, život, on je bjedan

-Zabranjeno pušenje

00:00-Želi te puno
01:01-Hoće spavati s tobom
02:02-Nikada te neće zaboraviti
03:03-Misli na tebe
04:04-Zaljubio se u tebe na prvi pogled
05:05-Igra se s tobom
06:06-Voli tvoj osmjeh
07:07-Hoće ti nešto reći a ne može
08:08-Zaljubljen je
09:09-Želi ti biti dečko
10:10-Voli tvoju kosu
11:11-Danas ti je sretan dan
12:12-Vratit ćeš se staroj ljubavi
13:13-Pati zbog tebe
14:14-Čeka te sreća
15:15-Ljubomoran je
16:16-Nisi ga dostojna
17:17-Patit ćeš
18:18-Voli tvoje oči
19:19-Nešto krije
20:20-Uvijek će te spominjati
21:21-Opasnost
22:22-Sutra ćeš biti sretna
23:23-Hoće te u krevetu





Free Web Site Counters
Free Web Site Counters


.......BlOgOvi KoJe ČiTaM.......

pink panter
moje misli,moji događaji-moje gluposti
živim fucking life
ja nisam kao ti ja se bojim odraslih
moj mali je moj život i sreća kada se jutrom budim
hajduk u srcu
hajduk i niko
do you belive in love at first sight
chad michael murray-najzgodniji glumac
agotovina1994
zašto pitaš?!
purger&hercegovka
luduj jer jednom se živi
ivan klasnic
sisterice_27
obična balavica ili...?
green day je best
_fg_
toki hotel je najobičnija dječja glupost...koje vole samo djeca!!!


YOU'RE BEAUTIFUL (James Blunt)

Video Code provided by VideoCodeZone.Com




james blunt lyrics


song lyrics

četvrtak, 31.08.2006.

....Od RoĐeNdAnA pA dO rOđEnDaNa.....

Na današnji dan prije 16god. na svijet je došla moja malenkost.
Od toga dana po do danas kroz moj život prošlo je mnogo ljudi,događaja ispunjeni tugom kao i radosti.
Svim ljudima koji su sudjelovali u mom životu od mog prvog udisaja i plača do danas moram reći samoj jednu riječ
HVALA !!!!!
Jer vi ste dio mog djetinstva i mojih uspomena.
volim vas sve vaša mala garava....cerek


severina....od rođendana pa do rođendana...

Od rodendana do rodendana

Konacno sam slobodna
Oprezna i ranjiva
Ponekad se budim nocu
Al sada mogu sve sto hocu
Sve se moze srediti
Ali tebe nista ne moze zamijeniti

Ja od rodendana pa do rodendana
Cekam samo poziv tvoj
Makar prazne rijeci
Bit ce dovoljne da znam
Da si nekad bio moj

Zabavljam se danima
Po finim restoranima
Ponekad sam slabe volje
Prazno mi je ali bolje
Sve se moze srediti
Ali tebe nista ne moze zamijeniti

Svaka nova godina
Slatka nepredvidiva
Danima buducnosti
Tisucu mogucnosti
Sve ce se promijeniti
Ali tebe nista ne moze zamijeniti

- 11:11 - ...ostavi trag... ...tragovi... - Isprintaj - #


nedjelja, 27.08.2006.

....NeDiLjA....

e da došla je i zadnja nedilja kolovoza..............šmrc.....šmrc....nemogu virovat tako brzo????????namcorjedva čekan nove praznike.........kako san optimistična........za poludit..........i tako lito je završilo sad ćemo u škole.......u one dosadne drvene klupe i stolice.........odlučila san poslat onom hercegovcu poruku.....brige me.......ako neuspije ovaj put..........GOTOVO JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! obećajem ovaj put zauvik.......jadničak je u bolnici......brzo se rekuperaj........kiss.................kissneznan šta više da napišen......a da ja san šempia jučera išla u krajinu i zaboravila najvridnije....putovnicu.....i tako da san ostala na pola puta.........za upucat seeeeeee..............bangi tako da san ostala u Imotskom.......a i nije bilo tako loše....tili su me malo duže gori pa su me podmićivali da ostanen koji dan.....i tako zaradila san "malo" šoldi....greedyhe he....smijeh"malo"....ali vidite i sami da da nisan ostala inače nebi pisala novi post.....i tako bila san malo ljuta šta nisan bila u BiH.....burninmadali samo malooo......jer kasnije san svatila sa i u Imotskom mogu dobro zabavit....neznan šta da van više škraban sve ostalo dobro znate...........pa zato neću više pilavat........bar za danas.......tj.večeras...........pozz i kiss sa ladnog i kišovitog Splita!!!!
jedna pjesmica od prljavaca:
Strah od letenja

U mojoj glavi nesto nestima,
ja imam strasan strah od letenja.
U mojoj glavi nesto nestima,
netko seta u mojim snovima.
Sece U-U-DBA, secu tenkovi,
sece heroin, sece Saddam Husein,
sece si-si-da, sretna Nova Godina.
Iznad nas su duso kisni oblaci,
strasni, strasni kao ratni brodovi,
svi su moji snovi sada propali,
zagrli me da mogu mirno spavati.
U mojoj glavi nesto nestima,
netko place u mojim snovima.
Place Pe-pe-king, place Bukurest,
place Pristina, Moskva je u suzama,
place Mo-mo-zart, place Jesenjin,
place Gospa Marija, sretna Nova Godina.
Iznad nas su duso kisni oblaci,
strasni, strasni kao ratni brodovi,
svi su moji snovi sada propali,
zagrli me da mogu mirno spavati.
Svi su moji snovi sada propali...
p.s.onaj se javia tj. odgovorija je na poruku pozz
e da novi post 31.08.06god.
pa navratite...

- 20:00 - ...ostavi trag... ...tragovi... - Isprintaj - #


petak, 25.08.2006.

...SvE pO mAlO....

e da.......još koji dan i ŠKOLA......... sve bi dala da se vratin u šesti misec........smijehpa ono sve ispočetka laganini....prva kupanja sa starom ekipom..........kave i zajebancije bez ikakvih obaveza........naughtyšmrc..........neznan kako ću se vratiti u surovu stvarnos knjiga-škola?????!!!!jednostavno bit će nemoguće možda će proć i misec dana dok ja svatin da je počela prokleta ŠKOLA.........(skužajte svi koji je volite ali....meni osobno nije baš nešto prirasla srcu)...mislim ne MOŽDA nego SIGURNO će proć misec,a ja ću biti još u ljetu....zato uživajte dok još možete.............e da...... iden u BiH sutra......napokon.........nisan bila 2tjedna....tako mi je bilo neobično provest ovdi petak veče i subotu popodne.........gori mi je to do kraja ispunjeno kavama,zajebancijama,izlascima,spavanjem.........zato ću ja lipo gori u svoju kućicu raspalit muziku i napravit tulum za povratak iako će susidi nešto prigovarat mi starcima........ ali dok gori nisan imala kuću uživali ste sad je na na meni red he....he....u ostalom svako jutro ovog lita pod prozorom od sobe derali su mi se razmaženi purgeri sa svojim;"bako/djeda ona mi neda da ja igram s njima kukala".........i onda opali plakat............e a meni glava puca,spava mi se,a ona/on plače još nije ni podne....isto mi je to draže slušat nego svoju dosadnu profesoricu(rasku) koja me svaku uru izbaci sa sata zato sta zabavljan druge........(nisan ja kriva šta san zanimljivija od nje)i tako onaj Hercegovac se nijej avlja i baš me briga zbog toga.........uopće mi nije više zanimljiv............nut:i tko to je sve od mene držite mi fige da se dobro proveden ovaj predzadnji tjedan na slobodi........pozz iz tmurnog Splita

- 11:31 - ...ostavi trag... ...tragovi... - Isprintaj - #


ponedjeljak, 21.08.2006.

nema naslova..........jednostavno neman ispiracije za napisat nešto šta bi opisalo moje trenutno stanje.......mislim nisan više u tolikoj tuzi sad trenutno san u stanju pms...skužajte na iskrenosti ali to je normalo za svaku curu,ženu......he he...napokon i ja se smijen na postu svojoj gluposti...i tako sve je i dalje isto samo san skužila da na ovon svitu tj. u mojoj sredini ima puuunnnooooooo dvoličnih osoba.........ka s tebon su super ali kad ti nešto triba ili kad se negdi ide di moji starci nemogu voziti već se može i buson onda nisan pozvana....mislin od njih(to su van inače moje suside i "prije" dvi išla s menom u osnovnu a ostatak je ili godinu mlađ ili stariji od meni)to nisan očekivala....najbolje da se vratin nekliko dana unazad....ka tribali smo ić svi skupa iz ulice u Sinj...ali pošto moji straci nisu mogli nas voziti do solina jer su i oni išli našli su drugi prijevoz i reki mi da nema mista...ok.....ionako nisan mislila ić s njima jer mi je zanimljivije s mojim pravin društvom koji nije dvoličan i konzerviran ka one...par puta su nabasale na nas,i ono pune ushita javile su nam se...........hmmmmm..pitan se zašo???rolleyesvaljda in se sviđa koji moj frend pa.......i dobro proša je Sinj sve je bilo manje više isto ja san išla van i na more sa ostatkom svoje ekipe s kojon san išla i u Sinj...jer one nesmiju još van.....

i baš preključer nabasan ja na ovu jednu priju koja je išla s menom u osnovnu...ka krene spiku da me je zvala i da mi se doma niko nije javlja......pa da je krenila sama na more i da se nadala da će me puten nać.....i tako...odlučila ja ka glupača dat joj još jednu šansu.....i vratin se ja s njom na more samo na drugu plažu jer mi je bia crnjak ponovo se vratit na prvu plažu kad san svima rekla da iden doma...i bezveze kupale se i pričale i sve bilo ono super..........kad već sutra ja sidin na balkonu bezze pričan na mob kad njih dvi prolaze....kad su došle pokraj moje kuće samo su zašutile i projurili ka da ja nebi izišla i pitala di će???ili jeli mogu s njima na more???daj pari da su jedine na ovoj zemlji koje znam...i tako otišle cure na more i to malo dalje.....iako in starci nisu znali...i dogodila se katastrofa......ona cura šta je mlađa od mene godinu dehidrilala...ova druga ju je vukla doma jer nisu smili zvat starce jer nisu znali da su išli dalje na od plaže na koju inače mogu ići......i ova prija šta je bila dan ranije s menon na plaži ju je vukla po busevima do doma....bolest...ok.........ostatak ću priskočit.....i danas meni zvoni telefon javi mi se sestra..................i ka da meni tel. jer je za mene........i sada ono ka iz poniženja pita ona mene ka oćeš na more??na šta se mrtva ladna odgovorila da neću!!zašto???dogovorila san se s nekin drugim.......a dobro ništa bok!
mislim da je bilo malo pregreubo ali mora svatit da ja nisam balavica koja će svaki njihov poziv svaćat ka slavu...one su me nazvale......ha..........
i tako toliko o mojem društvenom životu....
samo u njihovo društvo nisan pozvana sva druga me rado primaju...baš čudno šta vi mislite???e da zanima me šta znači kada napišen komentar onda mi se crvenim slovima na početku komentara pojavi -nije dozvoljeno slanja sprama i lanca sreće
-vaš blog prijavljen je administratoru
šta to znači kao to mogu uklonit......please help me.......................

- 14:53 - ...ostavi trag... ...tragovi... - Isprintaj - #


petak, 18.08.2006.

...bivši...budući...

neznan kako da počmen ovaj post...nadovezuje se na ovu pismu iz prošlog posta...ka šta već i ptice na grani već svako jutro pivaju ja trenutno u svom ljubavnom životu tratim vrime sa dva Hercegovca..cereki tako jučer san se rasplakala i sve me je ubilo radi jednog od njih dvojice...made...zbog onoga koji zivi u Splitu............rolleyesok.poslala san mu poruku i nije odgovorija...mislila san da nema love za odgovorit...bla bla bla znate već kako to ide u danjašnje vrime....i onda nija mi đava da mira i ja nagovorin priju da mu pošalje poruku.....i gle čuda nije ni napisala on je već odgovoria....burninmadok u tom trenu nisan bila ljuta ali kasnije kad san došla doma bezveze uvatila san samo kraj koncerta prljavaca i na njihovu jednu od pisama san počela razmišljat......i svatila san da cilo vrime ja san bila glupača koja mu je slipo virovala.......otpočetka san tribala znat da san ja njemu samo jedna u nizu...sve njegove poruke,pozivi,nalaženja..........još kad se sitin kad bi se dopisivali on bi reka da je bio sa "prijateljicom" vanka...a kad bi se vidili vanka uvik je sa svojim priljepcima...ludneznan više sta da dodan.osim da nenamjeravan više ni javit mu se šta se mene tiče ja njega neznam.......puknucujoš mi je stalo do njega.......šta da radin????????????nisan pametna.............
POMOZITE MI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


S tobom našao sam sreću

Šetamo polako pored rijeke
u kasne sate ljubim te
moj anđeo si ti
toliko trebaš mi

Zvijezda sa neba pala je
ko da je znala zbog tebe
moja jedina si ti
puna nježnosti

Ref.
S tobom našao sam sreću
ti si meni suđena
poželit drugu nikad neću
jer ti si za me rođena

Ljubi me nježno, nježno polako
sama znaš da je bolje tako
tiho pričaj mi o našoj ljubavi
u mojoj dusi nemiri
dok si kraj mene ljubljena
moj anđeo si ti toliko trebaš mi

Ref.

Proveli smo noći bez sna
u žaru ljubavi
Jer nijedna druga nije ko ti
to zaboravi nije ko ti

Ref.
P.S.evo još jedna meni predraga pisma...........pozz

- 12:59 - ...ostavi trag... ...tragovi... - Isprintaj - #


utorak, 15.08.2006.

moje noćno putovanje....

ovako ka šta san već i rekla išla san sa društvom u Sinj pješke...krenili smo iz Solina....oko 21;30h...winksve je bilo super čak mi se javia moj Hercegovac koji živi u BiH.... jadničak ima gripu...brzo ozdravi ja dolazim uskoro gore.....cerekcilin putem smo se zajebavali i cerekali,pivali i trčali...ove godine tako mi je bilo zakon sa ekipom da van nemogu sve te osjećaje prinit u ovom postu.jednostavno zakkkooooooooooonnnnnnnsmijeh....e da ja i moja prija smo cilo vrime se zajebavale i trčale tako smo upale u jednu ekipu koja nas je cilo vrime pratila....thumbupsamo mi je ža šta se nisan upoznala sa onim likon šta me je uvatija kad san trčala bija je tako sladak ima zelenkasto-plave oči,široku plavu majcu i rebe........hmmmmmmmmmmm.......rofle pa ako kojim slučajem zalutaš na moj blog ili netko od tvojih prijatelja javite se ja san ona mala šta je trčala i cilo vrime se smijala........e....ona u bilo tuti trikvarta i biloj jaketi....pa ako netko čita od škvadre te neka se jave.............naughtye i tako onog drugog Hercegovca nisan vidila..mislim možda i jesan ali ja se nesićan........u Sinj smo došli oko 3;30h........ubacili smo u sebe malo kofeina pomolili se Gospi Sinjskoj i legli u obližnji park.........zijevsve do 5;30h kad smo uvatili bus i otišli nazad u lipi nan Split.......sve u svemu bilo nam je super upoznala san punooo zanimljivih ljudi......osim toga dokazala san da sve se može kad se hoće.......nute da i Željko Kerum je iša pješke u Sinj...inače necjenin napuvane lovaše...ali ovin je dokaza da je on sam običan čovik.....kako bi se reklo skidan kapu.......evo ova pismsma posvećena je drugom Hercegovcu kojeg nisan čula od preključer.......rolleyes

- 17:00 - ...ostavi trag... ...tragovi... - Isprintaj - #


ponedjeljak, 14.08.2006.

rezime...i nešto više...

ovako dan je uoči sv.Gospe...tako da ću večeras po treći put u životu IĆ PJEŠKE U SINJ.......ekipa je superrrrrr........thumbuptako da nam neće bit dosadno...smijeha da šta se tiče događaja u zadnje vrime...bila san u Hercegovini u petak išla san gori vani...bila san u Abbe....to van je u grudama.bile su cajke na repertuaru...inače nevolin i neslušan tu vrstu muzike ali sa društvom bilo je supeeeeeeerrrrrrrrrrrrr.............a šta se tiče Hercegovaca........s jednim ću večeras u sinj,a drugi je van granica lijepe naše....on je u BiH pa tako da s njim ništa nova...cereki tako...a da vata me fobi od auta...nako onog sudara....ako ste čitali...tako da sada izbjegavan putovanja autom....iako je neizbježno ako van kažen da nakon svega san se vozila samo jednom i to kad san išla van gori u BiH...noi to je sve za sada sa lipog mi Jadrana

- 12:42 - ...ostavi trag... ...tragovi... - Isprintaj - #


srijeda, 09.08.2006.

Još jedan Hercegovac...........mljac..........

ej ja se javljan da van kažen da san nabasala na još jednog Hercegovca...naughtykoji je fetivni kako bi mi rekli...doša je u posjet babi i didi i tako......ma lik je legenda....sladak.........zgodan......nogometaš........i još pri tome Hercegovac......hmmmmmmmmm....cerekdogovorili smo se sutra otić na plažu......ma to će bit suuuuuupppppppeeeeeerrrrrrrrrrrrr............rofli tako to bi bilo sve........za večeras......onog drugoga san vidila ali nisan bila sigurna da je to on.......toliko o mom današnjem izlasku koji je ranije završia zbog kiše.........wave

- 23:51 - ...ostavi trag... ...tragovi... - Isprintaj - #


e hvala van puno na ovin komentarima...sada definitivno san odlučila da neću zatvorit blog...iako sam ovih dana namjeravala ugasit taj dio sebe...sinoć san bila van i srila san jednog zgodnog Hercegovca...najbolje da opišen događaj...ovako sidin ja na rivi i pričan na pokraj mnene prolazi hrpa muški među tom hrpom i on...upočetku nisan skužila zašto gleda u mene???tek san kasnije skužila da je to on...da bi bilo još čudnije ja san mu poslala sms ka di je???i tako dopisivala san se s njim dodjelia mi je par komplimenata i tako danas ćemo se valjda nać......pa ljudi držite mi fige....cerekblabla

- 13:32 - ...ostavi trag... ...tragovi... - Isprintaj - #


utorak, 08.08.2006.

***nostalgična***

e...kad se sitin nekih dana volila bi ih ponovit...a onda opet znam da ako ponovi taj dan neće biti isti doživljaj kao i prvi put...napr.svaki dan osjećan nostalgiju za 02,03,04 kolovozom...ti tani neće se baš tako brzo zaboravit...norolleyesnonoali život ide dalje život brzo prolazi...nažalost...burninmadmade zato pozdrav veliki svim Hercegovcima koji su mi pravili društvo dok sam bila gori...pozdravlja vas vaša Splićanka...kisshe he...mahvi ste legende kad bi se tribala selit volila bi da je to Hercegovina...mada nemate more nekako bi to pokušala prebolit...uz vas to bi bilo lakše...cerekšta da još napišem.hmmmmmmmmm nutvaljda je to sve...ma javit ću se još danas ako bude nešto zanimljivo...pozzz sa sunčanog Jadrana

- 13:50 - ...ostavi trag... ...tragovi... - Isprintaj - #


ponedjeljak, 07.08.2006.

večer...

evo javljan se bezveze...nisan išla nigdi van i tako...cili dan samo spavan i jeden...katastrofa...slušan muziku i razmišljan kad će se javit onaj hercegovac????i tako...na tv nema ništa zanimljivoga...zijevjavila mi se stara prija iden sutra sa njom vani i na plazu pa ću van ispričat sta je bilo eto to je sve za sad...za one koi idu leć laku noć...a koji idu van dobar provod...a koji side doma dobar tv program...he-he...pozzsmijeh

- 21:36 - ...ostavi trag... ...tragovi... - Isprintaj - #


nedjelja, 06.08.2006.

ej.....

hvala na vašim komentarima dok me nije bilo u gradu podno lipoga nam Marijana....bilo je super prva tri dana...išlo se leć u 5,a dizalo se u 14...ma ludnica živa po cile dan u kafićima,šetnjama,vožnjama itd...a onda kad je tribalo najbolje tj. kada mi je triba biti jedan od najlipših dana dogodila se katastrofa...mislim sve je dobro počelo a,onda bum...imali smo prometnu ni manje ni više samo nakon tjedan dana šta smo ga digli sa servisa jer ga je stari bija razbija...nemogu van opisat taj osjećaj sve se dogodilo u djeliću sekunde pijani debil spuca nas...katastrofa...debil nan je pokvarija cilu zabavu...mislim nije baš da nam je pokvario svima meni je bilo super ali starci su mi bili u totalnoj komi...u misec dana dva puta na servisu tj. popravku...razumin ih skroz...nebi se to toliko vidilo na njima da mi otac nije popia ni kap vina a,stara nije se digla plesat..onda možete mislit na šta je njima ličia taj pir...razumin ih nije im lako...a da neprepričavan scenu kada je došla stara od tog debila i kada je rekla da se nederu na njega da će mu pokvarit dan...a onda mi se izderala na staru "šta se kurčiš sa vučnom službom iz Splita,oće mi još to nabit na kurac"sorry zbog ovih riči ali ovo mi je bilo pre jadno od seljački konzervi...mislim to je bio vrhunac...ali moj rođo se oženija i to je najvažnije...on mi je ka brat sićan se onih dana kada smo bili mlađi kada nas je čuva i učia karate...i iša sa nama u maškare...rođo moj hvala ti sinoć na svemu onome na onim ričima i prepričanim anegdotama...i eto to je za sada sve od mene umorna sam..

- 17:57 - ...ostavi trag... ...tragovi... - Isprintaj - #


utorak, 01.08.2006.

jutro...

...život je takav čupav i dlakav....

ej...ludovi...dobro jutro svima...jeste se naspavali??e ja baš i nisan legla san u 3ure i evo me sad na nogama...poludit ću...sama san doma pa san jedini krivac zašto san se ovako rano digla..ali to gledan s pozitivne strane..uspit ću napokon pogledat svoju omiljenu seriju koju uvik prispavan u zadnje vrimezijev...smrc...*život pred nama*winki tako šta da van još kažen e....da sad je ovo stvarno zadnji post prije odlaska...nadan se da će te mi ostavit koji komentar...plizzz...plizzz...kad ste već tu...
p.s.pozzzz lucy i sari nadam se da nisam dosadna i da ćete sljedeći put ostavit adresu svog bloga...

- 10:19 - ...ostavi trag... ...tragovi... - Isprintaj - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.