nedjelja, 25.01.2009.

Tko sam ja? eek

Osjećaji su sve jači.
Neki me dižu,a neki me žele potopiti.
Luda sam.
Poželim onaj zagrljaj od prije.
Znam da ga više nema.
Onaj strastveni poljubac u vrat-od njga,samo je plaha sjena.

Ja sam djelić.Nisam cjelina.
{-A želim biti!}
Ne želim biti pola osobe.
{-Kad mogu biti cjela!}
Ne želim se probuditi s jednim okom.
{-Kad znam da imam dva.}

Znam voljeti. I želim biti voljena.
Glasić je odjekivao.Neki puta glasnije,neki puta tiše.

Puno ih je.Zaista!
Previše čak.
Sjedim u tramvaju,sa onim poznatim starim,već iznošenim slušalicama na ušima.
Duboki glasić odjekuje u ušima.
Uživam.
Sve je puno.
Svi žure.
Samo sam ja kao usporena baka na ulici.

Moja stanica. Ustajem i koračam prema vratima.
Trgaju se,guraju kao da se guše.
Ali ne osjećam ništa.

Po običaju,izgubila sam kišobran!
Onaj prekrasni,žarko crveni.
Poput ruža koji stavljam da se sama sebi smijem.

Pljusak.
Visoko sam.Iznad svih!
Lijepo mi je.
Ono ispod mene... Šareno je.
Žuto,crveno,narančato,ljubičasto! Prelijepo.
Ali...
Ističe se jedan.Znam da je poseban.
Crn je. Jedini među šarenima.

Želim reći: ...Posebna sam! Jedna među milijun.

Imam li preveliko mišljenje o sebi?
Nek imam.Boli me k****.

Svi su tako isti.
Priča se po tramvaju.Ona naša! Dobra stara! hehe...
Izaziva smješak. Veliki. Moj je jedinstven.

Da mi je vidjeti osobu koja se voli smijati kao ja.
Koja se može smijati poput mene.
Mislim da nema takve.
Kad bolje razmislim.
Ne želim da postoji.

Želim opet kao prije ustati ponosna što sam to što jesam.
Želim voljeti,ne sad. Mlada sam. Teško je shvatiti.
Želim imati bujnu maštu.

Želim večeras nastaviti onaj sam koji sam jučer sanjala.Mama me probudila.
A taman sam bila u veelikoj kupnji! Mmm.. :D

Želim ponovo moći zaspati.Ovaj put ne sa slikom,nego sa njim.
Još ga nema.
Mora doć.



12:44 | Komentari 37 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>