ponedjeljak, 25.08.2008.

[All of this I, I cant believe I couldnt see kept in the dark, but you were there in front of me.]

Volim čitati.
/-Pronađem se./
Volim otkrivati.
(-Snalažljiva sam.)
Volim staviti slušalice.
{ -Nestati.}
Volim osjećati.
[-Voljeti]


Sinoć sam rano zaspala.
-slušajući umirujuće pjesme.

Jutros sam se kasno probudila.
-Gledajući u rozi zid.

Ustala sam.
-Po običaju odmah na laptop.

Provjerila stanje.
-Naravno u piđami.

Ništa sigurno.

-Obukla se.
-Otišla vratit 4 knjge koje sam namjeravala pročitat.
{-Nisam ih sve pročitala.}
-Više mi se neda.

Hodajući i razmišljajući shvaćala sam ko sam.
(-Mogla sam hodati dan i noć.)

Tako sam brzo došla doma iz knjižnice.
-Nije mi se žurilo.

Vidla sam.
{-Nisam trebala.}rolleyes


14:12 | Komentari 85 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>