ponedjeljak, 23.06.2008.

"Ti voliš moje lice anđela,lice anđela i ruke đavola...Raj i pakao gdje god si me takao...Igra gotova imaš srce lopova..."

Ej ljudi moji....
Kak ste mi vi? Ja sam supač....
Svakaj se događalo.....Od kad se nisam javljala....
Osjećam se zbunjeno....Ali sretno....
Malo tužno kaj ću sutra zadnji put vidjet svoj NAJBOLŠI 8.b.!!!
Sutra imamo maturalnu večer....Jej...
U petak je bio zadnji dan škole....
osnovna je gotova...
Sad srednja....Valjda medicinska....=)
U petak smo svi trebali bit zajedno....
Al ne,nebi naš složni razred bio na Zelji samo nas 10-ak svi moraju ić doma....
Njima se neda,umorni su.....Ma daj....Al i mi smo se ovak zabavili...
Naručili smo pizze...Koju pivicu....Zapjevali....I tak...Heheh
Ma bilo je dobro,sve u svemu.....Al ipak je najbolje bilo navečer....=)
Mislim ne sa razredom,al s nekim da.....
I tako....Jučer je moja sisterica slavila ročkas...Bilo je ok....Zajebancije i tak....=D
Neznam kaj da još pišem....
Željela bih pizdravit neke ljude....Pa da počnem...

Editu,Luciju,Niku,Paulu...
Cure iz razreda:Saru,Editu,Katarinu,Lorenu,Ivanu,Suzanu,Ivanu,Mariju,Miu,Ivu,
Kristinu.
Luciju G.,Daliu,Zelinku,Nikolinu,Mršu,Sonju,Tijanu,Ivonu,Magdalenu,Marinu,
Leu,Mateu,
Tonkicu,Anju,Anju,Ružica,Sara,Antoniju,Emu,Petru,Anu,Doru,Gabrijelu,
Ines,Irenu,Ivanu Č.
Dečke iz razreda:Karla,Cimbu,Noxu,Rotima,Micu,Malog(Trefilja),Daria,Gunju.
Karla L.,Maria,malog Noxu,Grgića,Domagoja,Leša,Daria,Matea,Filipa,Zrnića,Matea,
Đukeca,Tomeka,Bobu,Kikia,Šoju,Maca.Willsona,Eldina,Brunu,Dejana,
Jupeka,Mareka,Nikolu,Pericu,Svena...
Nadam se da ću vas se sjećat zauvijek jer ste Zakon!! I puno was Vojim swe....
Pozdravi!
deadkissdeadkissdeadkissdeadkissdead



Custom Glitter Text


12:44 | Komentari 94 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>