utorak, 17.06.2008.

Mi navijači.....=)

Hei.....Evo mene opet s novim postom....
Jučer je Hrvatska igrala protiv Poljske......
Klasnić je u 53 minuti zabio pobjednički gol.....
A sad idem od početka.....nono

Ja,Nika i Zelinka smo krenule iz škole....Na školskom je bio Nikin dečko Bruno....I tak...Ide ti on nas otpratit doma..Ja i Tina njih steramo naprijed,a mi ostanemo iza i pjevamo...LoL...Na pol puta je došo i Adrian pa smo išli svi zajedno....Mi cure smo se naprijed zajebavale,a oni iza su tračali...I ko kaže da dečki ne tračaju?bang
Dok smo došli do Brebrićeve kuće stali smo jer ja i Zelinka idemo lijevo,a Nika desno...Malo smo ih zajebavali kao:"Gle koliko grmlja ima do Nikine kuće" LoL....Onda se ja i Zelinka kladimo da ako se ja nebudem smijala 5 min da Bruno neće dat pusu Niki,a ako se budem smijala da će joj dati....A mislite da se nisam smijala? Ma ko ludazubo...Hehe....I dobro ja i Tina smo otišle desno,oni lijevo.....Dogovorile smo se da ćemo navečer gledat tekmu kod mene...Nika je došla prije 8,a Zelinka je po običaju kasnila...Aah...Malo smo bile vani došli su Huso i Pokas...S njima smo se zajebavali....Počela je tekma...Mi smo se poslikavale....Hehe....Kad je Klasnić zabio gol vikale smo ko lude...Hehe...Ma bilo je ludo....Cure su morale otić u 22:00.....no
Al bilo nam je luudo..yes
I dobit ćete slajdić....cool
Sad idem...pozZzZZzzZzZz...mah




Puse!kiss


08:48 | Komentari 102 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>