nedjelja, 15.06.2008.

Nemreš bilivit

Ej ljudofi....Nisam se dugo javljala....
Svašta se dogodilo ovih dana....uf....
Puno štebam i tako.....Imam jednu tricu iz engleskog...Al me pita za četvrticu...Pa mogu proć s pet...Joj a neda mi se učit!
I tako...Ah nikaj....Jučer smo ja i Matea zezal neke K.L.I.N.C.E na mobitel....Kao npr....Kiđu,Brebru,Jambrešiće,Pokasa.....Kao kak su zgodni da ih volimo i ta sranja....Loodo!!
I danas ćemo tak ih jebat.....Joj...Matea,Lucija,Paula,Nika,Edita će doć u 12 kod mene...Pa idem malo počistit...Heh....Kupila sam si nove starke i fensi-šmensi crvene hlače....Hehe...I da kupila sam i haljinu za maturalnu večer....lud
I tako malo....Kak mi je sad dosadno...Nema nikog na msn-u....Mislim ima,al niko pametan....LoL....Joke....Svi ste vi pametni..(NOT)..=D
Ajd sad stavim koju slikicu ili video ili pjesmiuc pa odem....
Ali prvo pozdravi....
Pozdrav šaljem:mah
-Luciju,Editi,Sari,Editi,Magdaleni,Ivoni,Marini,A-Tonki,
Tijani,Tonki,Mii,Katarini,Valentini,Lešima,
Karlu,Grgiću,Dorianu,Matiji,Ivanu,Matei,Dori,
Domagoju,Niki,Luciji,Dalii..kiss
I svima koje sam zaboravila,a znam da jesam nekog sorry!!!blabla

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


PozZzzZzZz!!
=D



10:47 | Komentari 55 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>