srijeda, 21.05.2008.

...maturalac...

Oi ljudi...
Kak sam rekla narisat ću post nakon maturalca...=)

Da počnem...Bilo je SUPER i brijem da to ne bi mogli ponovit...
U petak smo krenuli u 6 sati...Bilo je i suzica ponekog roditelja,ali mi smo svi bili happy...dead

I tako krenusmo svi pospni...
Stali smo u Rastokama...Tamo smo nekaj pojeli,pogledali mlinice,poslikali se,zapalili i nastavili put...
Da ne duljim...Napokon smo stigli u Biograd!

Večerali smo i malo prošetali po centru...
Dečki su se odmah zakačili sa dečkima iz Biograda...
Aa kaj ćeš...Mi smo se cure upoznavalenaughty i poslikavale...kaj ne Mia?thumbup
Hehe...

I tako morali smo se vratiti u 23 h zato kaj u hotelu nesmije biti buke poslije 11 sati...
Onda smo se družili po sobama....
Bilo je supač...

Osim kaj smo se ujutro tak rano budili...Ali kak su i rekli nismo došli na maturalac da spavamo...nono

Drugi dan...
Krenuli smo nakon doručka brodom na Kornate...
Koji je osjećaj kad vjetar tolikom brzinom puše kroz tvoju kosu...

OoOoOooOOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Tako smo mi putovali i bilo je lijepo do tog trenutka...
Mom frendu je pozlilo i fkt smo se svi usrali...
A učitelji tek...
Ma nećemo o tome...Važno je da je sad super...

Krenuli smo na ručak...
A prije ručka smo se kupali brijem u nekom zaljevu ili kaj već-Telaščica
Voda je bila tak topla,a puho je i vjetrić...
Al jbg bili smo samo 20-tak minuta u vodi...

I tako nakom ručka neki su se otišli šetat,a mi ostali smo se sunčali na brodu...Kak smo svi zgorili...Nemreš vjerovat...
I na povratku smo se sunčali i uživali...
Vratismo se u hotel...
Opet na večeru...
Pa u grad....

Pogledima lovismo dečke...hehe(JA NE)pjeva
I tako opet natrag i druženje po sobama i tak...
Luka strga neku kost na nozi...
Dobije langetu i nemože hodat..cry
Treći i zadnji dan razgledavali smo Biograd i muzej...
Kaj smo sladoleda pojeli...LoL...xD

Vinko je Matiji zapalio uho...Opekline 2.stupnja..uf...

I tako spremiuli torbe i krenuli natrag za Ivanić..
Stali smo u Zadru...Slušali morske orgulje...
...Prelijepo...
...Umirujuće...
Zatim smo otišli u Nin...I tako polako...Stigli smo u Ivanić u pola 10...
Starci su nas već čekali...
I tako je završila naša pustolovina..Kratko,ali slatko...

Čak sam se zbližila s curakama iz razreda...Nemogu vjerovat...
Al fkt mi je drago=)

Sad idem...
Puse i hvala mojim frendicama kaj su tu uz mene,a one znaju koje su..kisswave

Slajdić...
Za uspomenu..=)


10:28 | Komentari 38 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>