nedjelja, 11.05.2008.

Nekaj tamo i štafetica..."Nisu loša vremena, nego čovijek."

Ovak...Karlo mi je predo štafetu pa ću ju i napisat...na kraju..
Image Hosted by ImageShack.us

Ma ne želim razmišljat i komplicirat..Oke? Je.
Imam dečka.Ko i moja sistericanaughty....
He he KARLO...
Vratimo se i ostavimo njih dvoje na miru..
Moj dragi je u Poreču i fkt mi nedostaje...
Al danas dolazi pa ćemo se vidit...yesyes
I eto tako...danas moja sestra ima Prvu pričest...LoL...Okethumbup...
Kaj da vam još kažem? Nikaj...E da..u petak idemo na maturalac...bit će LoOoOoDo....hjoj..jedva čekam!!
partysmokinnjamifinodead
Smislili smo natpise za majice...super su..
Žute majice i crvena slova...
Mi smo totalno drukčiji od drugih.
To je najbolše
Baš su fensi.greedy
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

::::....:::::...:::::.....Pa evo štafetica....:::....:::::....:::::

Koliko je sati: 8:46bang(da,da ujutro)
Ime:Moje? Ah,da Sanja...valjda...=)
Rodendan:13.8.1993.godine
Horoskopski znak:rrrrr,Lav
Tetovaze: nemam
Piercing: ne
Jesi li zaljubljen/a: da i te kak
Svidas li se sam sebi iznutra:vjerojatno-da
Jesi li vec volio/a do granice plača: sada
Jesi li imao/a nesrecu sa autom dosad: ne
Jesi li dosad sto slomio:Upravo jesam
Pepsi ili coca-cola:cedevita
Pouzdajes li se u svoje prijatelje: Da
Najdraza boja za donje rublje:crvena,crna i zelena
Broj cipela:ovisi 37-38
Najdrazi tip muzike:za ples
Tusiranje ili kupka: kupka
Sto mrzis:LAŽI I ONOGA KO MI JE PREDAO OVU ŠTAFETU! (ŠALA)
Kako se vidis u buducnosti: ko i danas GLAVNA FACA (zajebavam se), neznam ko nekog ko će pomagati drugima...medicina
Od koga si primio ovaj mail:ma od nekog debila...=) Šala..KARLA LOVRENŠČAKA-(on je za sve kriv)
Tko od tvojih prijatelja mislis da ce odgovorit najbrze:a neznam
A najsporije: neam pojma (kak jadna pitanja)
Sto bi promjenio u svom zivotu: ne tako puno stvari,možda ništa
Jesi sretan/a : jesam i nisam
Najdraza uzrecica:Ko tebe kamenom ti njega zašlatajdead
Da li voliš putovati:obožavam
Čega se bojis:Mame i tate(NOT)
Prva stvar na koju pomislis kad se probudis:ma daj ajde
Da mozes biti netko drugi, tko bi bio:nitko
Što se nalazi na zidu u tvojoj sobi:zid
Što je ispod tvog kreveta: pod i smeće
Mislis li da ce netko odgovorit na ovaj mail:ovo nije mail!!
Za koga si siguran da ce odgovorit: za nikoga
Najdrazi sport: ljubav...hehe...aaa...neznam
Sramezljiv ili drustvea/n: društevena,u nekim situacijama sramežljiva
Nadimci:mala,mačkice,sanjić....
More ili planine:Ovisi...na planinama je lijepo plakat...cry
Bojis li se smrti:Čega? Kaj je to? Hehe...možda,ne razmišljam o tome
Kada obicno ides u krevet:Ak se dopisujem oko 2,ak ne onda solidnih 23-24h
Što zelis reći osobama koji čitaju ovu štafetu? Komajte! Ma wolim was
Koliko je sad sati:okruglih 9:00

Evo i štafeta je gotova...
Hjoj....
Malkicu je slična Karlovoj,ali nema veze..
Jel tak? Tak je.
AJ TI VAN.
ŠaLa...
Ustvari nije.Aj ti van.Hehe...bangbang
Nisam ja baš dobro...dead
Kaj da radim? Ah,da...idem spavat(NOT)
Sad ću ja nekaj narisat za moju sekicu...zubo
KARLO I TATJANA ZALJUBLJENI PAR KAD SE BUDU VJENČALI DOBIT ĆE I DAR.TATJANA ĆE DOBITI JENDO DJETE,A KARLO ŠAMAR ZBOG ŠTAFETE...
Wwao koji sam ja pjesnik...Hehe...

Pred vjenčanje...
On: "Yes,To Konačno sam dočekao.."
Ona: "Hoćeš da.......?"
On: "Ne nisam ni pomislio na to"
Ona: "Da li me voliš?"
On: "Naravno."
Ona: "Jesi li me kad prevario?"
On: "Ne.Zašto uopće pitaš?"
Ona: "Da li me želiš poljubiti?"
On: "Još kako!"
Ona: "Da li me želiš udariti?"
On: "Nema šanse.Nisam takav čovjek"
Ona: "Mogu li ti vjerovati?"

I sad, nakon vjenčan, pročitajte ovaj tekst od dole prema gore.

Aj sad ja ode...
Papa...
Puse!
PoZzZz mojim frendicamawave

KOmajte ljudovi...
Image Hosted by ImageShack.us


08:49 | Komentari 57 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>