nedjelja, 26.03.2006.

maje stresa... i još ponešto

situacija se malo stišala... bilo je i vrijeme, jer sam posljednjih 7 dana bila pod tolikim presingom i stresom da je to bilo čudo... veza je i dalje na nekoj distanci, ali ja zbilja nemam više živaca da se borim... puštam neka ide pa kako bude.. dosta mi je presinga... dečko je između dvije vatre pa ga razumijem, jer njemu je najgore, on se nalazi između dragih ljudi... s jedne strane sam tu ja, a s druge roditelji... pa vi probajte da se stavite u tu poziciju... to bi bilo sve o stanju....
jućer sam radila popodne i tako subotom popodne nema nikog pa je na repertoaru čišćenje... kad sam napravila sve što sam imala sjednem i uzmem neki stari broj lise da malo ubijem vrijeme.. i tako ja malo listam kad ono... " moja petnaestogodišnja kći želi da njezin dečko ovaj vikend prespava kod nas. kad sam ju pitala zašto ona mi je rekla da postavljam glupa pitanja, i što ja mislim zašto...."! zbilja strašno, majka još navodi da njena kći ima dečka 2 mjeseca... pa vi to zamislite... majka joj je dopustila, ali otac nije....
ja znam da su mnogi od vas svoje prvo seksualno iskustvo stekli vrlo rano, ja sam se poljubila sa 16 godina..
uvijek sam govorila da bih voljela da moj prvi put bude s nekim kog volim i da on voli mene, te da to ne bude s nekim za jednu noć u njegovom autu pod utjecajem alkohola... isto tako uvijek mi je bila želja da to bude poslije 18. godine mog života... nikad mi se nije žurilo i nisam željela da to bude samo zato što "to" moji prijatelji rade i jer je to u trendu... ne mogu reći da nisam znatiželjna, ali toliko znatiželjna nisam bila... i gle.. moj prvi put dogodio se jednog ljetnog dana, s mojim sadašnjim dečkom... 4 dana poslije naše prve godišnjice, u njegovoj sobi, i 7 dana poslje mog 18. tog rođendana... na to sam jako ponosna... možda zbog tog svoj prvi put pamtim kao predivan, a ne kao mnoge cure kao bolan ili one koje ga se uopšće ne sjećaju... dogodilo se spontano i neolanirano.. jednostavno sam bila spremna i znala da je on taj kom želim pokloniti svoju nevinost... nikad se nisam pokajala zbog tog i do sad se nisam pokajala što je on jedini koji me je imao na taj način... mislim da i neću... mnogi me pitaju kako to da mi nije dosadio, zar ne želim probati druge??? moj kratki i jednostavni odgovor je " NE!!!!!" on je jednostavno najbolje i nešto najljepše što mi se dogodilo u životu i zašto bih probavala druge... pa svi imaju isto... neko veće neko manje... ali to nije važno, bar ne meni.... on ima puno više od tih drugih... pregršt ljubavi i razumijevanja za mene... uvijek je tu kad ga trebam.... i kad sam sretna dijeli to samnom i kad sam tužna i to dijeli samnom... mislim da će se mnogi složiti samnom da bih bila luda kad bi ga izgibila zbog znatiželje kako je to s drugima... jer smatram da je najljepše s osobom koju iskreno i čisto voliš... s drugima bi to bilo samo jedna noć koja bi ti sutradan bila gadljiva... mnogi moji prijatelji su mi rekli kako pamte samo iskustva s curama koje su voljeli, one koje su bile jedna noć zgadile bi im se odmah nakon željenog vrhunca.... što da kažem... ja sam jako ponosna na svoj prvi put i znam da će uvijek biti u meni kao najljepše sjećanje....

- 21:15 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

moj život i moja razmišlanja javno....

[strong][/strong]GDJE JE NESTALA NAŠA SREĆA,
GDJE SU NESTALI ONI LJUDI,
KOME GORI OVA SVJEĆA
I KOME SE ŽIVOT ČUDI...
GDJE SMO NESTALI MI,
ONI SRETNI LJUDI,
KOME VJERUJEŠ TI,
NAMA ŽIVOT SUDI...
NASMIJANQA LICA,
U PROLJETNOJ NOĆI,
I CVRKUT VESELIH PTICA,
I ZALJUBLJENE OČI...
GDJE SMO NESTALI MI,
ONAJ PREKRASAN PAR
NE SUDI NAM PO NJIMA TI,
NE UZIMAJ MI I TAJ DAR....

SAMO NJEMU...

DOĐI, ZABORAVI NUDIM TI NOĆI ĆAROBNE
I BUĐENJA U POSTELJI PUNOJ ŠEĆERA...
ISPOD MOG PROZORA DRVO DIVLJEG KESTENA,
PUNO PLODOVA KOJE NITKO NE TREBA...
ANĐELI NEK TE ČUVAJU KADA VRIJEME OBOLI,
DALI ČOVJEK SVE, BAŠ SVE NA KRAJU PREBOLI?
ZASPALA BIH SADA JA NA TVOJIM RUKAMA,
BUDILA SE NE BIH NIKADA,
NEKA VRIJEME SAMO BROJI
SVOJE GODINE, MENI JE VEĆ DOSTA ČEKANJA....
DOĐI ZABORAVI,
NUDIM TI NOĆI ČAROBNE
I BUĐENJA U POSTELJI PUNOJ ŠEĆERA
DOĐI I OSTANI
NUDIM TI SUZE KO BISERE
MOJE NAMJERE JOŠ SU UVIJEK ISKRENE....