četvrtak, 09.03.2006.

luda sam

vidite da sam poludjela... po ćemu??? po tome što pišem već drugi post.... evo vam malo stihova....
ZBOGOM KO TIHA MOLITVA
SUZA ZA KRAJ I OPROŠTAJ
NA SUVOJ GRANI BILI CVIT
NEMOJ ME ZABORAVIT....
.......................
KRIVA SAM PRED BOGOM I PRED LJUDIMA
TAKVA MI JE SUDBINA
NE MISLI DA PONOSNA SAM NA TO ŠTO NISAM,
ANĐEO KAD ZAVODIM NE ZAVOLIM
KAD PREVARIM NE ZAŽALIM
AL SAMO TEBI SANJAM DA SE VRATIM PONOVO
VOLI ME IZ INATA, VOLI ME BEZ OSTATA
VOLI ME BILO GDJE SAM
BAŠ KAKVA JESAM
VOLI ME KAD ME NEMA
VOLI ME PORED SVEGA
VOLI ME KAD NI JEDAN BAŠ RAZLOG ZA TO NEMAŠ
PONOVO, PONOVO PRED TOBOM GREŠNA STOJIM
PONOVO ZA TVOJU LJUBAV MOLIM....
EVO ME SLOBODNO MI KAŽI NE
ZABORAVI ME ILI SE NAVIKNI DA NEMAM KRILA.....
..............................
znam za jedan grad zove se.....
zna za jedno ime al ga ne spominjem
znam za jedan grad gdje si vjećno mlad
znam za jedno srce što ga proklinjem
jednom sam probala te tvoje usne od čemera
i ko će ovo ludilo da otjera
jednom sam probala
iz srca da te izbrišem
al svako proljeće na tebe miriše
..............................
nije tebi lako curice
jedan tako ljep a drugi zgodan zgodan
nije tebi lako curice nije svatko tvoje pažnje vrijedan
sve u svemu od vas dvojice noćas samnom ide jedan
ja ili nemam nikoga nikome se ne sviđam ni sa kom se ne viđam
ja ili nemam nikoga il odjednom zovu svi
samnom bi se družili
o sirota ja
nije tebi lako curice jedan ljep a drugi zgodan
nije tebi lako curice nije svatko tvoje pažnje vrijedan
sve u svemu od vas dvojice noćas samnom ide jedan
ja ili nemam nikoga pa se loše provodim
kući nikog ne vodim
ja ili nemam nikoga il odjednom zovu svi samnom bi se ljubili
nije tebi lako curice jedan tako ljepa a drugi zgodan
nije tebi lako curice nije svatko tvoje pažnje vrijedan
sve u svemu od vas dvojice noćas samnom ide jedan.....
...........................
molim se samo ne daj mu majko da kućni pređe prag
ja neću da ga vidim ni glasa da mu ćujem neka tuguje
ni jednu rijeć topline ni da mu pamtim ime on ne zaslužuje
znam da će doći na moja vrata da pitam gdje sam ja
molim te samo ne daj mu majko da kućni pređe prag....
........................
možeš li mi preći preko toga da nisam samo tvoja bila ja
imala sam svoje loše dane, igrala se sreću proklela
možeš li mi preći preko toga da sam te na jednu noć izdala
tebe će boljeti od ovog trena
mene odavno ubija
kuda da krenem noćas tugo kad sve sam sama srušila
i to što gradili smo dugo ja sam u vjetar bacila
kuda da krenem gdje da bježim
kad sve je ovdje u meni
evo pred nogama ti ležim, molim te noćas ostani
ne pitaj me kako ni zbog ćega bila je to noć bez pameti
kad bi nešto promjeniti mogla
ja bih htjela to izbrisati
možeš li mi preći preko toga imaš li svu snagu svemira
tebe će boljeti od ovog trena mene odavno ubija....
..........................................

pusa svima





- 23:11 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

moj život i moja razmišlanja javno....

[strong][/strong]GDJE JE NESTALA NAŠA SREĆA,
GDJE SU NESTALI ONI LJUDI,
KOME GORI OVA SVJEĆA
I KOME SE ŽIVOT ČUDI...
GDJE SMO NESTALI MI,
ONI SRETNI LJUDI,
KOME VJERUJEŠ TI,
NAMA ŽIVOT SUDI...
NASMIJANQA LICA,
U PROLJETNOJ NOĆI,
I CVRKUT VESELIH PTICA,
I ZALJUBLJENE OČI...
GDJE SMO NESTALI MI,
ONAJ PREKRASAN PAR
NE SUDI NAM PO NJIMA TI,
NE UZIMAJ MI I TAJ DAR....

SAMO NJEMU...

DOĐI, ZABORAVI NUDIM TI NOĆI ĆAROBNE
I BUĐENJA U POSTELJI PUNOJ ŠEĆERA...
ISPOD MOG PROZORA DRVO DIVLJEG KESTENA,
PUNO PLODOVA KOJE NITKO NE TREBA...
ANĐELI NEK TE ČUVAJU KADA VRIJEME OBOLI,
DALI ČOVJEK SVE, BAŠ SVE NA KRAJU PREBOLI?
ZASPALA BIH SADA JA NA TVOJIM RUKAMA,
BUDILA SE NE BIH NIKADA,
NEKA VRIJEME SAMO BROJI
SVOJE GODINE, MENI JE VEĆ DOSTA ČEKANJA....
DOĐI ZABORAVI,
NUDIM TI NOĆI ČAROBNE
I BUĐENJA U POSTELJI PUNOJ ŠEĆERA
DOĐI I OSTANI
NUDIM TI SUZE KO BISERE
MOJE NAMJERE JOŠ SU UVIJEK ISKRENE....