ponedjeljak, 13.02.2006.

sponzoruše...

večeras mi jedan prijatelj priča kako je bio u subotu u gradu i kako mu se više gadi izlaziti... zašto? kaže da je razlog tome hrpa sponzoruša... što su to sponzoruše? neka nova ljudska vrsta ili??? pa niti ja sama vam ne bih to mogla dočarati..uglavnom su to one cure koje stoje za šankom cijelu večer u nadi da će im netko platiti piće.... a za uzvrat one njemu... i tako je to krenulo u ovom našem novom svjetu... i tad se ja pitam gdje su nestale one cure koje su plakale kad bi ih ostavio dečko, koje su sa žarom pričale kako će svom dečku kupiti ovo ili ono za rođendan ili neku godišnjicu... ali to se promjenilo, sad glavna tema razgovora takvih cura je koja ima skuplji sat, ili hlače....
mislila sam da sponzoruše ne žive oko mene, ali gle čuda... danas sjednem na kavicu sa svojom frendicom iz škole i tako ja i ona malo pričamo i odjednom ona meni kaže "vidiš onog tamo dečka, onaj s što izlazi iz nove opel astre"! i ja se okrenem i zbilja stoji dečko kraj nove opel astre onako sređen, fin, obljepljen svim mogučim markama koje valjda postoje... " s njim sam bila sinoć"... aha, pomislim, pa dečko je ok, nemogu ništa prigovoriti... tad se pojavi još jedan s nekim bjesnim motorom i ja uspostavim da je moja frendica bila s njim večer prije tog.... i tako dok smo mi sjedile na kavici pojavio se "onaj s onim autom" ili " onaj s onim motorom"... i što iz toga zaključiti? da su se i moje prijateljice pretvorile u sponzoruše... one iste cure koje su nekad sanjale o tom kako će same uspjeti u životu sad ovise o nekom ko ima neko skupo auto i o nekom ko će u tom istom autu nakon 2 dana provozati neku drugu curu i onda moja prijateljica postaje... zaključite sami.... zbilja mi to nije jasno...ja naprimjer vozim tatin fiat punto, i to samo onda kada skupim za gorivo ( no bitno je ono da ja vozim sama, ne trebam tražiti dečke da me vozaju i razvozaju...). isto tako moj dečko vozi stariji model auta, sam radi i zarađuje... i meni je super s njim, plati piće on, platim ga ja...
jedna moja prijateljica se udala samo zbog para... i što joj se dogodilo? ona sad priča kako bi sve na svjetu dala da ne mora svaku većer leći u krevet kraj tog čovjeka za kojeg se udala....
s ovim sam samo htjela reći da ne zaboravimo u životu prave vrijednosti kao što su ljubav, vjernost i poštovanje, novac je prijeko potreban za život, ali novac nije sve u životu... ja se jednog dana želim udati za čovjeka kojeg volim i imati s njim djecu, a novac?? koliko ga bude bit će... s tim se ne treba opterećivati... mlada sam i dug život je predamnom, no nikad neću zaboraviti tko sam!!!!
pusa svima

- 19:56 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

moj život i moja razmišlanja javno....

[strong][/strong]GDJE JE NESTALA NAŠA SREĆA,
GDJE SU NESTALI ONI LJUDI,
KOME GORI OVA SVJEĆA
I KOME SE ŽIVOT ČUDI...
GDJE SMO NESTALI MI,
ONI SRETNI LJUDI,
KOME VJERUJEŠ TI,
NAMA ŽIVOT SUDI...
NASMIJANQA LICA,
U PROLJETNOJ NOĆI,
I CVRKUT VESELIH PTICA,
I ZALJUBLJENE OČI...
GDJE SMO NESTALI MI,
ONAJ PREKRASAN PAR
NE SUDI NAM PO NJIMA TI,
NE UZIMAJ MI I TAJ DAR....

SAMO NJEMU...

DOĐI, ZABORAVI NUDIM TI NOĆI ĆAROBNE
I BUĐENJA U POSTELJI PUNOJ ŠEĆERA...
ISPOD MOG PROZORA DRVO DIVLJEG KESTENA,
PUNO PLODOVA KOJE NITKO NE TREBA...
ANĐELI NEK TE ČUVAJU KADA VRIJEME OBOLI,
DALI ČOVJEK SVE, BAŠ SVE NA KRAJU PREBOLI?
ZASPALA BIH SADA JA NA TVOJIM RUKAMA,
BUDILA SE NE BIH NIKADA,
NEKA VRIJEME SAMO BROJI
SVOJE GODINE, MENI JE VEĆ DOSTA ČEKANJA....
DOĐI ZABORAVI,
NUDIM TI NOĆI ČAROBNE
I BUĐENJA U POSTELJI PUNOJ ŠEĆERA
DOĐI I OSTANI
NUDIM TI SUZE KO BISERE
MOJE NAMJERE JOŠ SU UVIJEK ISKRENE....