nedjelja, 12.02.2006.

svježe novosti!

evo mene i većeras...
kao što sam vam i rekla u mom životu uvijek novosti pa tako i danas... moj dečko mi je javio da možda i ostala 3 mjeseca provede 1000 km odvojen od mene... toliko me ta vjest " razveselila" da sam plakala 2 puna sata.. i najvjerojatnije ga i naredna tri mjeseca neću vidjeti jer jedan od ta tri ima stražu a ostala 2 neće dolaziti jer... nema para... i sad bih kao dobra cura tu trebala nastupiti ja i posalti mu koju kunu ( čitaj tisuću), no kod mene isto problem... ja nemam posao... i bila bih jako zahvalna njemu da on meni pošalje koju kunu... pa tako dođemo na isto...
isto tako prije 2 mjeseca sam se posvađala s tzv. frendom ( o razlozima neki drugi put) i od njega već 2 mjeseca niti slova... on sam mi je rekao da razlog nije bitan i da nema veze te da se možemo uvijek čuti no od njega nema odgovora... i tako mu ja, budala, šaljem poruke tri put dnevno na koje on ne odgovara i onda na kraju mi nije preostalo ništ nego da ga nazove.... i što sam dobila??? tri neodgovorena poziva ( čitaj prekinuta) i tad sam poludjela i u poruci od 160 slova mu ispisala sve ono što ne bi niti sami htjeli pročitati.. i izbrisala njegov broj mobitela... no kako kažu " nada umire posljednja" pa se ja još nadam da će se javiti jer sam ja osoba koja mora imati dobre razloge da prekine kontakte s osobom koju poznam 10 godina... ( bar sam ja mislila da ga poznam)... i tako on ima moj broj mobitela, moj mail, i moj nick na chatu pa sa i tamo visim 24 sata nadajući se da će doći.... ( kao da mi nije dovoljno što ne radim nigdje sad još i starcima nabijam tel račun)....
pusa svima

- 19:06 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

moj život i moja razmišlanja javno....

[strong][/strong]GDJE JE NESTALA NAŠA SREĆA,
GDJE SU NESTALI ONI LJUDI,
KOME GORI OVA SVJEĆA
I KOME SE ŽIVOT ČUDI...
GDJE SMO NESTALI MI,
ONI SRETNI LJUDI,
KOME VJERUJEŠ TI,
NAMA ŽIVOT SUDI...
NASMIJANQA LICA,
U PROLJETNOJ NOĆI,
I CVRKUT VESELIH PTICA,
I ZALJUBLJENE OČI...
GDJE SMO NESTALI MI,
ONAJ PREKRASAN PAR
NE SUDI NAM PO NJIMA TI,
NE UZIMAJ MI I TAJ DAR....

SAMO NJEMU...

DOĐI, ZABORAVI NUDIM TI NOĆI ĆAROBNE
I BUĐENJA U POSTELJI PUNOJ ŠEĆERA...
ISPOD MOG PROZORA DRVO DIVLJEG KESTENA,
PUNO PLODOVA KOJE NITKO NE TREBA...
ANĐELI NEK TE ČUVAJU KADA VRIJEME OBOLI,
DALI ČOVJEK SVE, BAŠ SVE NA KRAJU PREBOLI?
ZASPALA BIH SADA JA NA TVOJIM RUKAMA,
BUDILA SE NE BIH NIKADA,
NEKA VRIJEME SAMO BROJI
SVOJE GODINE, MENI JE VEĆ DOSTA ČEKANJA....
DOĐI ZABORAVI,
NUDIM TI NOĆI ČAROBNE
I BUĐENJA U POSTELJI PUNOJ ŠEĆERA
DOĐI I OSTANI
NUDIM TI SUZE KO BISERE
MOJE NAMJERE JOŠ SU UVIJEK ISKRENE....