MaLa ChIcA

subota, 11.03.2006.

??????

evo mene opet, pa često se ja vama javljam,a što ću kad mi je ovo jedino mjesto gdje mogu sve izbacit iz sebe...još nista novog,samo sto sa dosta lošeg raspoloženja,a valja ovo ružno vrijeme utječena mene..nadam se da nisam jedina??? jedva čekam da ovaj vikenend završi i da krenem u školu, možda je smiješno ali ???
***EVO PRAZNICI SU I TREBA DA SE ODMARAM AL JA SE SAMO ŽIVCIRAM,ODBRAJAM DANE DO SKOLE DA VIDIM NAJ MILIJE MOJE,ČUDNO ME GLEDAJU KAD KAŽEM DA JEDVA ČEKAM ŠKOLU,AL NEZNAJU DA TE SAMO ŽELIM VIDJETI U HOLU..DA TI MAHNEM S BALKONA I DA KRAJ TEBE NIJE ONA*** !! nemogu dočekat da ga vidim..fali mi On (...njegov pogled...)...al dobro, uživam slušajući pjesme..naravno srcoparajuće (a što mogu)...i to vam je to

Image Hosted by ImageShack.us

MAGAZIN
OpRoStI MaLa

Da mi je samo da se nađem tu
kad priznaš sam sebi bogu i narodu
da sam ja bila najbolja

da sam ja bila najbolja

vjetar te nosi ja zaustavvljam
koliko moj si da ti ne pričam
da samnom si bio najbolji,najbolji

Ref.
A gdje sam to sada bez ljepote i sjaja
otkad došao si s vjetrom kroz vrata
i reko oprosti mala
oprosti mala

Oprosti za ono što ti nikad nisam dao
zaslužila jesi al bolje nisam znao
reko i otišao

da sam ja bila najbolja....

puno pozdravljm svoj razred,svoju best friend Martu,koja je bolesna-pa draga brzo mi ozdravi, sve one koji ovo čitaju...CMOK

- 11:18 - Komentari (14) - Isprintaj - #