***RaZmAžEnO dErIšTe***

ponedjeljak, 16.01.2006.

vikend i po;-)

sada cete svi mislit da je vikend bio toliko dobar da nema nigdje ali nazalost nije,dosadniji i jadniji vikend da se to nemoze opisat no valjda jos na mene utjece ona atmosfera iz hr i ocekujem da ce tako izlasci i ovdi bit ali znam izlaske u hr i izlaske u ch nemogu nikako usporedit....

izlasci u hr su zakon i mogu se opustit ono maksimalno dok ovdje u ch izlasci su nekako dosadni postali,svaki vikend dodje neka estradna zvijezda pa se bira gdje je bolja"zvijezda" ali nije ni to vise to sta je nekada bilo,zato ovdje sve manje i manje izlazim po"nasim" diskotekama....
no dosta o tim zvijezdama,predjimo na vikend koji je vec ste procitali bio pusiona..

prvo decko je imao neki nocni nogometni turnir i naravno ja sam isla sa njime tamo jer mi se nije dalo ostat kuci i visi cijelo vrijeme na pc-u jer i onako previse vremena provodim pred pc-om.turnir je poceo oko pola 7 i bilo je dosta ekipa prijavljeno pa su oni igrali par utakmica zaredom i onda od pola 10 do
12:15 su bili slobodni...naravno meni je bilo tako dosadno da nema nigdje kao prvo nismo ponjeli nogometnu loptu da se ja mogu u medjuvremenu napucavat ali nasla sam ja zrvtu koja mi je dala loptu i ispucala sam se i to posteno...kasnije kada su oni imali pauzu ja sam bila gladna i rekla sam da idemo negdje jest posto se meni neda bit u dvorani do tada.i naravno svi su se slozili i otisli smo u mc*donalds jest....tamo smo se najeli i kasnije smo otisli u nelson(kafic)na pice i igrat pikado do nekih 12 sati.na pocetku kada smo usli u kafic svi su nas pogledali cudno jer svi smo bili u trenirkama i patikama tj sportsko obuceni a u kafic se bas nebi smjelo tako ulazit,mislim nije da nebi ali ako udjes pogledat ce te onako malo cudno jer ipak je subota i vrijeme za izlazak i neocekuje se od nekoga da tako ulazi,no nas to bas previse nije diralo pa smo otisli kud puklo da puklo....neki su odigrali stolni nogomet i kasnije smo igrali pikado ali neki cudni....doslo je i vrijeme da se krene opet put dvorane jer neki igraju kasnije tekmu a meni se spavalo punom parom i jedva sam cekala da idemo kuci.. tamo smo bili do kojih pola 3 s time da su oni izgubili tada na penale i bilo je vrijeme da se ide kuci konacno....
i onda dosadna najdosadnija nedjelja,zato i ima ona pjesma*NEDJELJA PROKLETA NEDJELJA NIGDJE NIKO PUSTINJA*itd neda mi se dalje pisat....

bilo je toliko dosadano da nema nigdje,na tv nista pametno i onda se decko dogovorio sa frendom da dodjemo kod njega pogledat neki dvd(znala sam da nece bit nista pametno jer oni sve neke glupe i cudne filmove posudjuju sta mene nezannimaju)a filmovi su im u stilu politka,nogomet,vjera,onda neki kineski i japanski filmovi ma mislim izbor im je nekaj.....gledali smo doku o nekom najvecem i najpoznatijem drogirasu i diler u kolumbiji a zove se PABLO ESCOBAR...sigurno ste culi i procitali za njega negdje ali film o njemu i nije bas nest jer kao sto sam rekla mene to nezanima....
ubrzo smo otisli kuci i malo sam surfala po netu i vidla sam da je JANICA KOSTELIC opet pokupila zlatnu medalju i da je uzela sada sve discipline da vozi,mislim svaka cast janice...
no najvaznije je to da je barcelona jucer dobila atlethico sa 2:1 i naravno pogodak je postigao Ronaldinho...

narucila sam si majcu iz barcelone i to kricavo zelenu sa njegovim imenom na ledjima i majca je zver zbog boje,jedva cekam da mi dodje...

u tita ti opet sam se ja raspisala no dosta vise pisanja neda mi se vise pisat,napisat cu neki post u toku tjedna(nadam se)......

- 17:25 - Komentari (3) - Isprintaj - #





M I N E A

a uskoro i nekoliko slika sa rukometnog prvenstva, a mozda i s nekih koncerta... ;)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Counter