<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> }
< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari HocES/necES Image Hosted by ImageShack.us
linkovi...

hrvatskalejo
deadella
cerekdoda
sretantihi
smijehtonka

pjesma...


MusicPlaylist

Evo nes o meni...
Ime :Nika
Prezime:nije vazno
God:13 .. uskoro 14 :D

Volim:-Ici van
-slusati mjuzu
-svoje frendove
-sladoled
-cokoladu
-itd.

Ne volim:-laz
-umisljene ljude
-lazljive ljude

Slusam:sve pomalo

Moji frendovi:-lea
-jeje
-moni
-emma
-adi
-pepa
-ico
-be
-kate
-alan
-marko
-dean
-fran


Doll Avatars


Doll Avatars


VanessaAnneHudgens1-1-1063416.jpg
Add Image  |  View


Doll Avatars


Zac Efron

Vanessa

Glitter Photos



Evo malo slikica..

Doll Avatars


Doll Avatars
Doll Avatars


Doll Avatars


Doll Avatars



Doll Avatars


Doll Avatars



zac <br />
efron

Zac

Zac Icon

Zac Efron moving





nedjelja, 20.07.2008.

evo nakon dugog vremena novi post

roflbok dragi moji evo ja vam vec dugo vremena nisam pisala post pa evo da napisem jedan.kako pocelo ljeto ja nisam pisala post jer nisam znala sta da pisem.nije se bilo nis desavalo,ali ja sada ovaj tjedan bila na solti u kampu pa imam nesto i da pisem.u nedjelju13.7.2008 ella,marko,alan i ja isli samo na soltu u ljetni kamp.bilo nam je super.krenuli ni u nedjelji u 5.00 iz rijeke.vozili smo se do spilita 6 sati tj. u 11.00 bili smo tamo.u 11.30 bilo nam je tarajekt za na soltu pa smo dosli u 13.00.kada smo dosli morali smo ispunjavati sve neke listice kako bi znali tko smo i sto smo MORONI.uglavnom ella i ja u basu upoznale dvije cure s kojima smo se skompale i bile s njima u sobi. animatori i ucitelji za dobrodoslicu su nam izveli striptiz i gadali su nas vodenim balonimaroflu ponedjeljak su nam poceli obavezni satovi koji su sastavni dio programa.no bilo je zabavno jer smo mi bili u sportskoj grupi i samo smo bili igrali odbojku.svaki smo dan imali ta 3 skolska sata.u ponedjeljak smo upoznali punno novih prijatelja wiii wiii.u utorak je bilo otvorenje olimpiskih igara.tamo smo se zabamljeli nut i bila je noc zamjena spolova.marko,dominik i matthias obukli su se u cure i bili su nasminkami kao one,a ella,iva,kača,ja,juda i ostale cure u decke ta je noc bila super.dosla i srijeda bio je izbor za misicu i mistera puno se njih prijavilo no samo je bio jedan mister i jedna missica,a to su bili cetrnaestogodisnjakinja judita i devetogodisnjak brunonaughtyroflu cetvrtak je bio izbor za kraljicu i kralja solte(na tome nisam bila pa neznam sta se zbivalo)u petak je moja frendica ella imala rodendan i isli smo na izlet na brac.bilo je super bili smo na akvaganima.ella nas je pizzom castila u subotu jer je tjela cekat marka i alana da se vrate s izleza jer su oni isli u trogir.u subotu smo imali neki tralent show pa samo morali ili plesat ili pjevat..hihi kada samo vjezbali plesat elli je koljeo otislo u stranu(skoro da ga je slomila jojjjheadbang)onda je morala cijeli dan lezati u krevetu.no ipak nas je castila s pizzom.taj dan smo se trebale pakirat jer smo sutradan isle doma.sve smo spakirali i u nedjelju ujutro krenuli s solte.ja sam bila plakala i drugi isto jer smo se svi bili tako zblizili i bilo nam je tako super.nikada necu zaboraviti ovo ljetovalje.nadam se ljudi da se vidmo sljedece god tamo na solti.mi smo doma dosli oko 17.30 i od tada samo lezim u krevetu i sada pisem ovaj post ae ljudi idem se ja nastavit izlezavat jer sam umorna ko pas ae pussa volim vas sve i kommajte mi byeeeeekisskissmahmah

- 21:02 - Komentari (14) - - printaj - §

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.