<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> }
  lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari HocES/necES Image Hosted by ImageShack.us
linkovi...

hrvatskalejo
deadella
cerekdoda
sretantihi
smijehtonka

pjesma...


MusicPlaylist

Evo nes o meni...
Ime :Nika
Prezime:nije vazno
God:13 .. uskoro 14 :D

Volim:-Ici van
-slusati mjuzu
-svoje frendove
-sladoled
-cokoladu
-itd.

Ne volim:-laz
-umisljene ljude
-lazljive ljude

Slusam:sve pomalo

Moji frendovi:-lea
-jeje
-moni
-emma
-adi
-pepa
-ico
-be
-kate
-alan
-marko
-dean
-fran


Doll Avatars


Doll Avatars


VanessaAnneHudgens1-1-1063416.jpg
Add Image  |  View


Doll Avatars


Zac Efron

Vanessa

Glitter Photos



Evo malo slikica..

Doll Avatars


Doll Avatars
Doll Avatars


Doll Avatars


Doll Avatars



Doll Avatars


Doll Avatars



zac <br />
efron

Zac

Zac Icon

Zac Efron moving





nedjelja, 29.06.2008.

Evo vratila se ja iz gardalanda i s malog losinja :D

bokic ljudici moji dragi,evo da napisem jos jedan post.bila ja u garalandu(nemojte mi zamjerat ako sam krivo napisala.)uglavnom bila ja tamo i bilo je super.krenuli smo u srijedu u 5.00h ujutro(grozno morala sam se rano dizatiheadbang,no nea veze.)e da putovali mi do tamo 7.00h ja sam mislila da cu poluditibang,bila sam tako ljjuta sta smo tako dugo putovaliburninmad.da i dosli mi tamo u 12.00 izlazimo mi iz busa samo ovaj vodic kaze vidimo se ispred busa u 00.00h mi svi ludilud,mi mislili da ce povratak biti oko 19.00h.no ipak da se nismo tako kasno vratili nebi mi uspjeli sve proci.bilo nam je coolthumbupthumbup.nasli se mi kod bussa u 00.00h kako je bilo receno.svi mi bili tako umorni da smo svi u basu odmah zaspalizijev.na cesi nije bilo guzve,a i vozac je jurio jedno 125km/h tako da smo u rijeci bili u 4.30h,a bas je bio tako neudoban da nisi mogao spavati.kada sam dosla doma samo sam se obukla u pidzamu i u roku od sekunde ja sam bila zaspala.dosao je i petak bila ja u sopingu i isla sam na mali losinj.ujutro smo mama,brat i ja isli u TCR u soping(lijepog sam si ja toga kupila,jako puno toga:dva para kratkih hlaca,dva para japanki,kupaci,dvije haljinice za na more i jedane duge hlace uglavnom sve sta mi je potrebno za ljetozubo)
dosli mi doma i onda morali voziti psa kod tete u opatiju,a vec je bilo 15.30h a u 17.00 nam ide katamaran.mi mislili da cemo zakasniti ali smo ipak stigli i prije vramena.opet nismo imali srece od rijeke pa do malog losinja vozili smo se 4 i pol sata( mi mislili da cemo tamo doci za sat i pol moronilud).uglavnom dosli mi tamo kod prijatelja u kamp kucicu.tamo oni imaju lunopark pa sam cijelo vrijeme bila u bubalicama dok se nije zatvorio.onda kada su bili zatvorili lunopark isli se mi kupati na plazu(bilo je super jer je more jako bilo toplorofl)bili mi tamo od petka navecer do nedjelje ujutro.dobro smo se zabavili.u nedjelju smo opet morali na katamaran ali sada ne u 17.00 popodne,nego u 6.00 ujutro(opet rano budenje)stigli mi s losinja u rijeku tek u 10.15h.od tada se nije desilo nis novo tako da nemam vise sta pisati.ae ljudici moj dragi vidmo se mi i cujemo.pusssa wojam vas svemahmahkisskiss...bye ;D ;D ;D

- 14:50 - Komentari (69) - - printaj - §

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.