<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> }
  lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari HocES/necES Image Hosted by ImageShack.us
linkovi...

hrvatskalejo
deadella
cerekdoda
sretantihi
smijehtonka

pjesma...


MusicPlaylist

Evo nes o meni...
Ime :Nika
Prezime:nije vazno
God:13 .. uskoro 14 :D

Volim:-Ici van
-slusati mjuzu
-svoje frendove
-sladoled
-cokoladu
-itd.

Ne volim:-laz
-umisljene ljude
-lazljive ljude

Slusam:sve pomalo

Moji frendovi:-lea
-jeje
-moni
-emma
-adi
-pepa
-ico
-be
-kate
-alan
-marko
-dean
-fran


Doll Avatars


Doll Avatars


VanessaAnneHudgens1-1-1063416.jpg
Add Image  |  View


Doll Avatars


Zac Efron

Vanessa

Glitter Photos



Evo malo slikica..

Doll Avatars


Doll Avatars
Doll Avatars


Doll Avatars


Doll Avatars



Doll Avatars


Doll Avatars



zac <br />
efron

Zac

Zac Icon

Zac Efron moving





utorak, 24.06.2008.

Stiglo ljeto...wiiii

ahoj..evo da ja napisem jos jedan post..nisam pisala vec dosta dugo..evo napokon zavrsila skolarofl.jojjj kako mi je vrijeme brzo proslo ja cu sada ici u 7 razred..wiiii wiiii.e da na zadnji dan skole smo imali samo 3 sata tj.skolu do 10.30h.izgubise ja jednu knjigu i to iz glazbenog,a jbg nema veze.da uglavnom mi poslije skole isli na groblje(naravno zaljevati selud).svi smo bili mokri ko misevi... evo sada malo i o nogometu..jojjjjj jadni mi izgubili od turske i ispali vancry..pola je hrvata bilo plakalo i bilo zalosno smrc..no nema veze ipak mi smo ipak pokusali i dosli smo do cetvrt finalahrvatska..kako je bilo dobro cijeli sam se vikend samo kupala,kupala i samo kupala..cijela sam izgorila no nea veze i ipak ljeto je...jucer sam bila kod elle bilo nam je super..prvo sam dosla kod nje i kupala sam se,a ona je samo bila mocila noge jer se jadna nemoze kupati(jer se sprzila uljem pa se sivala)..pa smo stavile njenog psa na luftic i dodavale se s njime..bilo je cool nakon nekog vremena pao je on u bazen.heheroflonda samo isle gledati horor.ella se tamo bojala,a ja sam se vecinom bila smijala cijeli film.nakon filma ponovo smo se kupale joj kako super..pa smo gledale crtice na maxtv i otkrile smo nek ful fora seriju ono sada je pratimo.onda smo prije spavanja opet gledale horor., ovaj je bio malo strasniji ali ga nismo bile pogledale do kraja jer se elli bilo spavalozijevzijevona je bila zaspala u roku od sekunde,a ja nisam bila zaspala od 2.00..uglavnom ujutro smo se probudile i pogledale film do kraja..onda nam je pocela opet ona ful cool serija..nakon toga mene je znala mama da moram doma..oke isla ja doma ali je i ella dosla kod mene..bili mi kod mene pojeli rucak,napisala ona novi post i opet mi isli kod nje..naravno kupati se wiii wiii..onda smo rjesavale neke kvizove iz ok-ej casopisa..evo sada sam ja doma i pisem post..e da jos sam samo htijela reci da sutra idem prvi put u gardaland jej..
ae sada ja idem ca vidmo se bye
wojam vas sve...svima saljem pusice..kissmahi komajte mi bye

- 19:43 - Komentari (46) - - printaj - §

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.